Leuk sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Volgens de buienradar sneeuwt het bij ons thuis de hele dag. Hier in Wijk en Aalburg niet meer.
Toen ik wakker werd kon ik de straat nog door de sneeuw heen zien, toen ik naar de bushalte liep niet meerUiteindelijk 20min op de bus staan wachten maar die kwam maar nie
Uiteindelijk heeft een collega me thuis opgepikt maar dat duurde ook weer een eeuwigheid
Van die lekkere adrenaline momenten, waardoor je nog zeker 5 minuten versuft aan 't rijden bent.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
Morning!
Net ff naar de kapper geweest. Terugweg de laan op, iets te enthousiast op het gas (daar is niet gestrooid) Bijna bovenop een paaltje.Gleed 2 meter vooruit
Als je vakantie hebt welquote:
quote:
GEEFquote:
quote:
Zie TT. jna is nog een dagje banned.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:15 schreef Zephyroz het volgende:
Heb ik gisteren nog wat belangrijks gemist? Ik was de halve dag filmen.
Nu mist ie zijn eigen naamtopicquote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Zie TT. jna is nog een dagje banned.
Hehe, waarom?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Zie TT. jna is nog een dagje banned.
Als we héél langzaam reageren, dan haalt ie het net nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu mist ie zijn eigen naamtopic
Oke, ik zal mijn best doen...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Als we héél langzaam reageren, dan haalt ie het net nog.
Spammen enzo.quote:
Een Dean-fantopic?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
Als de volgende TT maar geen 'sneeuw' bevat want dat is wel erg onorigineel
Ook erg origineelquote:Op donderdag 17 december 2009 10:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Spammen enzo.![]()
[..]
Een Dean-fantopic?
Niet zo snel!quote:
Valt daar nog wel mee qua sneeuw..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |