Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
omdat ik het woord vereist gebruikte?quote:
Dank je, slowchatten is een gave..quote:Op woensdag 16 december 2009 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
eindelijk, erg snel gedaan, chapeau maleduck![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
vol?
Dan hoop ik niet dat je te vaak moet knipperen... want dat duurt eeuwen bij jouquote:Op woensdag 16 december 2009 14:20 schreef DjRex89 het volgende:
Holy fuck, je knippert 1x met je ogen en er is een halve pagina voorbij + een nieuw topic gemaakt
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 16 december 2009 14:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je te vaak moet knipperen... want dat duurt eeuwen bij jou
Kun je weer teruglezenquote:
tja niet echt een slow chatquote:Op woensdag 16 december 2009 14:20 schreef DjRex89 het volgende:
Holy fuck, je knippert 1x met je ogen en er is een halve pagina voorbij + een nieuw topic gemaakt
nou kunnen we weer rustig aan doenquote:
dankjewel schatquote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef RenRen- het volgende:
GF jarig? Gefeliciteerd
* RenRen- sluipt weer weg.
whehehehequote:
idem hieroquote:
daar weet ik wel wat opquote:
even naar het toiletquote:Op woensdag 16 december 2009 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar weet ik wel wat op
GAL Global Address List
GC Global Catalog
GC-Servers Global Catalog - Servers
GDI Graphics Device Interface
GGP Gateway To Gateway Protocol
GIF Graphics Interchange Format
GL Graphics Library
GMSC Gateway Mobile -Service- Switching Center
GN Global Network
GPE Group Policy Editor
GPO Group Policy Object
GPRS General Packet Radio Service
GPS Global Positioning System
whehehehequote:
nic ook voor mijquote:
netwerk interface Cardquote:
Jah godver, ik ben net terugquote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
netwerk interface Carddaar heb ik ooit een mailtje over gekregen
1 |
en die zet koffiequote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
netwerk interface Carddaar heb ik ooit een mailtje over gekregen
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef MPG het volgende:
Een netwerkkaart die koffie zet. Dat is nog eens interessant.
[ code verwijderd ]
dit gaat me geld kostenquote:
Oh wacht, nog meer leesvoor voor op het toiletquote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef MPG het volgende:
Een netwerkkaart die koffie zet. Dat is nog eens interessant.
[ code verwijderd ]
vraag een laptop aan je baasquote:Op woensdag 16 december 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah godver, ik ben net terug
* gaat maar weer ....
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh wacht, nog meer leesvoor voor op het toilet
daarom ben ik ook er blij mee als je bij ons werktquote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is blij met me zegt ie net..
ja zou ik ook zijn met iemand die koffie brengt en daarbij ook nog speculaasjes aanbiedt
heb ik gelukkig geen last vanquote:Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
ANWB voorspelt zware ochtendspits
Wat een verrassing
Nu al geen zin in morgen
Jullie hebben helemaal geen speculaasjesquote:Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom ben ik ook blij met als je bij ons werkt
voor vanacht wordt anders ook sneeuw voorspeldquote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik gelukkig geen last van![]()
ik ga altijd heel milieuvriendelijk naar mijn werk
Sneeuwval genoeg hierquote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat we sneeuw zouden krijgen, maar voorlopig schijnt de zon nog steeds!
die breng jij toch meequote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal geen speculaasjes
dan kom ik niet van mijn werkquote:[..]
voor vanacht wordt anders ook sneeuw voorspeld
Maar het is wel naaiend koudquote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat we sneeuw zouden krijgen, maar voorlopig schijnt de zon nog steeds!
Als ik dat heel milieuvriendelijk zou moeten doen zou ik 's ochtends denk ik rond een uur of 5 al aan moeten fietsenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik gelukkig geen last van![]()
ik ga altijd heel milieuvriendelijk naar mijn werk
Ja, in de bergen sneeuwt het wel jaquote:
In het zuiden is vandaag nog geen sneeuw voorspeld. Weet niet waar in Nederland je zit?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
hier is het gestopt met sneeuwenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
juist welquote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In het zuiden is vandaag nog geen sneeuw voorspeld. Weet niet waar in Nederland je zit?
ik woon in maastricht en hier sneeuwt het hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In het zuiden is vandaag nog geen sneeuw voorspeld. Weet niet waar in Nederland je zit?
dat kloptquote:
ik ga lopendquote:Op woensdag 16 december 2009 15:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik dat heel milieuvriendelijk zou moeten doen zou ik 's ochtends denk ik rond een uur of 5 al aan moeten fietsen
ja 1 trap naar beneden jaquote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt
[..]
ik ga lopend
hier sneeuwde het net ook en dat is bijna in zuid nederlandquote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja 1 trap naar beneden ja
Ze zeiden vanochtend op de radio dat de sneeuw minder snel ons land over kwam dan verwacht en dat het zuiden pas vanavond en vannacht sneeuw zou krijgen. Hier schijnt in ieder geval nog de zon en heb nog geen sneeuw gezien..quote:Op woensdag 16 december 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist wel
vanmorgen zei Jan de Hoop het nog tegen mij
Lichte sneeuwval in het zuiden
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:27 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
verwachting 24 uur
radioquote:Op woensdag 16 december 2009 15:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze zeiden vanochtend op de radio dat de sneeuw minder snel ons land over kwam dan verwacht en dat het zuiden pas vanavond en vannacht sneeuw zou krijgen. Hier schijnt in ieder geval nog de zon en heb nog geen sneeuw gezien..
ja vooral met de kerst, dan is het rustig, buikje rond ge-eten, en dan een wandeling makenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen de drukte op de wegMaar het ziet er altijd wel gezellig uit. Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat hier ook gewoon 2 meter sneeuw valt
Ik moet toch wat in de autoquote:
ja okay danquote:
langs de maas, met de lichtjes van Winterland op de achtergrondquote:Op woensdag 16 december 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja vooral met de kerst, dan is het rustig, buikje rond ge-eten, en dan een wandeling maken
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL spreek je morgen wel![]()
en ook aan al diegene die vannacht/avond hier niet zijn
aantal paren of per stuk gerekend?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]gf, geniet nog van je verjaardag en ik wil morgen een aantal horen
Dat is aan gf zelf... volgens mij had hij het over paren...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aantal paren of per stuk gerekend?
ben dol op radio hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een zwaar onderschat medium
Heerlijk radio luisteren in de auto
ik luister alleen smorgens tussen 6 en half 7 naar Giel op 3FMquote:Op woensdag 16 december 2009 15:44 schreef DjRex89 het volgende:
Welke radiozender is jullie favoriet dan?
Dan luister ik nog naar mezelf in mijn slaapquote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik luister alleen smorgens tussen 6 en half 7 naar Giel op 3FM
q music, maar dan de belgische zender, de nederlandse is kutquote:Op woensdag 16 december 2009 15:44 schreef DjRex89 het volgende:
Welke radiozender is jullie favoriet dan?
Ik heb altijd gewoon de Nederlandse versie aan staan. Wat vind jij er dan zo kut aan?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
q music, maar dan de belgische zender, de nederlandse is kut
ja ik blijf nog ruim een kwartier denk ik...quote:
Ja sorriequote:
Nee, zo = zometeenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
zo, terug uit het datacenter
en nu moet ik eerst wat testen voordat ik naar huis mag
te vroegquote:Op woensdag 16 december 2009 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het werkt
![]()
soms ben ik echt goed [ afbeelding ]
nou mag ik naar huis
te laat, weer overwerk terwijl dat niet magquote:
ik ben al wel aan het overwerken... weer een overuurtje erbij..quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
te laat, weer overwerk terwijl dat niet mag![]()
o nee, ik ben tussen door even weg geweest voor examen.
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga ook niet overwerken, geen zin in
dus nu lekker afsluiten en door de sneeuwval naar huis
dag lieve mensen
quote:
ik zal het aantal paren tellenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is aan gf zelf... volgens mij had hij het over paren...
Noch in het westen, noch in het midden van het land was er ook maar een vlokje sneeuw te bespeuren vandaagquote:
Man, het dooit een graad of 4, dat is niet koudquote:
Laat die buitenlanders nou johquote:Op woensdag 16 december 2009 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noch in het westen, noch in het midden van het land was er ook maar een vlokje sneeuw te bespeuren vandaag.
Ik had dus helemaal voor niets mijn camera meegenomen.
[..]
Man, het dooit een graad of 4, dat is niet koud.
Je kan inderdaad merken dat MPG dichter bij de evenaar woont dan wij... is niks gewend qua lage temperaturenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat die buitenlanders nou joh
DJquote:
whehehequote:Op woensdag 16 december 2009 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan inderdaad merken dat MPG dichter bij de evenaar woont dan wij... is niks gewend qua lage temperaturen.
weet ik eigenlijk nietquote:
altijdquote:Op woensdag 16 december 2009 18:39 schreef DaMart het volgende:
Zo niet, mag ik je van harte feliciteren?
quote:
en ik antwoord in OA stijl terugquote:Op woensdag 16 december 2009 18:40 schreef DaMart het volgende:
En speciaal voor jou een felicitatie in GF-stijl!
2 te vroegquote:
Het vriest en sneeuwt hier andersquote:Op woensdag 16 december 2009 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noch in het westen, noch in het midden van het land was er ook maar een vlokje sneeuw te bespeuren vandaag.
Ik had dus helemaal voor niets mijn camera meegenomen.
[..]
Man, het dooit een graad of 4, dat is niet koud.
dat had jij dus ook gezienquote:
hier ligt een heeeeeeeeeellllllll dun laagje sneeuw.quote:[..]
Het vriest en sneeuwt hier anders.
Je woont gewoon in het verkeerde deel van het land.
Sneeuwde het maar in Nederlandquote:Op woensdag 16 december 2009 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
2 te vroeg.
[..]
Het vriest en sneeuwt hier anders.
Je woont gewoon in het verkeerde deel van het land.
Het sneeuwt in Nederland. In Deurne lag ook een laagje van dat witte spulquote:Op woensdag 16 december 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sneeuwde het maar in Nederland.
Ik woon trouwens goed, de sneeuw valt verkeerd... ik wil hem en krijg hem niet, jij wil de sneeuw niet en krijgt het wel....
Blaas hem hierheen dan. Kom op, je kunt het!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Het sneeuwt in Nederland. In Deurne lag ook een laagje van dat witte spul.
En ja, die sneeuw heeft het niet helemaal gesnapt. Dat ie maar lekker in de randstad gaat vallen.
dankje wel Marcquote:
dankje wel klonkquote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
Feli GF
En zal ik eens toegeven dat die film van het huis van Anubis best een leuke jeugd/kinderfilm was, had geen fuck te maken met de serie, alleen waren de hoofdrolspelers waren in een eng spookkasteel, dat is zo ongeveer de enige overeenkomst. Ik had het echt veel, veeeeeeeeeeeeel erger verwacht, maar was nu zelfs benieuwd hoe het af zou lopen
Oei. Wat gaat Klonkette daar van zeggenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:25 schreef Klonk het volgende:
nee, eigenlijk niet, gelukkig was de leukste meid ook vaak in beeld, ben vliefd denk ik
Dan moet je je haren wassenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef wel.o.k het volgende:
sneeuw op mijn schouder
o nee, roos![]()
geen sneeuw gezien nog.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik antwoord in OA stijl terug
Ja, ik moest op tijd weg vandaagquote:
En de officemanager keurt dat zomaar goedquote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, ik moest op tijd weg vandaag
op haar ben ik nog vrliefderquote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Oei. Wat gaat Klonkette daar van zeggen?
Dan is het wel goedquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:25 schreef Klonk het volgende:
nee, eigenlijk niet, gelukkig was de leukste meid ook vaak in beeld, ben vliefd denk ik
netjes tochquote:
dankjewelquote:
en ook voor jouw dankjewelquote:
bier en tietenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:56 schreef biekske2009 het volgende:
@ GF
Wat heb je allemaal aan kadootjes gekregen?
Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:25 schreef friemelaar het volgende:
Ben ik nog op tijd,
Gefeliciteerd GF...... en nog vele jaren.![]()
Inmiddels al sneeuw? of valt het mee
Nou ja 'kzie je nog wel
marcquote:
indahquote:
dankjewelquote:
9 paarquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]gf, geniet nog van je verjaardag en ik wil morgen een aantal horen
maakt niet uit het gaat om de gedachtequote:
da's fijn te horen.quote:Op donderdag 17 december 2009 03:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt niet uit het gaat om de gedachte
toch niet in nederlandquote:Op donderdag 17 december 2009 03:55 schreef indahnesia.com het volgende:
even een hotel boeken voor oud en nieuw.
onze werk/dag tijden liggen ook wel iets andersquote:
uiteraard, dat heb je met mensen die in het buitenland wonen.quote:Op donderdag 17 december 2009 04:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onze werk/dag tijden liggen ook wel iets anders
waar ga je naar toe ?quote:Op donderdag 17 december 2009 04:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, da's geboekt, en niet eens duur. Het uitgaan zal duurder zijn vermoed ik zo.
is best een mooi vakantielandquote:Op donderdag 17 december 2009 04:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neej joh, ben je helemaal gek!
Jakarta, maar omdat het feest om een uur of 5 in de morgen is afgelopen, en ik wellicht het een en ander zal drinken heb ik geen zin om direct naar huis te gaan. Een hotel is dus beter, en voor die 40 euro hoef je het ook niet te laten.quote:
ik zit ook in zo'n land.quote:Op donderdag 17 december 2009 04:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is best een mooi vakantieland
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 208 goldfinger1963
02. 121 MaleDuck
03. 079 wel.o.k
04. 079 Ladylike
05. 032 MPG
06. 031 DjRex89
07. 021 john-frusciante
08. 019 indahnesia.com
09. 016 Klonk
10. 014 Muck
11. 014 OA
12. 012 DaMart
13. 011 Symphonic
14. 009 biekske2009
15. 006 VergaderEend
16. 005 marcb1974
17. 003 cablegunmaster
18. 002 Genius-F
19. 002 Dr_Flash
20. 002 Sjowhan
Reeks-statistieken!
of drukquote:Op donderdag 17 december 2009 06:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Als de hele KSC besluit thuis te blijven blijft het hier wel lekker rustig vandaag.
quote:Op donderdag 17 december 2009 06:29 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Er ligt sneeuw! Er ligt sneeuw! Er ligt sneeuw!.
Wel 2 millimeter.
Hoef ik niet te zoeken; Jayawijaya berg, daar ligt eeuwige sneeuw.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:48 schreef Klonk het volgende:
Indah kennende is ie nu op zoek naar een of andere obscure foto van sneeuw in Indonesie
Het is wel een minimale hoeveelheidquote:Op donderdag 17 december 2009 06:52 schreef indahnesia.com het volgende:
En voor de liefhebbers van sneeuw een groot formaat plaatje van sneeuw in Indonesie.
[ afbeelding ]
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 17 december 2009 06:53 schreef Klonk het volgende:
sneeuw is sneeuw, en eeuwige sneeuw dat kunnen wij niet zeggen
Dat komt door Nederlanders die met zijn alle in de file gaan staan bij 1 vlok sneeuw en zo de aarde opwarmen jeweets.quote:
Punten voor Indonesie dus!quote:Op donderdag 17 december 2009 06:53 schreef Klonk het volgende:
sneeuw is sneeuw, en eeuwige sneeuw dat kunnen wij niet zeggen
Pas op voor sneeuwduinen.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:54 schreef OA het volgende:
Ik ga zo eens even door de sneeuw fietsen!
ik durf je nu niet tegen te spreken, zeker niet sinds Klonkette aan Pentjak Silat doet, ik bedoel Indonesierersers onder elkaar, voor je het weet krijg ik een pentjak in mijn silatquote:Op donderdag 17 december 2009 06:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Punten voor Indonesie dus!
Ik kan zo nog wat punten opsommen hoor. Punten die wij hier nooit kunnen scoren...quote:Op donderdag 17 december 2009 06:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Punten voor Indonesie dus!
beter een pentjak in je silat dan een silat in je pentjak. Wees gewaarschuwd.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik durf je nu niet tegen te spreken, zeker niet sinds Klonkette aan Pentjak Silat doet, ik bedoel Indonesierersers onder elkaar, voor je het weet krijg ik een pentjak in mijn silat
mijn fiets staat bij de fietsenmaker, kreeg het gisteren voor elkaar om een spatbord compleet aan gort te rijden door over een takje te rijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 06:54 schreef OA het volgende:
ze heeft nu sinds kort ook zo´n zwarte pyama, een soort karatekid van 1 meter 60quote:Op donderdag 17 december 2009 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beter een pentjak in je silat dan een silat in je pentjak. Wees gewaarschuwd.
Heb ik een keer met m'n mountainbike gehad op volle snelheid...quote:Op donderdag 17 december 2009 06:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn fiets staat bij de fietsenmaker, kreeg het gisteren voor elkaar om een spatbord compleet aan gort te rijden door over een takje te rijdenecht dat ding versplinterde in een honderdmiljard stukjes, en voor 5 euro extra monteerde hij het spul, die mag ie hebben van mij, scheelt me vieze en kouwe vingers
nooit scoren? Erg onwaarschijnlijk inderdaad, al kan een Tsunami in theorie in NL net zo vaak voorkomen als hier lijkt me. De aardbeving zou bijvoorbeeld op het Mid-Atlantisch Rif kunnen plaatsvinden of zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan zo nog wat punten opsommen hoor. Punten die wij hier nooit kunnen scoren...
Aardbevingen van 6+
Vulkaanuitbarstingen
Modderlawines
Tsunami's
Die kans is vast verwaarloosbaarquote:Op donderdag 17 december 2009 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nooit scoren? Erg onwaarschijnlijk inderdaad, al kan een Tsunami in theorie in NL net zo vaak voorkomen als hier lijkt me. De aardbeving zou bijvoorbeeld op het Mid-Atlantisch Rif kunnen plaatsvinden of zo.
Dat zal je in Indonesie niet gebeuren, vijf euro daar zit het spatbord bij de prijs in..quote:Op donderdag 17 december 2009 06:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn fiets staat bij de fietsenmaker, kreeg het gisteren voor elkaar om een spatbord compleet aan gort te rijden door over een takje te rijdenecht dat ding versplinterde in een honderdmiljard stukjes, en voor 5 euro extra monteerde hij het spul, die mag ie hebben van mij, scheelt me vieze en kouwe vingers
zijn leuke dingen voor de mens, heb ik een keer op de racefiets gehad in de Ardennen, bochtje missen hoppa zo de lokale flora in en hard kennis gemaakt met een lokale dennenboom en vervolgens in een ouwe vw bus ambulance naar het ziekenhuis gebrachtquote:Op donderdag 17 december 2009 06:59 schreef OA het volgende:
[..]
Heb ik een keer met m'n mountainbike gehad op volle snelheid...![]()
Ik lag 10 meter verder
daar heb je een puntquote:Op donderdag 17 december 2009 07:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zal je in Indonesie niet gebeuren, vijf euro daar zit het spatbord bij de prijs in..
Wie deed dat in de Tour de France enkele jaren geleden? Die maakte kennis met de lokale geologie bovendien.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
zijn leuke dingen voor de mens, heb ik een keer op de racefiets gehad in de Ardennen, bochtje missen hoppa zo de lokale flora in en hard kennis gemaakt met een lokale dennenboom en vervolgens in een ouwe vw bus ambulance naar het ziekenhuis gebracht
filequote:
waar zit je dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Handig dat mijn internet-verbinding gewoon werkt hier.
tja, maakt niet uit hoe, als je er maar komt, toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
file![]()
gewoon door rijden.
zijwaarts kan je ook op je bestemming komen.
quote:
Gewoon thuisquote:Op donderdag 17 december 2009 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar zit je dan?
volgens mij werkt jouw verbinding overal behalve onder onweer.
jij fietst op de snelweg? flink doortrappenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:05 schreef OA het volgende:
Zo, lekker door de sneeuw gefietst![]()
Nog bijna op m'n plaat gegaan doordat ik over het schuine stuk van een vluchtheuveltje reed![]()
De snelweg was wel goed te rijden. Het was rustiger dan normaal, dus ik was hier in 20 minuutjes.
quote:
niet als het een beetje sneeuwt.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij fietst op de snelweg? flink doortrappen
ik zou maar een slaapzak meenemen, gewoon voor de zekerheidquote:Op donderdag 17 december 2009 08:11 schreef BrandX het volgende:
ik ben vanmorgen wel vroeger vertrokken dan normaal toen ik de sneeuw zag. Ik dacht; ik zorg dat ik voor het meeste verkeer ben hierzo, dan kom ik er het snelst en makkelijkst.
En zo geschieddeiedereen reed max 70 op de snelweg, en we konden daardoor redelijk normaal doorrijden.
Nu vanmiddag nog thuis zien te komen, dan moet ik met het OV dus ben benieuwd
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij fietst op de snelweg? flink doortrappen
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet als het een beetje sneeuwt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grappig, file informatie uit indonesië
Zo voorspelbaar ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:11 schreef Klonk het volgende:
ontbijtje, terwijl heel Nederland in de sneeuwchaos verdwijnt, heerlijk landje leven we toch
gasbranderdje, paar kilo voer..quote:Op donderdag 17 december 2009 08:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou maar een slaapzak meenemen, gewoon voor de zekerheid
Hallo Martijnquote:
En nu ben je op kantoor?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik op het station in martenshoek rijden er geen treinen.
Toch maar geprobeerd 1,5km in de sneeuw gelopen
nou, nou, wel 1.5 km gewandeld door de sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik op het station in martenshoek rijden er geen treinen.
Toch maar geprobeerd 1,5km in de sneeuw gelopen
quote:Apeldoorn - Amsterdam
tussen Kootwijk en Eembrugge
[+]33 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: meer dan 30 min)
quote:Den Haag - Arnhem
tussen Reeuwijk en knp. Grijsoord
[-]77 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: meer dan 30 min)
Nou, ik was net wakkerquote:Op donderdag 17 december 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, nou, wel 1.5 km gewandeld door de sneeuw![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roald_Amundsen lezen en stoppen met zeuren
mietjequote:Op donderdag 17 december 2009 08:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou, ik was net wakker.
Hij is gewoon een idioot die iets wou zien.
quote:Wegens grote drukte is het grootste deel van de VID site buiten gebruik. Hieronder ziet u belangrijke berichten en de actuele verkeersinformatie van dit moment
quote:Sinterklaasspits
Hoewel de website van de VerkeersInformatieDienst op dit moment overuren maakt, valt de Sinterklaasspits op zich mee. Het is wel druk, maar niet veel drukker dan op een normale woensdag. Wel lijkt de spits iets eerder op gang gekomen te zijn, waardoor het hoogtepunt zo tussen half vijf en vijf uur ligt.
ik fiets bij weer en wind minimaal 20 km per dagquote:Op donderdag 17 december 2009 08:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zegt Klonk:
Terwijl je zelf ontbijt nuttigt, en nog niet naar buiten bent geweest.
Linkquote:Op donderdag 17 december 2009 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe, pruts0rs..
huh? wut?
[..]
Die zijn inderdaad wel mooi ja!quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, hij is nu terug aan het lopen, want 1.5 km is wel ver genoeg.
dukkiequote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
en ja ik luister naar radio 2 en ja ik gebruik Ubuntu
quote:Op donderdag 17 december 2009 06:54 schreef OA het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:05 schreef OA het volgende:
Zo, lekker door de sneeuw gefietst![]()
Nog bijna op m'n plaat gegaan doordat ik over het schuine stuk van een vluchtheuveltje reed![]()
De snelweg was wel goed te rijden. Het was rustiger dan normaal, dus ik was hier in 20 minuutjes.
tja, ik blijf erbij, je hebt op de snelweg gefietstquote:
sympquote:Op donderdag 17 december 2009 08:42 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Op de A12 is de file nog maar 44 km.
Ik bedoel dat je honderden topics terug moet gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
tja, ik blijf erbij, je hebt op de snelweg gefietst
'maar'.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:42 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Op de A12 is de file nog maar 44 km.
Welke nieuweling zou de KSC vanaf deeltje 1 gaan herlezen?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je honderden topics terug moet gaan
Als je ze uitprint heb je een leuk boekje denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Welke nieuweling zou de KSC vanaf deeltje 1 gaan herlezen?
quote:De ochtendspits van vanmorgen, waarbij weggebruikers in een behoorlijk deel van Nederland hinder ondervonden van sneeuw, is de drukste spits van 2009. Om 7:38 uur ging de gezamenlijke filelengte over de 500 kilometer, waarmee sprake is van een extreme spits. Ruim een half uur later beleefde de spits met 672 km totale filelengte de top. In de lijst van drukste spitsen aller tijden staat de spits op de vijfde plaats. Die lijst wordt aangevoerd door 8 februari, toen het over 975 kilometer vast stond na een sneeuwdek van circa 30 centimeter.
wat niemand leest.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je ze uitprint heb je een leuk boekje denk ik
quote:Momenteel 626 incidenten met 2851km lengte in regio Nederland.
nah, toch maar niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je honderden topics terug moet gaan
je post in KSC dan is het hebben van een leven een hoaxquote:Op donderdag 17 december 2009 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, toch maar niet.
ik heb soms nog een leven je weetz
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Welke nieuweling zou de KSC vanaf deeltje 1 gaan herlezen?
* wel.o.k belt de slegtequote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je ze uitprint heb je een leuk boekje denk ik
dat was hun reactie jaquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
je post in KSC dan is het hebben van een leven een hoax
Inmiddels.... Ochtendspits in top 3 allertijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Vijfde plaats file top-10!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
HOAX!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
je post in KSC dan is het hebben van een leven een hoax
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:09 schreef OA het volgende:
Ok, even een korte uitleg voor wel.o.k:ah, vandaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu snap ik het
je fietst naar de papa van OAdin en dan rijdt hij je naar werk.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |