quote:Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wanneer komen de vrouwen dit eens beamen..?
Tadaah! nummer één!quote:
Succes!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Zephyroz het volgende:
Tijd om naar huis te gaan jongens en meisjes.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef pizza-tonijn het volgende:
Hallo,
ik moet dit jaar op school of volgend jaar op school een stage naar het buitenland maken van 1-2 weken. Het moet persé een ENGELSTALIGE stage zijn. en btw ik ben dan 16/17 en zit dan in de 4e/5e en ik doe VWO én ik krijg 250 euro vergoed van de school.
Ik wil eigenlijk niet in een soort bedrijf ofzo stage willen lopen maar het liefste zou ik wel 2 weekjes ofzo ontwikkelingshulp oid doen. Weet iemand hier organisaties die ontwikkelingshulp geven en dat zijn dan engelstalige organisaties?
Maarr ik wil niet echt persé ontwikkelingshulpstage doen, het mag ook wel iets anders zijn. Iemand dan nog tips?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Houniet het volgende:
Hoi trouwens !
En ja, ik ben aangenomen.
Gefeli ouwequote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Houniet het volgende:
Hoi trouwens !
Je MOEST m toch hebben?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Houniet het volgende:
Hoi trouwens !
Roflquote:
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
Houniet, als een mod een post wijzigd, wordt deze dan automatisch "gelocked" en kan deze "unlocked" worden?
zo is ie beterquote:Op woensdag 16 december 2009 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
Houniet, als een mod een post wijzigt, wordt deze dan automatisch "gelocked" en kan deze "unlocked" worden?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Houniet het volgende:
Hoi trouwens !
Truequote:
Zou jij de OP van het CoD MW 2 (PC) topic kunnen unlocken..? Ik heb de mod al verzocht om hem te openen (morphius geloof ik) maar die reageert al niet meer sinds vanmiddag....)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |