hij komt ws ook sticky in klb en onz, daar hebben we t achter ff overquote:
Hihii.. je moet je sig veranderenquote:
?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef sjak het volgende:
De donateurs blijven telkens maar hetzelfde. Dat kan toch niet....
Dat heb ik net gedaan, nu is het goed toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Lonker het volgende:
[..]
Hihii.. je moet je sig veranderen
Hier bedoel ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
DE TUSSENSTAND: ¤ 701,98
![]()
![]()
![]()
Dit bedrag bestaat uit donaties van de volgende personen: Bijou, Libris, Svann, AnneX, Troel, Isabeau, Light, DR_flash, Lonker, Liejannuh, Levitation, Daywalk3r, UIO_AMS, Jojogirl, reya, Pandorah, Keesjeislief
Die moet ik nog even aanpassen, maar het zijn nog niet heeeeeeeeeel veel mensen van wie het geld binnen is. Er is nog het nodige onderweg (aan het aantal mailtjes met gegevens te zien) en we zijn nog geen week bezig!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef sjak het volgende:
De donateurs blijven telkens maar hetzelfde. Dat kan toch niet....
Ik bedoel .. onder in je sig staat : al 700 euro op gehaald... maar het is inmmiddels 896 ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan, nu is het goed toch?
O ja, maar dat is een gekopieerde topictitel en het bedrag gaat zo vaak omhoog, dat ik dat morgen wel doe.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:45 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik bedoel .. onder in je sig staat : al 700 euro op gehaald... maar het is inmmiddels 896 ofzo
Ik ben ook tof hequote:Op woensdag 16 december 2009 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Lollerskates
Heb je al veel geld van die spellen Lonker?
Tof dat je dat spontaan ging doen.
Tof!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nog 22,90¤ op mijn paypal staan en die wil ik best richting dit initiatief sturen (er zal wat vanaf gaan aan transactiekosten, geen idee hoeveel).
Als het goed is kan L zo bevestigen dat ze 22,79 binnen heeft gekregenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:51 schreef Arn0 het volgende:
Ik wil geen party-pooper zijn maar volgens mij kan je via Paypal enkel naar je eigen bankrekening storten.
Klopt! Ik heb een mail gekregen van Paypal!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het goed is kan L zo bevestigen dat ze 22,79 binnen heeft gekregen
Mhh, bij mij stond dat ze 11 cent zouden inhouden. Naja, hun probleem als ze dat niet doen, is toch weer een schoenveter ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 23:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb een mail gekregen van Paypal!![]()
En het is 22,90 zelfs!
In Paypal zelf staat wel 22,79. Lekker vaag allemaal!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, bij mij stond dat ze 11 cent zouden inhouden. Naja, hun probleem als ze dat niet doen, is toch weer een schoenveter ofzo
Ahzo, je hebt het naar haar paypal adres zelf gedaan, ik dacht rechtstreeks naar haar bankrekening, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het goed is kan L zo bevestigen dat ze 22,79 binnen heeft gekregen
Same here, ik kan ook wel wat van mijn PayPal missen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof!
Ik PM je even de gegevens door.
Er mag een kind op mijn kosten een maand eten! Zojuist overgemaakt.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Liejannuh het volgende:
1 maand eten voor een kind in centrum Madalief: 15¤
erbij. Is een euro of 8-9.quote:Your total charge: 77.74 NOK Your recipient will receive: 71.91 NOK
Cool!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, zag net dat ik meerdere valuta op mijn paypal heb staan, dus nu heb je ook:
[..]
erbij. Is een euro of 8-9.
Een mooi moment om te stoppen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe tussenstand: ¤ 887,59!![]()
![]()
![]()
![]()
Er kunnen gewoon al 22 kinderen naar school volgend jaar!
quote:
De kinderen voor wie wij het schoolgeld betalen zitten niet allemaal in dezelfde klas, dus dat gaat niet helemaal op. Sowieso zijn de klassen daar veel groter, gewoon omdat er ook veel minder scholen en minder docenten zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Een mooi moment om te stoppen.
Anders worden de klassen te groot en is er niet genoeg individuele aandacht voor de leerlingen meer.
Jahoor, bloos niet. Je hebt zelfkennis.quote:
Ik heb ING. Is dat de reden dat het er nog steeds niet is?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:24 schreef Holy_Goat het volgende:
Heb je trouwens rabo of een andere bank?
(weten we hoelang t duurt voor t geld er is)
Is ING altijd zo traag? Ik zit nu ook al een paar dagen op de belastingdienst te wachten.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb ING. Is dat de reden dat het er nog steeds niet is?
Welke grote heren? Dat is juist het leuke aan deze actie, er zijn geen "grote heren".quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef hanskraaijjr het volgende:
dat geld is niet voor die kinderen maar de grotere heren die het geld opstrijken.
wat gemeen zegquote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha, ik heb het weer scheefgetrokken met mijn donatie!!
Zou je er dan plz wat meer over willen vertellen als het al niet ergens op FOK! staat?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welke grote heren? Dat is juist het leuke aan deze actie, er zijn geen "grote heren".
Het wordt overgeschreven (via Liejannuh dus) op de bankrekening van Madalief. Dan kan VeraMadalief erbij (die post soms hier). Vanaf 1 januari is zij namelijk penningmeester. Dat geld gaat dan rechtstreeks naar de mevrouw die bij Remi het geld in een schriftje schrijft en die kan het schoolgeld gaan betalen. Of naar winkel om 400 kilo rijst te kopen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:56 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Zou je er dan plz wat meer over willen vertellen als het al niet ergens op FOK! staat?![]()
Want ik dacht stiekem ook aan zoiets terwijl ik het aan het sturen was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |