Wowie eindelijk een foto van MPG!quote:
richtlijn is 8m2 daarom zitten we met 2.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan straks met 3? Dat mag nog net volgens de arbo, je moet 6m2 per persoon hebben...
voor de brandweer in belgie mag ik 1 1/2 persoon per vierkante meter tellen voor de brandveiligheidquote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan straks met 3? Dat mag nog net volgens de arbo, je moet 6m2 per persoon hebben...
Jaaaah Fansquote:
je ziet er wel anders uitquote:
bijna altijdquote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is bij jou altijd het geval ja...
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de brandweer in belgie mag ik 1 1/2 persoon per vierkante meter tellen voor de brandveiligheid
ow ja, dat zal best ja. Hier zitten we met teveel man op een kantoor... maar gelukkig heb ik gewoon mn eigen hoekje!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
richtlijn is 8m2 daarom zitten we met 2.
maar als je allen instemmend mag 6 ook.
overheid he, daar weten ze het wel.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de brandweer in belgie mag ik 1 1/2 persoon per vierkante meter tellen voor de brandveiligheid
ik wist wel dat je ze inelkaar schoofquote:
hou LL dan maar bij jullie uit de buurtquote:
Hopelijk doet ie een keer mee met de beauty en de nerd en moeten ze een opdracht op het werk doenquote:
zoietsquote:
dat is het belangrijkste voor jou... dat mag duidelijk wezen...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
Hij heeft wat meer gegeten
en lenzen
waarom viel mij nou meteen op dat die gozer op de pic mooie dikke zoenlippen heeft?![]()
iets met dirty mindquote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
Hij heeft wat meer gegeten
en lenzen
waarom viel mij nou meteen op dat die gozer op de pic mooie dikke zoenlippen heeft?![]()
Daarom is het ook een parenclub...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik wist wel dat je ze inelkaar schoof
als dat kanquote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hopelijk doet ie een keer mee met de beauty en de nerd en moeten ze een opdracht op het werk doen
dat doen ze zelf wel hebben ze mijn hulp niet voor nodigquote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik wist wel dat je ze inelkaar schoof
of opgeleid om bij jou in de zaak te werkenquote:
Nee dat zijn de ogenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is het belangrijkste voor jou... dat mag duidelijk wezen...
alleen je pandquote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doen ze zelf wel hebben ze mijn hulp niet voor nodig
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doen ze zelf wel hebben ze mijn hulp niet voor nodig
auto is ook genoeg, maar het is warmer bij GF binnen jaquote:
Johquote:
sorry Llquote:Op woensdag 16 december 2009 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
100VG ANYLAN 100 Voice Grade AnyLan
2PC Two Phase Commit
3D DrieDimensionaal
3GL 3th Generation Language
4GL 4th Generation Language
AA Auto Answer
AAA Authentication Authorization Accounting
AAAI American Association Of Artificial Intelligence
AAL ATM Adapter Layer
AARP AppleTalk Address Resolution Protocol
AAT Average Access Time
AAO Advanced Antivirus Option
A/D Analoog/Digitaal
zijn daar ook al opleidingen voorquote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
of opgeleid om bij jou in de zaak te werken
Dat kan toch zomaar niet...quote:
nu al klaar met boeken trouwens?quote:
Ik ga maar masturberen, want zo kan ik natuurlijk niet werkenquote:
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu al klaar met boeken trouwens?
jij ookquote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat zijn de ogen
gek genoeg
ja, die geef je toch persoonlijk of niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn daar ook al opleidingen voor
quote:
Dat is altijd lekker... bij mij is het vaak andersom... dan heb ik minder gedaan dan ik dacht...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
had meer gedaan dan ik dacht
een heel stuk warmerquote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
auto is ook genoeg, maar het is warmer bij GF binnen ja
Dat klinkt wel heel eng...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ogen zijn de poorten van de ziel.. voor mij is dat ook zo
dat is alleen maar goedquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
had meer gedaan dan ik dacht
zeker nu ja...quote:
Nope, het verklapt mij of iemand aardig is of nietquote:
ja dat is beter!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, die geef je toch persoonlijk of niet?
Nou dan moet je me maar eens diep in de ogen kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope, het verklapt mij of iemand aardig is of niet
ogen liegen nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |