Voel je niets vanquote:
quote:
Precies. En dan moet ik er gewoon naakt bovenop kunnen liggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef AMDB het volgende:
Als vrouwen naakt willen zonnen moet dat gewoon kunnen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef AMDB het volgende:
True.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef AMDB het volgende:
Wanneer komen de vrouwen dit eens beamen..?quote:
Ik ken er maar twe die het hier die hard mee eens zijn. Ze zitten alleen niet op Fok!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wanneer komen de vrouwen dit eens beamen..?
Dat suggereert dat je ze IRL kentquote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Ik ken er maar twe die het hier die hard mee eens zijn. Ze zitten alleen niet op Fok!
Stuur maar doorquote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Ik ken er maar twe die het hier die hard mee eens zijn. Ze zitten alleen niet op Fok!
Ik zal die suggestie even ondersteunen met een bevestiging.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat suggereert dat je ze IRL kent
Het moet niet gekker worden
De bevestiging zal alleen geaccepteerd worden met onweerlegbaar bewijs.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Ik zal die suggestie even ondersteunen met een bevestiging.
quote:
Dan zal ik u helaas moeten teleurstellen. Ik heb er nochtans geen fotografisch bewijsmateriaal van kunnen maken.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De bevestiging zal alleen geaccepteerd worden met onweerlegbaar bewijs.
Dan zie ik helaas geen aanleiding voor een volgend gesprek.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:33 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Dan zal ik u helaas moeten teleurstellen. Ik heb er nochtans geen fotografisch bewijsmateriaal van kunnen maken.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef AMDB het volgende:
insgelijksquote:Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan zie ik helaas geen aanleiding voor een volgend gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |