Het sneeuwfront zou toch uit het noorden komen?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Sneeuwval: Lichte sneeuwval
Status lucht: Koud
Dat weet ik, maar toch sneeuwt het hier erg licht. Komt vast uit Noord-Limburg danquote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Het sneeuwfront zou toch uit het noorden komen?
wijziging status: geen sneeuwval meerquote:Op woensdag 16 december 2009 13:32 schreef Beregd het volgende:
Sneeuwval: (erg) lichte sneeuwval
Status lucht: licht bewolkt
Locatie: Nijmegenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:37 schreef BasEnAad het volgende:
Sneeuwval: 0,0
Status lucht: dichtbewolkt
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sneeuwval: JAAA! Hele kleine vlokjes!
it has begun...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Piet is meestal veeeel te positief over sneeuw, volgens mij geilt hij erop ofzo. Eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:43 schreef PushyGurl het volgende:
ik weet niet wen jullie het weten maar piet paulusma voorspeld een sneeuwval van wel 20 cm plaaselijk in 2 a 3 dagen tijd..het gaat vanavond beginnen
ja dat is wel zo..maar goed wel zo leukquote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
it has begun...
[..]
Piet is meestal veeeel te positief over sneeuw, volgens mij geilt hij erop ofzo. Eerst zien, dan geloven
WAAR ZIT JE DAN? EN PICS!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
Het sneeuwt hier en het blijft liggen. Man, wat gaaf!
ja leuk he ,kan je sneeuwballen gooien hihihiquote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
Het sneeuwt hier en het blijft liggen. Man, wat gaaf!
Dat zal hier in het zuiden wel niet gaan vallen mag ik hopen. Bij de eerste centimeters sneeuw ligt het hele land normaal al plat.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:43 schreef PushyGurl het volgende:
ik weet niet wen jullie het weten maar piet paulusma voorspeld een sneeuwval van wel 20 cm plaaselijk in 2 a 3 dagen tijd..het gaat vanavond beginnen
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uurquote:
tegen een uur of 9 vanavond dus sneeuw/regenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Zo te zien krijgen we toch nog wel wat ook aan de kust
Itz zrue...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Update: lucht nu meer grijs dan blauw! Maar nog geen vlok.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sneeuwval: niks
Status lucht: blauw met een zonnetje
Jouw kleurquote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Lonker het volgende:
IK STA HIER BUITEN IN DEN HAAG EN HET LIJKT ALSOF ER BAKKEN SNEEUW NAAR BEnede..........AWRGAH HELP !!
kom je sneeuwballen gooienquote:Op woensdag 16 december 2009 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh je hebt sneeuw![]()
Hier is niks.
Hier is het gestopt en er ligt niets!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ligt inderdaad een flinterdun laagje nu:
[ afbeelding ]
Ik woon 30 meter boven NAP hè?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hier is het gestopt en er ligt niets!
Da's bij deze de definitie van flinterdun: je niest een keer en het is wegquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag ik van de zomer bij jou in het speeltuintje komen spelenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is begonnen!!Een beetje sneeuw weliswaar, maar het sneeuwt.
dat lichtgevende hertje..quote:
Ik zie niks.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:56 schreef Koelkastje het volgende:
Sneeuwval: Het is net begonnen!
Status lucht: Bewolkt
Die sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
dat lichtgevende hertje..
Kijk eens naar het noordwesten...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:40 schreef murp het volgende:
Sneeuwval: 0,0
Status lucht: Zonnig
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:56 schreef Koelkastje het volgende:
Sneeuwval: Het is net begonnen!
Status lucht: Bewolkt
LIEGBEEST!quote:
Toen ik het las, lag er echt niks en was ook niets te zien. Kijk nu weer en er ligt goddomme sneeuw!quote:
foto's!!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef Katth het volgende:
[..]
Toen ik het las, lag er echt niks en was ook niets te zien. Kijk nu weer en er ligt goddomme sneeuw!
trekt van oost naar west hequote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef Katth het volgende:
[..]
Toen ik het las, lag er echt niks en was ook niets te zien. Kijk nu weer en er ligt goddomme sneeuw!
quote:
Gouda idem.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hier in Deventer nog he-le-maal niets
waar is dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
een foto zegt meer dan 1000 woorden
dat boomstamding is ongeveer 10 cm dik
Inderdaad,quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef Cbazz het volgende:
Hier in Groningen sneeuwt het behoorlijk![]()
Zoiets dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Sneeuwval: 0,5
Status lucht: helemaal wit van de wolken
[ afbeelding ]
echt wel joh, beter kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef dralion13 het volgende:
net weer een paar mm er bij gevallen in groningen, nu weer even niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |