Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 17 december 2009 06:53 schreef Klonk het volgende:
sneeuw is sneeuw, en eeuwige sneeuw dat kunnen wij niet zeggen
Dat komt door Nederlanders die met zijn alle in de file gaan staan bij 1 vlok sneeuw en zo de aarde opwarmen jeweets.quote:
Punten voor Indonesie dus!quote:Op donderdag 17 december 2009 06:53 schreef Klonk het volgende:
sneeuw is sneeuw, en eeuwige sneeuw dat kunnen wij niet zeggen
Pas op voor sneeuwduinen.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:54 schreef OA het volgende:
Ik ga zo eens even door de sneeuw fietsen!
ik durf je nu niet tegen te spreken, zeker niet sinds Klonkette aan Pentjak Silat doet, ik bedoel Indonesierersers onder elkaar, voor je het weet krijg ik een pentjak in mijn silatquote:Op donderdag 17 december 2009 06:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Punten voor Indonesie dus!
Ik kan zo nog wat punten opsommen hoor. Punten die wij hier nooit kunnen scoren...quote:Op donderdag 17 december 2009 06:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Punten voor Indonesie dus!
beter een pentjak in je silat dan een silat in je pentjak. Wees gewaarschuwd.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik durf je nu niet tegen te spreken, zeker niet sinds Klonkette aan Pentjak Silat doet, ik bedoel Indonesierersers onder elkaar, voor je het weet krijg ik een pentjak in mijn silat
mijn fiets staat bij de fietsenmaker, kreeg het gisteren voor elkaar om een spatbord compleet aan gort te rijden door over een takje te rijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 06:54 schreef OA het volgende:
Ik ga zo eens even door de sneeuw fietsen!
ze heeft nu sinds kort ook zo´n zwarte pyama, een soort karatekid van 1 meter 60quote:Op donderdag 17 december 2009 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beter een pentjak in je silat dan een silat in je pentjak. Wees gewaarschuwd.
Heb ik een keer met m'n mountainbike gehad op volle snelheid...quote:Op donderdag 17 december 2009 06:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn fiets staat bij de fietsenmaker, kreeg het gisteren voor elkaar om een spatbord compleet aan gort te rijden door over een takje te rijdenecht dat ding versplinterde in een honderdmiljard stukjes, en voor 5 euro extra monteerde hij het spul, die mag ie hebben van mij, scheelt me vieze en kouwe vingers
nooit scoren? Erg onwaarschijnlijk inderdaad, al kan een Tsunami in theorie in NL net zo vaak voorkomen als hier lijkt me. De aardbeving zou bijvoorbeeld op het Mid-Atlantisch Rif kunnen plaatsvinden of zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan zo nog wat punten opsommen hoor. Punten die wij hier nooit kunnen scoren...
Aardbevingen van 6+
Vulkaanuitbarstingen
Modderlawines
Tsunami's
Die kans is vast verwaarloosbaarquote:Op donderdag 17 december 2009 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nooit scoren? Erg onwaarschijnlijk inderdaad, al kan een Tsunami in theorie in NL net zo vaak voorkomen als hier lijkt me. De aardbeving zou bijvoorbeeld op het Mid-Atlantisch Rif kunnen plaatsvinden of zo.
Dat zal je in Indonesie niet gebeuren, vijf euro daar zit het spatbord bij de prijs in..quote:Op donderdag 17 december 2009 06:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn fiets staat bij de fietsenmaker, kreeg het gisteren voor elkaar om een spatbord compleet aan gort te rijden door over een takje te rijdenecht dat ding versplinterde in een honderdmiljard stukjes, en voor 5 euro extra monteerde hij het spul, die mag ie hebben van mij, scheelt me vieze en kouwe vingers
zijn leuke dingen voor de mens, heb ik een keer op de racefiets gehad in de Ardennen, bochtje missen hoppa zo de lokale flora in en hard kennis gemaakt met een lokale dennenboom en vervolgens in een ouwe vw bus ambulance naar het ziekenhuis gebrachtquote:Op donderdag 17 december 2009 06:59 schreef OA het volgende:
[..]
Heb ik een keer met m'n mountainbike gehad op volle snelheid...![]()
Ik lag 10 meter verder
daar heb je een puntquote:Op donderdag 17 december 2009 07:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zal je in Indonesie niet gebeuren, vijf euro daar zit het spatbord bij de prijs in..
Wie deed dat in de Tour de France enkele jaren geleden? Die maakte kennis met de lokale geologie bovendien.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
zijn leuke dingen voor de mens, heb ik een keer op de racefiets gehad in de Ardennen, bochtje missen hoppa zo de lokale flora in en hard kennis gemaakt met een lokale dennenboom en vervolgens in een ouwe vw bus ambulance naar het ziekenhuis gebracht
filequote:
waar zit je dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Handig dat mijn internet-verbinding gewoon werkt hier.
tja, maakt niet uit hoe, als je er maar komt, toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
file![]()
gewoon door rijden.
zijwaarts kan je ook op je bestemming komen.
quote:
Gewoon thuisquote:Op donderdag 17 december 2009 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar zit je dan?
volgens mij werkt jouw verbinding overal behalve onder onweer.
jij fietst op de snelweg? flink doortrappenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:05 schreef OA het volgende:
Zo, lekker door de sneeuw gefietst![]()
Nog bijna op m'n plaat gegaan doordat ik over het schuine stuk van een vluchtheuveltje reed![]()
De snelweg was wel goed te rijden. Het was rustiger dan normaal, dus ik was hier in 20 minuutjes.
quote:
niet als het een beetje sneeuwt.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij fietst op de snelweg? flink doortrappen
ik zou maar een slaapzak meenemen, gewoon voor de zekerheidquote:Op donderdag 17 december 2009 08:11 schreef BrandX het volgende:
ik ben vanmorgen wel vroeger vertrokken dan normaal toen ik de sneeuw zag. Ik dacht; ik zorg dat ik voor het meeste verkeer ben hierzo, dan kom ik er het snelst en makkelijkst.
En zo geschieddeiedereen reed max 70 op de snelweg, en we konden daardoor redelijk normaal doorrijden.
Nu vanmiddag nog thuis zien te komen, dan moet ik met het OV dus ben benieuwd
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij fietst op de snelweg? flink doortrappen
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet als het een beetje sneeuwt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grappig, file informatie uit indonesië
Zo voorspelbaar ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:11 schreef Klonk het volgende:
ontbijtje, terwijl heel Nederland in de sneeuwchaos verdwijnt, heerlijk landje leven we toch
gasbranderdje, paar kilo voer..quote:Op donderdag 17 december 2009 08:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou maar een slaapzak meenemen, gewoon voor de zekerheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |