In het zuiden is vandaag nog geen sneeuw voorspeld. Weet niet waar in Nederland je zit?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat we sneeuw zouden krijgen, maar voorlopig schijnt de zon nog steeds!
hier is het gestopt met sneeuwenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat we sneeuw zouden krijgen, maar voorlopig schijnt de zon nog steeds!
juist welquote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In het zuiden is vandaag nog geen sneeuw voorspeld. Weet niet waar in Nederland je zit?
ik woon in maastricht en hier sneeuwt het hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In het zuiden is vandaag nog geen sneeuw voorspeld. Weet niet waar in Nederland je zit?
dat kloptquote:
ik ga lopendquote:Op woensdag 16 december 2009 15:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik dat heel milieuvriendelijk zou moeten doen zou ik 's ochtends denk ik rond een uur of 5 al aan moeten fietsen
ja 1 trap naar beneden jaquote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt
[..]
ik ga lopend
hier sneeuwde het net ook en dat is bijna in zuid nederlandquote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja 1 trap naar beneden ja
Ze zeiden vanochtend op de radio dat de sneeuw minder snel ons land over kwam dan verwacht en dat het zuiden pas vanavond en vannacht sneeuw zou krijgen. Hier schijnt in ieder geval nog de zon en heb nog geen sneeuw gezien..quote:Op woensdag 16 december 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist wel
vanmorgen zei Jan de Hoop het nog tegen mij
Lichte sneeuwval in het zuiden
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:27 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
verwachting 24 uur
radioquote:Op woensdag 16 december 2009 15:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze zeiden vanochtend op de radio dat de sneeuw minder snel ons land over kwam dan verwacht en dat het zuiden pas vanavond en vannacht sneeuw zou krijgen. Hier schijnt in ieder geval nog de zon en heb nog geen sneeuw gezien..
ja vooral met de kerst, dan is het rustig, buikje rond ge-eten, en dan een wandeling makenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen de drukte op de wegMaar het ziet er altijd wel gezellig uit. Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat hier ook gewoon 2 meter sneeuw valt
Ik moet toch wat in de autoquote:
ja okay danquote:
langs de maas, met de lichtjes van Winterland op de achtergrondquote:Op woensdag 16 december 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja vooral met de kerst, dan is het rustig, buikje rond ge-eten, en dan een wandeling maken
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL spreek je morgen wel![]()
en ook aan al diegene die vannacht/avond hier niet zijn
aantal paren of per stuk gerekend?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]gf, geniet nog van je verjaardag en ik wil morgen een aantal horen
Dat is aan gf zelf... volgens mij had hij het over paren...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aantal paren of per stuk gerekend?
ben dol op radio hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een zwaar onderschat medium
Heerlijk radio luisteren in de auto
ik luister alleen smorgens tussen 6 en half 7 naar Giel op 3FMquote:Op woensdag 16 december 2009 15:44 schreef DjRex89 het volgende:
Welke radiozender is jullie favoriet dan?
Dan luister ik nog naar mezelf in mijn slaapquote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik luister alleen smorgens tussen 6 en half 7 naar Giel op 3FM
q music, maar dan de belgische zender, de nederlandse is kutquote:Op woensdag 16 december 2009 15:44 schreef DjRex89 het volgende:
Welke radiozender is jullie favoriet dan?
Ik heb altijd gewoon de Nederlandse versie aan staan. Wat vind jij er dan zo kut aan?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
q music, maar dan de belgische zender, de nederlandse is kut
ja ik blijf nog ruim een kwartier denk ik...quote:
Ja sorriequote:
Nee, zo = zometeenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
zo, terug uit het datacenter
en nu moet ik eerst wat testen voordat ik naar huis mag
te vroegquote:Op woensdag 16 december 2009 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het werkt
![]()
soms ben ik echt goed [ afbeelding ]
nou mag ik naar huis
te laat, weer overwerk terwijl dat niet magquote:
ik ben al wel aan het overwerken... weer een overuurtje erbij..quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
te laat, weer overwerk terwijl dat niet mag![]()
o nee, ik ben tussen door even weg geweest voor examen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |