Voel je niets vanquote:
quote:
Precies. En dan moet ik er gewoon naakt bovenop kunnen liggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef AMDB het volgende:
Als vrouwen naakt willen zonnen moet dat gewoon kunnen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef AMDB het volgende:
True.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef AMDB het volgende:
Wanneer komen de vrouwen dit eens beamen..?quote:
Ik ken er maar twe die het hier die hard mee eens zijn. Ze zitten alleen niet op Fok!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wanneer komen de vrouwen dit eens beamen..?
Dat suggereert dat je ze IRL kentquote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Ik ken er maar twe die het hier die hard mee eens zijn. Ze zitten alleen niet op Fok!
Stuur maar doorquote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Ik ken er maar twe die het hier die hard mee eens zijn. Ze zitten alleen niet op Fok!
Ik zal die suggestie even ondersteunen met een bevestiging.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat suggereert dat je ze IRL kent
Het moet niet gekker worden
De bevestiging zal alleen geaccepteerd worden met onweerlegbaar bewijs.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Ik zal die suggestie even ondersteunen met een bevestiging.
quote:
Dan zal ik u helaas moeten teleurstellen. Ik heb er nochtans geen fotografisch bewijsmateriaal van kunnen maken.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De bevestiging zal alleen geaccepteerd worden met onweerlegbaar bewijs.
Dan zie ik helaas geen aanleiding voor een volgend gesprek.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:33 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Dan zal ik u helaas moeten teleurstellen. Ik heb er nochtans geen fotografisch bewijsmateriaal van kunnen maken.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef AMDB het volgende:
insgelijksquote:Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan zie ik helaas geen aanleiding voor een volgend gesprek.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wanneer komen de vrouwen dit eens beamen..?
Tadaah! nummer één!quote:
Succes!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Zephyroz het volgende:
Tijd om naar huis te gaan jongens en meisjes.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef pizza-tonijn het volgende:
Hallo,
ik moet dit jaar op school of volgend jaar op school een stage naar het buitenland maken van 1-2 weken. Het moet persé een ENGELSTALIGE stage zijn. en btw ik ben dan 16/17 en zit dan in de 4e/5e en ik doe VWO én ik krijg 250 euro vergoed van de school.
Ik wil eigenlijk niet in een soort bedrijf ofzo stage willen lopen maar het liefste zou ik wel 2 weekjes ofzo ontwikkelingshulp oid doen. Weet iemand hier organisaties die ontwikkelingshulp geven en dat zijn dan engelstalige organisaties?
Maarr ik wil niet echt persé ontwikkelingshulpstage doen, het mag ook wel iets anders zijn. Iemand dan nog tips?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Houniet het volgende:
Hoi trouwens !
En ja, ik ben aangenomen.
Gefeli ouwequote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Houniet het volgende:
Hoi trouwens !
Je MOEST m toch hebben?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Houniet het volgende:
Hoi trouwens !
Roflquote:
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
Houniet, als een mod een post wijzigd, wordt deze dan automatisch "gelocked" en kan deze "unlocked" worden?
zo is ie beterquote:Op woensdag 16 december 2009 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
Houniet, als een mod een post wijzigt, wordt deze dan automatisch "gelocked" en kan deze "unlocked" worden?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Houniet het volgende:
Hoi trouwens !
Truequote:
Zou jij de OP van het CoD MW 2 (PC) topic kunnen unlocken..? Ik heb de mod al verzocht om hem te openen (morphius geloof ik) maar die reageert al niet meer sinds vanmiddag....)quote:
Fuck yeah!quote:
Goed kunnen slapen?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:27 schreef Bravebart het volgende:
Nondeju, oplader vergeten op stageMaar weer terug dan
![]()
Ja heerlijk 7 uur geslapenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. dat wordt morgen krabben en in de sneeuw rijden / glijden
Heb je een link?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
True
[..]
Zou jij de OP van het CoD MW 2 (PC) topic kunnen unlocken..? Ik heb de mod al verzocht om hem te openen (morphius geloof ik) maar die reageert al niet meer sinds vanmiddag....)
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Houniet het volgende:
Hoi trouwens !
Ik ken dat liedje.. maar ik was toen klein. Ik wist niet dat het pervers was.quote:
L.no vroeger:quote:Op woensdag 16 december 2009 18:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ken dat liedje.. maar ik was toen klein. Ik wist niet dat het pervers was.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
Zoals dit zeker
class="spoiler">Die kinderen maken het wel heel fout
Ze had trouwens wel een leuke foto.. mijn Russisch import bruidje.. die me voor duizenden euro's wil tillen..quote:Hoi, ik hou van uw profiel op de website "be2"
Mijn persoonlijke e-mail: liliya_shelu@yahoo.com
Schrijf me als je kan. Ik ben fijn en eenzame dame!
Ik stuur je meer foto's wanneer u uw antwoord op mijn e-mail ...
Ik heb geen kinderen, en ik heb nooit eerder getrouwd.
Ik wacht voor u om te reageren met een geweldige uitstraling.
Is weer open.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Call of Duty: Modern Warfare 2 #6 (PC)
post die pics dan ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze had trouwens wel een leuke foto.. mijn Russisch import bruidje.. die me voor duizenden euro's wil tillen..
Net alsof jij engels kon toen jij nog klein was.quote:
quote:
Hij heeft een beetje aan mij gegeven. Ik ben happy.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog steeds niets gevallen.
Dean, houd het maar lekker bij je.
Houden jullie het maar lekker in het Oosten.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje aan mij gegeven. Ik ben happy.Alleen is het niet zo veel centimeters.
Bedankt mijn moeder maar, anders zou ik het ook niet weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]nu al. thnx voor het waarschuwen
Geen idee.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze aflevering is toch al eens geweest?
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Bedankt mijn moeder maar, anders zou ik het ook niet weten.Ze was aan het zeiken dat hij zijn kont altijd begint te schudden als hij aan komt lopen.. die presentator enzo.
Ik geloof dat ik die gozer al eens eerder heb hier heb gezien.quote:
Een vriend van Bootje lijkt op hem. Ik schrok.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die gozer al eens eerder heb hier heb gezien.
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Een vriend van Bootje lijkt op hem. Ik schrok.
quote:![]()
Ik was het nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen.quote:
Klopt. Ik heb jouw dubbelganger geholpen om zijn jas te vinden.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb jouw dubbelganger geholpen om zijn jas te vinden.
Pics.quote:
Hij raakt het altijd kwijt. Ik had medelijden met hem.quote:
Jammer, wat voor studio?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb ik niet, mocht niet maken namelijk
Luctorquote:
Het gaat beter dan gisteren.quote:
Begin ook een beetje verkouden te wordenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gaat beter dan gisteren.
Toen was ik namelijk absoluut niet fit en zat ik meer richting ziek zijn aan dan nu.![]()
Mijn neus is wel al helemaal stuk door de verkoudheid.
En hoe is het met jou?
Zoals?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Puala het volgende:
Ik snap geen bal meer van de IB groep.
Oh, tegelijk dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is zondag begonnen.
Ik ben juist weer beter aan het worden.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:59 schreef Houniet het volgende:
Studie voor dit jaar afgemaakt, qua -work to do- dan.
Nee hoor.quote:
Morgen Fok!ker over de vloer, vrijdag uit eten, zaterdag Fok!ker meeten en versterker verkopen, 's avonds verjaardagsfeest, zondag tot nu toe niks volgens mij...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef DjRex89 het volgende:
Heb dit weekend nog 0,0 plannenHeb eigenlijk wel zin om wat te gaan doen. Wordt weer eens tijd om wat te scoren
Dat klinkt iig gezelligquote:Op woensdag 16 december 2009 22:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Morgen Fok!ker over de vloer, vrijdag uit eten, zaterdag Fok!ker meeten en versterker verkopen, 's avonds verjaardagsfeest, zondag tot nu toe niks volgens mij...
Toch echt eens wat in mijn agende schrijven.
Chillquote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Houniet het volgende:
Morgen puntjes op de I, en dan vakantie.
Ef lekker door de stad lopen, kijken dit dat, s'avonds Ajaxheerlijk.
Paar gitaristenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat klinkt iig gezelligWelke Fokkers hebben de eer?
guitarist?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Paar gitaristen
Morgen een helpen met de gitaar, en zaterdag de andere een oefenversterker verkopen
Nee, die niet. Die is hier laatst al eens geweestquote:
Ken ik nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, die niet. Die is hier laatst al eens geweest
TeleluvR en LeNick.
Ja, coole dudequote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ken ik nietguitarist is wel een toffe gast
Via een forumquote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, coole dude
Hoe ken je die eigenlijk?
Sjonge, jij houdt veel dates over aan FOK! dan!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, coole dude
Ik ooit 1 keer een Nijmegen meet gehad, was wel gezelligquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Dzjenn. het volgende:
Sjonge, jij houdt veel dates over aan FOK! dan!Meeten er hier veel FOK!ers eigenlijk?
Ik alleen 2.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Sjonge, jij houdt veel dates over aan FOK! dan!Meeten er hier veel FOK!ers eigenlijk?
Slaapsequote:
Slaapsequote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn bedje toe.
Van fok?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef L.no het volgende:
Hoeveel gitaristen heb je ontmoet Dean?
Dankje.quote:
Nouja.. Bootje en via Bootje heb ik PB ontmoet.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gemeet van FOK!.
Althans niet bewust.
Veel man.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Van fok?
Stuk of 10-12 inmiddels.
Welterustenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn bedje toe.
Zo'n gitaar heb ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Houniet het volgende:Dean met de gitaar, en Bart die de vocals doet
.
Geen dates hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Paar ONZ-meetsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, coole dude
Gewoon vriendschappelijk enzeu? Heb wel eens iemand gemeet via internet, wat 'n regelrechte ramp. Nu moet ik wel toegeven dat al mijn "dates" meestal rampzalig zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Nouja.. Bootje en via Bootje heb ik PB ontmoet.
Dan kunnen wij beter niet gaan meetenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Gewoon vriendschappelijk enzeu? Heb wel eens iemand gemeet via internet, wat 'n regelrechte ramp. Nu moet ik wel toegeven dat al mijn "dates" meestal rampzalig zijn.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Gewoon vriendschappelijk enzeu? Heb wel eens iemand gemeet via internet, wat 'n regelrechte ramp. Nu moet ik wel toegeven dat al mijn "dates" meestal rampzalig zijn.
Als het maar niet weer anderhalve week duurtquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgenavond ben ik er trouwens niet. Heb namelijk een etentje van het werkDus weet niet hoe laat ik thuis ben. Dus jullie hoeven niet ongerust te worden.
Maar leveren wel de mooiste verhalen op!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het maar niet weer anderhalve week duurt
Jaquote:
Diehardquote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaVam 8.30 tot 15.30 geslapen en toen nog een paar uur naar stage geweest
Bij de een was het vriendschappelijk, bij de ander ging het een niveau hoger.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaVam 8.30 tot 15.30 geslapen en toen nog een paar uur naar stage geweest
Mja, ik had vanmorgen om half 6 nog een experiment gestart, dus ik moest dat ff afmakenquote:
Hmm?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij de een was het vriendschappelijk, bij de ander ging het een niveau hoger.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat hoop ik ook niet.
![]()
Als het goed is, kom ik gewoon weer op vrijdag mijn 6:00 uur-post plaatsen.
Met welke van de twee?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij de een was het vriendschappelijk, bij de ander ging het een niveau hoger.
Komt wel goed schatjequote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar leveren wel de mooiste verhalen op!
Heb ik van horen zeggen...
quote:
Vet.quote:
Hebbe!quote:
Oh godquote:
Niet heel duidelijk, maar die linkerquote:
Die vent heerstquote:Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh godM&M is weer aan het rappen geslagen
Afgelopen zomer nog nieuw album uitgebracht, dit is weer een nieuwe.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh godM&M is weer aan het rappen geslagen
Kek.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet heel duidelijk, maar die linker
[ afbeelding ]
Zie je, ik volg het allemaal al niet meerquote:Op woensdag 16 december 2009 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Afgelopen zomer nog nieuw album uitgebracht, dit is weer een nieuwe.
Zonde, want hij heeft een goede plaat neergezet vd zomer.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zie je, ik volg het allemaal al niet meerVroeger was hij mn homeboy, maar nu volg ik hem niet meer
Mmh, ik zal morgen eens kopen danquote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zonde, want hij heeft een goede plaat neergezet vd zomer.
Het is voor je eigen bestwil.quote:
Ik meen het serieus man, goed album.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik zal morgen eens kopen dan
Oh, ik lig achter.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Afgelopen zomer nog nieuw album uitgebracht, dit is weer een nieuwe.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik meen het serieus man, goed album.
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, ik zei kopen [ afbeelding ]
Relapsequote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zonde, want hij heeft een goede plaat neergezet vd zomer.
Dat is de nieuwste toch?quote:
Ja.quote:
Eminem #2: 'Underground'quote:Op woensdag 16 december 2009 22:54 schreef L.no het volgende:
Ik hoorde wel ergens dat ie terug kwam.. ergens.. vaagjes..
Ok, ff online halen.quote:
Samen met uuuhm, zo'n andere gast waarvan ik ff de naam kwijt benquote:Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Een van de betere rappers op deze planeet
Oke.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eminem #2: 'Underground'
Topic van toen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Samen met uuuhm, zo'n andere gast waarvan ik ff de naam kwijt ben
Ja die ookquote:
Meesters.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja die ook
Nee, zo'n rapper met meestal wat humoristische teksten, met een clip in een barEn dikke wijven volgens mij
En hij heeft een herkenbare puicke stem
Die gek heb ik live gezien, wat een baas is datquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef The_Dean het volgende:
Hou, dan ken je vast Hiiltop Hoods ook wel...
Die is wel grappig jaquote:
Waar?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die gek heb ik live gezien, wat een baas is dat.
Goed album ook.
Snel even checken! Wel even meer luisteren, vooral de plaat The Hard Roadquote:
Paradiso meen ik nog, tijdje geleden welquote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar?
You gotta have teeth baby
Koningquote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Paradiso meen ik nog, tijdje geleden wel.
Ken ikquote:Op woensdag 16 december 2009 23:14 schreef The_Dean het volgende:
En Hou, Flipsyde?
Die eerste plaat is zooooo fucking relax
Draai hem sommige tijden helemaal kapot.
Oh je bedoelt die gast van D12, Proof zeker.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KoningIk dacht dat die gast dood was, maar dat was dan een andere rappert
(een heleboel andere rappers in fact
)
Ja man die kerel met fles Hennessy podium opquote:Op woensdag 16 december 2009 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KoningIk dacht dat die gast dood was, maar dat was dan een andere rappert
(een heleboel andere rappers in fact
)
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man die kerel met fles Hennessy podium opiedereen stoned
wat een avond.
Ik ga met je mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef L.no het volgende:
Interessant onderwerp dit, maar ik ga slapen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:30 schreef Houniet het volgende:
Zieke vent.
Anyway.. im out. . j uuuu
Mafkeesquote:
Gelukkig niet zegquote:
Ik ookquote:
Welke?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 16-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 153 jna
02. 107 The_Dean
03. 082 DjRex89
04. 073 L.no
05. 070 Bootje84
06. 069 Puala
07. 063 Bravebart
08. 042 Luctor.et.Emergo
09. 037 Houniet
10. 032 -Dirk-
11. 021 AMDB
12. 018 motorbloempje
13. 011 PieterBas
14. 008 Zephyroz
15. 005 Stevennn
16. 004 Dzjenn.
17. 003 GlowMouse
18. 001 pizza-tonijn
Reeks-statistieken!
jnaquote:
Met 10km per uur door een compleet wit landschap rollen. Wat een uitzichtquote:Op donderdag 17 december 2009 08:02 schreef L.no het volgende:
Goedemorgen.
Prachtig, die sneeuw buiten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean...! Ik kan mn deur niet uit... Ligt een halve meter sneeuw tegen de deur opgewaaid...!![]()
![]()
Ik zal even foto's gaan maken voor de dames die geen sneeuw hebben!quote:
ik MOET naar utrecht vanmiddag maar er rijden geen bussen naar het Groningen Station...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sta inmiddels ook alweer een kwartier stil.
Lopenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik MOET naar utrecht vanmiddag maar er rijden geen bussen naar het Groningen Station...
weet je hoe lang dat duurt...! Vriend van mij is wel eens snachts terug gelopen uit de stad groningen naar het randje van de wereld waar ik woon... 3 uur!!!quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet je hoe lang dat duurt...! Vriend van mij is wel eens snachts terug gelopen uit de stad groningen naar het randje van de wereld waar ik woon... 3 uur!!!
Volgens de buienradar sneeuwt het bij ons thuis de hele dag. Hier in Wijk en Aalburg niet meer.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:43 schreef Puala het volgende:
Ik doe net mijn rolgordijn omhoog, het sneeuwt hier nog steeds
Nijmegen suf!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:53 schreef AMDB het volgende:
En hier ligt echt een halve millimeter sneeuw, alleen op de parkeerplaats, in Nijmegen lag helemaal niks vanochtend
Leuk sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Volgens de buienradar sneeuwt het bij ons thuis de hele dag. Hier in Wijk en Aalburg niet meer.
Toen ik wakker werd kon ik de straat nog door de sneeuw heen zien, toen ik naar de bushalte liep niet meerUiteindelijk 20min op de bus staan wachten maar die kwam maar nie
Uiteindelijk heeft een collega me thuis opgepikt maar dat duurde ook weer een eeuwigheid
Van die lekkere adrenaline momenten, waardoor je nog zeker 5 minuten versuft aan 't rijden bent.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
Morning!
Net ff naar de kapper geweest. Terugweg de laan op, iets te enthousiast op het gas (daar is niet gestrooid) Bijna bovenop een paaltje.Gleed 2 meter vooruit
Als je vakantie hebt welquote:
quote:
GEEFquote:
quote:
Zie TT. jna is nog een dagje banned.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:15 schreef Zephyroz het volgende:
Heb ik gisteren nog wat belangrijks gemist? Ik was de halve dag filmen.
Nu mist ie zijn eigen naamtopicquote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Zie TT. jna is nog een dagje banned.
Hehe, waarom?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Zie TT. jna is nog een dagje banned.
Als we héél langzaam reageren, dan haalt ie het net nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu mist ie zijn eigen naamtopic
Oke, ik zal mijn best doen...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Als we héél langzaam reageren, dan haalt ie het net nog.
Spammen enzo.quote:
Een Dean-fantopic?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
Als de volgende TT maar geen 'sneeuw' bevat want dat is wel erg onorigineel
Ook erg origineelquote:Op donderdag 17 december 2009 10:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Spammen enzo.![]()
[..]
Een Dean-fantopic?
Niet zo snel!quote:
Valt daar nog wel mee qua sneeuw..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |