Hallo Martijnquote:
En nu ben je op kantoor?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik op het station in martenshoek rijden er geen treinen.
Toch maar geprobeerd 1,5km in de sneeuw gelopen
nou, nou, wel 1.5 km gewandeld door de sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik op het station in martenshoek rijden er geen treinen.
Toch maar geprobeerd 1,5km in de sneeuw gelopen
quote:Apeldoorn - Amsterdam
tussen Kootwijk en Eembrugge
[+]33 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: meer dan 30 min)
quote:Den Haag - Arnhem
tussen Reeuwijk en knp. Grijsoord
[-]77 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: meer dan 30 min)
Nou, ik was net wakkerquote:Op donderdag 17 december 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, nou, wel 1.5 km gewandeld door de sneeuw![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roald_Amundsen lezen en stoppen met zeuren
mietjequote:Op donderdag 17 december 2009 08:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou, ik was net wakker.
Hij is gewoon een idioot die iets wou zien.
quote:Wegens grote drukte is het grootste deel van de VID site buiten gebruik. Hieronder ziet u belangrijke berichten en de actuele verkeersinformatie van dit moment
quote:Sinterklaasspits
Hoewel de website van de VerkeersInformatieDienst op dit moment overuren maakt, valt de Sinterklaasspits op zich mee. Het is wel druk, maar niet veel drukker dan op een normale woensdag. Wel lijkt de spits iets eerder op gang gekomen te zijn, waardoor het hoogtepunt zo tussen half vijf en vijf uur ligt.
ik fiets bij weer en wind minimaal 20 km per dagquote:Op donderdag 17 december 2009 08:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zegt Klonk:
Terwijl je zelf ontbijt nuttigt, en nog niet naar buiten bent geweest.
Linkquote:Op donderdag 17 december 2009 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe, pruts0rs..
huh? wut?
[..]
Die zijn inderdaad wel mooi ja!quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, hij is nu terug aan het lopen, want 1.5 km is wel ver genoeg.
dukkiequote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
en ja ik luister naar radio 2 en ja ik gebruik Ubuntu
quote:Op donderdag 17 december 2009 06:54 schreef OA het volgende:
Ik ga zo eens even door de sneeuw fietsen!
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:05 schreef OA het volgende:
Zo, lekker door de sneeuw gefietst![]()
Nog bijna op m'n plaat gegaan doordat ik over het schuine stuk van een vluchtheuveltje reed![]()
De snelweg was wel goed te rijden. Het was rustiger dan normaal, dus ik was hier in 20 minuutjes.
tja, ik blijf erbij, je hebt op de snelweg gefietstquote:
sympquote:Op donderdag 17 december 2009 08:42 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Op de A12 is de file nog maar 44 km.
Ik bedoel dat je honderden topics terug moet gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
tja, ik blijf erbij, je hebt op de snelweg gefietst
'maar'.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:42 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Op de A12 is de file nog maar 44 km.
Welke nieuweling zou de KSC vanaf deeltje 1 gaan herlezen?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je honderden topics terug moet gaan
Als je ze uitprint heb je een leuk boekje denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Welke nieuweling zou de KSC vanaf deeltje 1 gaan herlezen?
quote:De ochtendspits van vanmorgen, waarbij weggebruikers in een behoorlijk deel van Nederland hinder ondervonden van sneeuw, is de drukste spits van 2009. Om 7:38 uur ging de gezamenlijke filelengte over de 500 kilometer, waarmee sprake is van een extreme spits. Ruim een half uur later beleefde de spits met 672 km totale filelengte de top. In de lijst van drukste spitsen aller tijden staat de spits op de vijfde plaats. Die lijst wordt aangevoerd door 8 februari, toen het over 975 kilometer vast stond na een sneeuwdek van circa 30 centimeter.
wat niemand leest.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je ze uitprint heb je een leuk boekje denk ik
quote:Momenteel 626 incidenten met 2851km lengte in regio Nederland.
nah, toch maar niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je honderden topics terug moet gaan
je post in KSC dan is het hebben van een leven een hoaxquote:Op donderdag 17 december 2009 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, toch maar niet.
ik heb soms nog een leven je weetz
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Welke nieuweling zou de KSC vanaf deeltje 1 gaan herlezen?
* wel.o.k belt de slegtequote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je ze uitprint heb je een leuk boekje denk ik
dat was hun reactie jaquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
je post in KSC dan is het hebben van een leven een hoax
Inmiddels.... Ochtendspits in top 3 allertijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Vijfde plaats file top-10!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
HOAX!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
je post in KSC dan is het hebben van een leven een hoax
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:09 schreef OA het volgende:
Ok, even een korte uitleg voor wel.o.k:ah, vandaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu snap ik het
je fietst naar de papa van OAdin en dan rijdt hij je naar werk.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |