14 cent is al genoeg!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef blckbb het volgende:
Sorry maar ik kan vanwege kerstcadeau's kopen enzo niet veel geld kwijt
Maar voor 8 euro kun je al een paar schoenen doneren! Voor een paar euro is er al een "nieuwe" tweedehands outfit te kopen voor een kind en een (paar) kilo rijst kost ook weinig.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef blckbb het volgende:
Geef ze een waardebon waarop staat dat er i.p.v. een kerstcadeau voor ze een kind naar school kan in Madagaskar.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef blckbb het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef Twizu het volgende:
[..]
Geef ze een waardebon waarop staat dat er i.p.v. een kerstcadeau voor ze een kind naar school kan in Madagaskar.
Nee ik was serieus, het is zelfs 12 cent;quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 13:34 schreef YPPY het volgende:
Zullen we afspraken 12 cent? Dat is een maand lang dokterskosten voor 1 persoon. Of 40 cent voor een tandenborstel, moet te doen zijn toch?
Verder is het leuke van deze actie (vind ik dan) dat je voor heel weinig geld daar al heel veel hebt. Dus ook met kleine bedragen zijn ze ontzettend blij.
Oh vet...quote:Op donderdag 17 december 2009 16:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee ik was serieus, het is zelfs 12 cent;
[..]
Het hoeft echt niet veel te zijn, het is al leuk als je mee doet en de 1 kan nu eenmaal meer missen dan de ander.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oh vet...
Nou ik ga even kijken, helaas verdien ik als 16-jarige geen fortuin en ik moet er wel kerstcadeaus voor betalen
Heb je via PM.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:54 schreef blckbb het volgende:
van Fortis heb ik een woonplaats nodig
Wat kan ik invullen?
Check je PM.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:54 schreef blckbb het volgende:
van Fortis heb ik een woonplaats nodig
Wat kan ik invullen?
Het kan maar geregeld zijn!quote:
Ik snap er ook niets van. Zit je in Belgie toevallig bij Fortis? Of misschien is ie wel gewoon gelijk met een batch meegegaan ofzo.quote:Trouwens wel vaag dat een internationale overschrijving de volgende dag al is aangekomen en gewone overschrijvingen dagen duren.
Nee, ik zit bij een andere bankquote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik snap er ook niets van. Zit je in Belgie toevallig bij Fortis? Of misschien is ie wel gewoon gelijk met een batch meegegaan ofzo.
Ik snap er ook niets van.
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 17:01 schreef Liejannuh het volgende:
Fortis verwerkt intern wel realtime!![]()
Tnx BLKBB!
Ik ga zo (eigenlijk nu) weg en er komt vanavond geen update meer. Qua geld.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Lonker het volgende:
hoi.
Nog iets boeiends gebeurd wat ik moet weten ?
Ik heb ook een topic in V&A voor julliequote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga zo (eigenlijk nu) weg en er komt vanavond geen update meer. Qua geld.
En er is een topic in V&A en je kunt bieden op mijn kerstpakket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |