klopt helemaalquote:Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ogen zijn de poorten van de ziel.. voor mij is dat ook zo
heb ik toch weer gelijkquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
Hij heeft wat meer gegeten
en lenzen
waarom viel mij nou meteen op dat die gozer op de pic mooie dikke zoenlippen heeft?![]()
dan ben ik niet aardigquote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope, het verklapt mij of iemand aardig is of niet
ogen liegen nooit
lach je me uit of toe?quote:
dan weet je dat ook gelijk weer... en dat op je verjaardag...quote:
ik zeg niks maar de brochure is bijna klaarquote:
Dan heb ik vast een hele donkere zielquote:Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ogen zijn de poorten van de ziel.. voor mij is dat ook zo
want ik kijk jou nooit aan?quote:
die is naar het datacenterquote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
laatste pagina van dit topic alweer...
waar blijf wok... hij blijft wat achter...
Toequote:
die willen we hier wel zien denk ik!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zeg niks maar de brochure is bijna klaar
Oeps, daar kwam ineens een klein beetje kots naar bovenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
dit tempo doet me denken aan de drukke tijden van GRTDOJW
das waar ook...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is naar het datacenter
och dat kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan weet je dat ook gelijk weer... en dat op je verjaardag...
daar was het toen toch wel gezellig... nu niet meer maar toch...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeps, daar kwam ineens een klein beetje kots naar boven
maar je naamtopic zit er bijna aan te komen denk ik!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och dat kan er ook nog wel bij
je kijkt me juist wel aan en dan zie je dat ik niet aardig benquote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want ik kijk jou nooit aan?
waar lees je dat ik dat gezegd heb?![]()
Ik ook, een zwartequote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb ik vast een hele donkere ziel![]()
.
Dan is het goedquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
dit tempo doet me denken aan de drukke tijden van GRTDOJW
geen ruzie makenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want ik kijk jou nooit aan?
waar lees je dat ik dat gezegd heb?![]()
ik snap nog steeds niet waarom er mensen weggepest wordenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar was het toen toch wel gezellig... nu niet meer maar toch...
ik hou mn mond wel...quote:
tegen mij schat, de rest van de wereld boeit me nietquote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kijkt me juist wel aan en dan zie je dat ik niet aardig ben
daarom zitten we nu in de KSCquote:Op woensdag 16 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waarom er mensen weggepest worden
kleine kindjes doen alleen maar pesten
quote:
dat dusquote:Op woensdag 16 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
duurt idd niet meer lang .quote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar je naamtopic zit er bijna aan te komen denk ik!
Ik ben echt niet te bescheten om te discussiëren en indien vereist, mijn ongelijk toe te gevenquote:
tegen jouw ben ik wel aardigquote:Op woensdag 16 december 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tegen mij schat, de rest van de wereld boeit me niet
preciesquote:
Dan moet jij maar anti ninja-en...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duurt idd niet meer lang .
ligt er wel aan wie de lapo heeft anders krijgen we dadelijk nog een andere TT
wow wat een zinquote:Op woensdag 16 december 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben echt niet te bescheten om te discussiëren en indien vereist, mijn ongelijk toe te geven
en hier hebben we tenminste stats!quote:
is in meerdere forum's het gevalquote:Op woensdag 16 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
laatste pagina van dit topic alweer...
waar blijf wok... hij blijft wat achter...
Heb niet voor niets op een advocatenkantoor gewerktquote:
weer niet...quote:
Nope dusquote:
dat zal wel niet lukken met MPG en OA op de loerquote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet jij maar anti ninja-en...
dat dacht ik al...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb niet voor niets op een advocatenkantoor gewerkt
daar is iequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |