Het sneeuwfront zou toch uit het noorden komen?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Sneeuwval: Lichte sneeuwval
Status lucht: Koud
Dat weet ik, maar toch sneeuwt het hier erg licht. Komt vast uit Noord-Limburg danquote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Het sneeuwfront zou toch uit het noorden komen?
wijziging status: geen sneeuwval meerquote:Op woensdag 16 december 2009 13:32 schreef Beregd het volgende:
Sneeuwval: (erg) lichte sneeuwval
Status lucht: licht bewolkt
Locatie: Nijmegenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:37 schreef BasEnAad het volgende:
Sneeuwval: 0,0
Status lucht: dichtbewolkt
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sneeuwval: JAAA! Hele kleine vlokjes!
it has begun...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Piet is meestal veeeel te positief over sneeuw, volgens mij geilt hij erop ofzo. Eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:43 schreef PushyGurl het volgende:
ik weet niet wen jullie het weten maar piet paulusma voorspeld een sneeuwval van wel 20 cm plaaselijk in 2 a 3 dagen tijd..het gaat vanavond beginnen
ja dat is wel zo..maar goed wel zo leukquote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
it has begun...
[..]
Piet is meestal veeeel te positief over sneeuw, volgens mij geilt hij erop ofzo. Eerst zien, dan geloven
WAAR ZIT JE DAN? EN PICS!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
Het sneeuwt hier en het blijft liggen. Man, wat gaaf!
ja leuk he ,kan je sneeuwballen gooien hihihiquote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
Het sneeuwt hier en het blijft liggen. Man, wat gaaf!
Dat zal hier in het zuiden wel niet gaan vallen mag ik hopen. Bij de eerste centimeters sneeuw ligt het hele land normaal al plat.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:43 schreef PushyGurl het volgende:
ik weet niet wen jullie het weten maar piet paulusma voorspeld een sneeuwval van wel 20 cm plaaselijk in 2 a 3 dagen tijd..het gaat vanavond beginnen
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uurquote:
tegen een uur of 9 vanavond dus sneeuw/regenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Zo te zien krijgen we toch nog wel wat ook aan de kust
Itz zrue...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Update: lucht nu meer grijs dan blauw! Maar nog geen vlok.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sneeuwval: niks
Status lucht: blauw met een zonnetje
Jouw kleurquote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Lonker het volgende:
IK STA HIER BUITEN IN DEN HAAG EN HET LIJKT ALSOF ER BAKKEN SNEEUW NAAR BEnede..........AWRGAH HELP !!
kom je sneeuwballen gooienquote:Op woensdag 16 december 2009 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh je hebt sneeuw![]()
Hier is niks.
Hier is het gestopt en er ligt niets!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ligt inderdaad een flinterdun laagje nu:
[ afbeelding ]
Ik woon 30 meter boven NAP hè?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hier is het gestopt en er ligt niets!
Da's bij deze de definitie van flinterdun: je niest een keer en het is wegquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag ik van de zomer bij jou in het speeltuintje komen spelenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is begonnen!!Een beetje sneeuw weliswaar, maar het sneeuwt.
dat lichtgevende hertje..quote:
Ik zie niks.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:56 schreef Koelkastje het volgende:
Sneeuwval: Het is net begonnen!
Status lucht: Bewolkt
Die sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
dat lichtgevende hertje..
Kijk eens naar het noordwesten...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:40 schreef murp het volgende:
Sneeuwval: 0,0
Status lucht: Zonnig
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:56 schreef Koelkastje het volgende:
Sneeuwval: Het is net begonnen!
Status lucht: Bewolkt
LIEGBEEST!quote:
Toen ik het las, lag er echt niks en was ook niets te zien. Kijk nu weer en er ligt goddomme sneeuw!quote:
foto's!!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef Katth het volgende:
[..]
Toen ik het las, lag er echt niks en was ook niets te zien. Kijk nu weer en er ligt goddomme sneeuw!
trekt van oost naar west hequote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef Katth het volgende:
[..]
Toen ik het las, lag er echt niks en was ook niets te zien. Kijk nu weer en er ligt goddomme sneeuw!
quote:
Gouda idem.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hier in Deventer nog he-le-maal niets
waar is dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
een foto zegt meer dan 1000 woorden
dat boomstamding is ongeveer 10 cm dik
Inderdaad,quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef Cbazz het volgende:
Hier in Groningen sneeuwt het behoorlijk![]()
Zoiets dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Sneeuwval: 0,5
Status lucht: helemaal wit van de wolken
[ afbeelding ]
echt wel joh, beter kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef dralion13 het volgende:
net weer een paar mm er bij gevallen in groningen, nu weer even niks
Die sneeuwradar bedoel je? Dat wou ik ook net melden ja. Morgen net als vroeger (vorig jaar) vol verwachting meteen na het opstaan maar door de gordijnen kijken of het wit is buiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo te zien aan de radar duurt het nog wel ff voordat het in Deventer is
Veenendaal ook niet, dus je hoeft niet te gaan fietsen voor het spektakel hier.quote:
Ohw wat fijnquote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
Sneeuwval: Oui
Status lucht: Geen idee
[ afbeelding ]
Al het 3e topic waarin ik dit post
sneeuwt het daar nog steeds joh?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef Luco het volgende:
Groningen, veel sneeuw, zowel op de grond als in de lucht
meld het ff als het daar is, dan zal het ook snel hier zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo te zien aan de radar duurt het nog wel ff voordat het in Deventer is
Nu ook nog, als m'n ogen me neit bedriegenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
sneeuwt het daar nog steeds joh?
Het is er nog niet!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
meld het ff als het daar is, dan zal het ook snel hier zijn
Er ligt hier inderdaad ook aardig wat (Leek).quote:Op woensdag 16 december 2009 23:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Nu ook nog, als m'n ogen me neit bedriegen
Bankjesquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
Sneeuwval: Oui
Status lucht: Geen idee
[ afbeelding ]
Al het 3e topic waarin ik dit post
Well donequote:
Huh? Het dooit toch niet? Hoezo is het alweer weg?quote:Hier is het ook al weer weg
Weggewaaidquote:Op donderdag 17 december 2009 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Well done
[..]
Huh? Het dooit toch niet? Hoezo is het alweer weg?
Check die foto van hoogezand
Fe verneuken een topic trouwens.
Als ik die sneeuwradar zo extrapoleer zal het rond 9:00 uur in Deventer zijn ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
meld het ff als het daar is, dan zal het ook snel hier zijn
Foto!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:36 schreef nuget het volgende:
Drachten en het sneeuwt hier al vanaf 10 uur constantligt nu rond de 20 cm
Ik zie niksquote:Op donderdag 17 december 2009 01:50 schreef nuget het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer?
Ook via de link niet. Krijg een melding dat ik ze niet mag zienquote:Op donderdag 17 december 2009 02:02 schreef nuget het volgende:
[..]
heb je traag internet
grote foto's
Wat een boelquote:Op donderdag 17 december 2009 01:50 schreef nuget het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer?
quote:Op donderdag 17 december 2009 07:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hoe bedoel je omgaan met teleurstellingen... Ik trok de gordijnen open en... Niets, helemaal niets...
Waar is hier? En das best veelquote:
jij zit in het buitenlandquote:
Leeuwarden. In andere delen van Friesland zo'n 22 cmquote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar is hier? En das best veel
Hier een centimeter of 2En 't begint al te verdwijnen
hier is leeuwarden, zie profielquote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar is hier? En das best veel
Hier een centimeter of 2En 't begint al te verdwijnen
quote:
Dit dusquote:Op donderdag 17 december 2009 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hier is leeuwarden, zie profiel
Nee ik ga zo naar buiten foto's maken in hoogezandquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hier ligt een centimeter of 12 ofzo
Zouden de bussen nog rijden?
Wat mooi.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:29 schreef Bubbz het volgende:
Hier in sneek kom ik niet eens van de parkeerplaats
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ligt al het busverkeer platquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hier ligt een centimeter of 12 ofzo
Zouden de bussen nog rijden?
wrom?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:04 schreef Afhaalchinees het volgende:![]()
, de bussen rijden niet in groningen
![]()
Kan ik gaan lopenin dit weer
Mag ik bij jou komen wonen?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij voor de deur, Groningen.![]()
Hoorde dat er hier ook geen treinen en bussen rijden. Tevens zijn de scholen minstens het 1e uur dicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikte ongeveer:
[ afbeelding ]
Jemag,quote:Op donderdag 17 december 2009 09:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen wonen?Ik wil ook zo veel sneeuw
Moet met de treinquote:Op donderdag 17 december 2009 09:05 schreef joers1 het volgende:
[..]
wrom?
Ik hoorde van schoonmoeders, die daar woont, dat alle scholen in Grunn dicht waren haha...of ga je werken?
Er schijnen niet echt treinen te rijden nu, ook ivm de wissels oid.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Moet met de treinnaar den haag
Ik heb weinig keusquote:Op donderdag 17 december 2009 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er schijnen niet echt treinen te rijden nu, ook ivm de wissels oid.
Je kan ook in Groningen gaan wonen,quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Die foto's ziende heb ik het eerst van mijn leven het gevoel "woonde ik maar in friesland"Hier in Deventer valt het zwaar tegen, klein laagje
Ditquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan ook in Groningen gaan wonen,.
Mooi!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij voor de deur, Groningen.![]()
Hoorde dat er hier ook geen treinen en bussen rijden. Tevens zijn de scholen minstens het 1e uur dicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikte ongeveer:
[ afbeelding ]
Geen bussen, geen treinen & geen school hoorde ik, ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik vond het al zo stil toen ik net wakker werd en schrok gewoon toen ik naar buiten keek. Echt minimaal 10 centimeter.Zo eerst maar een looppaadje voor onze oude kat vegen....
Geen bussen enzo?![]()
*Radio Noord aanzet*
Bedoel je de arriva treinen? Want dan kan ik ook niet naar station Noord groningen en moet ik verder lopenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen bussen, geen treinen & geen school hoorde ik, ja.
Ik weet niet welke treinen precies.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Bedoel je de arriva treinen? Want dan kan ik ook niet naar station Noord groningen en moet ik verder lopen
http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5quote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, misschien staat hier wat;
www.rtvnoord.nl
http://www.ns.nl/storingen/index.form
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5
Vianen ligt anders goed vol?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:33 schreef Kjelleke het volgende:
In midden Nederland is het nog steeds om te huilen.
Ik hoor net de files...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen bussen, geen treinen & geen school hoorde ik, ja.
Hier ook nu....heeeeeel minimaalquote:Op donderdag 17 december 2009 09:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
JippieHet sneeuwt miezerige sneeuwvlokjesjesjesjes
Da's wel erg lang!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik hoor net de files...![]()
![]()
Mijnbelde, net op z'n werk gearriveerd, om 8 uur al vertrokken, van Haren naar Groningen centrum. Zielug.
Almeloquote:Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
Hier ook nu....heeeeeel minimaal
Woon jij?
almelo en sneeuw is helaas geen goed combiquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:08 schreef Gewas het volgende:
Ik heb net een sneeuwpop gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tussen jou bericht en mijn bericht zit dan ook een dag, nu kijk ik uit op een winter wonder land. Tevens geen school vandaag, gedonder met treinenquote:
wtf nicequote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef nuget het volgende:
word net wakker..... kijk naar buiten... en het sneeuwt nog steeds... er ligt nu 40 cm sneeuw in drachten
[ afbeelding ]
40???? serieus????quote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef nuget het volgende:
word net wakker..... kijk naar buiten... en het sneeuwt nog steeds... er ligt nu 40 cm sneeuw in drachten
Mooi gezicht. In Leeuwarden ligt wel iets minderquote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef nuget het volgende:
Ik denk dat dequote:Op donderdag 17 december 2009 10:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
40???? serieus????
hier ligt og altijd 0,1 cm
Je woont echt 50m bij me vandaan, sneeuwballengevecht?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Net even naar buiten geweest (nog steeds Groningen,)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat mag,quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik ook dooi melden? In Scheveningen slinkt de sneeuw behoorlijk.
Mss dat nu het oosten mag genieten van sneeuw?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik ook dooi melden? In Scheveningen slinkt de sneeuw behoorlijk.
Nou van echt genieten is het hier met krap 2 cm ook niet gekomen hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mss dat nu het oosten mag genieten van sneeuw?
Marum?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef Cbazz het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons achter het huis![]()
In alkmaar is het altijd droevig..quote:Op donderdag 17 december 2009 11:13 schreef Soohr het volgende:
[..]
dat mag,
in alkmaar is het ook droevig.
[ afbeelding ]
Paddepoel?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Net even naar buiten geweest (nog steeds Groningen,)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:44 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
In alkmaar is het altijd droevig..
da's een dorpje in het noorden waar je schnitzels zo groot als deurmatten kan eten..quote:
Hier lichte sneeuwval.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Lonker het volgende:
IK STA HIER BUITEN IN DEN HAAG EN HET LIJKT ALSOF ER BAKKEN SNEEUW NAAR BEnede..........AWRGAH HELP !!
ahaaquote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
da's een dorpje in het noorden waar je schnitzels zo groot als deurmatten kan eten..
Landgraaf (Limburg).quote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef Flabbelaar het volgende:
Vraag: Waar is er nog geen/nauwelijks sneeuw?
Hier (Dr.) ligt bijna niets...
Ja, er ligt hier nu 0cm en 5 mm waterquote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef remlof het volgende:
Hier in Arnhem ligt een stuk meer dan gisteren![]()
[ afbeelding ]
Maar dat is overal wel denk ik
Katwijk ZH, er lag een miezerig beetje vanochtend, en het is nu alweer bijna weg..quote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef Flabbelaar het volgende:
Vraag: Waar is er nog geen/nauwelijks sneeuw?
Hier (Dr.) ligt bijna niets...
Kerel, moet je niet werken ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, denk een cm of 3-4 hier nuquote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
je woont in drenthe of zo?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef gelly het volgende:
30 cm nu denk ik.. en het blijft sneeuwen.
Groningen stad.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
je woont in drenthe of zo?
Verhip. vanmorgen was het nog zo'n 10 cmquote:
Uh, ik wel...maar hier is niet zo veel sneeuw hoor...of althans...het was er nauwelijks...en nu sneeuwt het wel hardquote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
je woont in drenthe of zo?
quote:
De Wijert/Helpmanquote:
de taxi komt over een kwartiertje tot half uurquote:Op donderdag 17 december 2009 14:53 schreef justmattie het volgende:
En nu kun je niet shoppen en kroegen?
Doorzetter ben jijquote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de taxi komt over een kwartiertje tot half uur![]()
Als ik bier wil dan laat ik me niet tegenhouden door een beetje sneeuw hoor
Succes.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Het begint te sneeuwen !!!
Den Helder..
Heel Den Haag is kutquote:Op donderdag 17 december 2009 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Scheveningen is het groen weer zichtbaar, maar het dwarrelt wel. Maar niet echt noemenswaardig.
Emmen ookquote:
NASSE SCHNEE!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |