Hihiquote:
quote:
Hoe ga ik die taalregel in mijn sig krijgen.....quote:
Maak een website met al je taalregels en zet een link in je sigquote:Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe ga ik die taalregel in mijn sig krijgen.....
je bedoelt zoiets als www.vandale.nlquote:Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maak een website met al je taalregels en zet een link in je sig
Dat dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bedoelt zoiets als www.vandale.nl
Nee, zie mijn andere taalregels..quote:Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bedoelt zoiets als www.vandale.nl
Volgens mij niet, denk dat je alleen een formulier mee kan krijgen om een verlenging aan te vragen. Lijkt me niet dat een Belcompany zomaar in het klantensysteem van elke provider kan.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, zie mijn andere taalregels..
Even wat anders.. Kan je in een belwinkel als belcompany etc ook je huidige abo verlengen?
Het gaat mij er om dat ik mijn mobieltje wil hebben. KPN kan hem pas op 6 januari leveren. Wil hem het liefste ZSM binnen hebben...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
bij kpn was het goedkoperals ik het telefonisch regelde....
jaquote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, zie mijn andere taalregels..
Even wat anders.. Kan je in een belwinkel als belcompany etc ook je huidige abo verlengen?
En krijg je dan gewoon dezelfde korting die je eventueel bij Hi/KPN zou krijgen..?quote:
ah, euh... nou, dat weet ik niet. Ik was zelf (omdat ik dacht dat het makkelijker was) bij de winkel langs gegaan, maar daar hadden ze mijn toestel niet meer op voorraad enzoquote:Op woensdag 16 december 2009 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat ik mijn mobieltje wil hebben. KPN kan hem pas op 6 januari leveren. Wil hem het liefste ZSM binnen hebben...
Ja, zijn gepost vannacht werd niet op prijs gesteld..quote:
Het ging ook nergens over.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, zijn gepost vannacht werd niet op prijs gesteld..
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:38 schreef AMDB het volgende:
Het viel me net pas op dat er sneeuw lag
Hier ligt nog niksquote:Op woensdag 16 december 2009 15:38 schreef AMDB het volgende:
Ons gezwets hier wel dan?quote:
Geen idee, ik lag te slapen.quote:
ik wil ook!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:38 schreef AMDB het volgende:
ik godzijdank ook..quote:
Weddenschap verloren?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik godzijdank ook..
het wil hier maar niet warm worden thuis.. en dan moet ik straks de deur ook nog uit om te gaan hardlopen
De zomerquote:Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
neen, geheel 'vrijwillig'.
Lief en ik zijn weer aan het hardlopen geslagenik wil er nog wat kg's af, en hij ook.. sowieso, maar al helemaal voor de trouwerij van deze zomer
quote:
quote:
Vrouwen in korte rokjesquote:
Wie zegt dat dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Heb geen zomer nodig om bier te kunnen drinken hoor
Ik vind jou helemaal geen type om te trouwenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
jawant dan mag ik eindelijk mijn trouwjurk aan
Mja en een hoop hoerige vrouwenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zomer....dan zie je pas echt dat er zóóóveel mooie vrouwen zijn in NL.
Katerquote:
ik ben soms best ouderwetsquote:Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal geen type om te trouwenMeer zo iemand die vindt dat het overbodig is enzo.
Zijn we uitgenodigd trouwens?!
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben soms best ouderwets
en nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |