Die sneeuwradar bedoel je? Dat wou ik ook net melden ja. Morgen net als vroeger (vorig jaar) vol verwachting meteen na het opstaan maar door de gordijnen kijken of het wit is buiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo te zien aan de radar duurt het nog wel ff voordat het in Deventer is
Veenendaal ook niet, dus je hoeft niet te gaan fietsen voor het spektakel hier.quote:
Ohw wat fijnquote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
Sneeuwval: Oui
Status lucht: Geen idee
[ afbeelding ]
Al het 3e topic waarin ik dit post
sneeuwt het daar nog steeds joh?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef Luco het volgende:
Groningen, veel sneeuw, zowel op de grond als in de lucht
meld het ff als het daar is, dan zal het ook snel hier zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo te zien aan de radar duurt het nog wel ff voordat het in Deventer is
Nu ook nog, als m'n ogen me neit bedriegenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
sneeuwt het daar nog steeds joh?
Het is er nog niet!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
meld het ff als het daar is, dan zal het ook snel hier zijn
Er ligt hier inderdaad ook aardig wat (Leek).quote:Op woensdag 16 december 2009 23:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Nu ook nog, als m'n ogen me neit bedriegen
Bankjesquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ligt inderdaad een flinterdun laagje nu:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
Sneeuwval: Oui
Status lucht: Geen idee
[ afbeelding ]
Al het 3e topic waarin ik dit post
Well donequote:
Huh? Het dooit toch niet? Hoezo is het alweer weg?quote:Hier is het ook al weer weg
Weggewaaidquote:Op donderdag 17 december 2009 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Well done
[..]
Huh? Het dooit toch niet? Hoezo is het alweer weg?
Check die foto van hoogezand
Fe verneuken een topic trouwens.
Als ik die sneeuwradar zo extrapoleer zal het rond 9:00 uur in Deventer zijn ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
meld het ff als het daar is, dan zal het ook snel hier zijn
Foto!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:36 schreef nuget het volgende:
Drachten en het sneeuwt hier al vanaf 10 uur constantligt nu rond de 20 cm
Ik zie niksquote:Op donderdag 17 december 2009 01:50 schreef nuget het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer?
Ook via de link niet. Krijg een melding dat ik ze niet mag zienquote:Op donderdag 17 december 2009 02:02 schreef nuget het volgende:
[..]
heb je traag internet
grote foto's
Wat een boelquote:Op donderdag 17 december 2009 01:50 schreef nuget het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer?
quote:Op donderdag 17 december 2009 07:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hoe bedoel je omgaan met teleurstellingen... Ik trok de gordijnen open en... Niets, helemaal niets...
Waar is hier? En das best veelquote:
jij zit in het buitenlandquote:
Leeuwarden. In andere delen van Friesland zo'n 22 cmquote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar is hier? En das best veel
Hier een centimeter of 2En 't begint al te verdwijnen
hier is leeuwarden, zie profielquote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar is hier? En das best veel
Hier een centimeter of 2En 't begint al te verdwijnen
quote:
Dit dusquote:Op donderdag 17 december 2009 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hier is leeuwarden, zie profiel
Nee ik ga zo naar buiten foto's maken in hoogezandquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hier ligt een centimeter of 12 ofzo
Zouden de bussen nog rijden?
Wat mooi.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:29 schreef Bubbz het volgende:
Hier in sneek kom ik niet eens van de parkeerplaats
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ligt al het busverkeer platquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hier ligt een centimeter of 12 ofzo
Zouden de bussen nog rijden?
wrom?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:04 schreef Afhaalchinees het volgende:![]()
, de bussen rijden niet in groningen
![]()
Kan ik gaan lopenin dit weer
Mag ik bij jou komen wonen?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij voor de deur, Groningen.![]()
Hoorde dat er hier ook geen treinen en bussen rijden. Tevens zijn de scholen minstens het 1e uur dicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikte ongeveer:
[ afbeelding ]
Jemag,quote:Op donderdag 17 december 2009 09:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen wonen?Ik wil ook zo veel sneeuw
Moet met de treinquote:Op donderdag 17 december 2009 09:05 schreef joers1 het volgende:
[..]
wrom?
Ik hoorde van schoonmoeders, die daar woont, dat alle scholen in Grunn dicht waren haha...of ga je werken?
Er schijnen niet echt treinen te rijden nu, ook ivm de wissels oid.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Moet met de treinnaar den haag
Ik heb weinig keusquote:Op donderdag 17 december 2009 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er schijnen niet echt treinen te rijden nu, ook ivm de wissels oid.
Je kan ook in Groningen gaan wonen,quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Die foto's ziende heb ik het eerst van mijn leven het gevoel "woonde ik maar in friesland"Hier in Deventer valt het zwaar tegen, klein laagje
Ditquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan ook in Groningen gaan wonen,.
Mooi!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij voor de deur, Groningen.![]()
Hoorde dat er hier ook geen treinen en bussen rijden. Tevens zijn de scholen minstens het 1e uur dicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikte ongeveer:
[ afbeelding ]
Geen bussen, geen treinen & geen school hoorde ik, ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik vond het al zo stil toen ik net wakker werd en schrok gewoon toen ik naar buiten keek. Echt minimaal 10 centimeter.Zo eerst maar een looppaadje voor onze oude kat vegen....
Geen bussen enzo?![]()
*Radio Noord aanzet*
Bedoel je de arriva treinen? Want dan kan ik ook niet naar station Noord groningen en moet ik verder lopenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen bussen, geen treinen & geen school hoorde ik, ja.
Ik weet niet welke treinen precies.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Bedoel je de arriva treinen? Want dan kan ik ook niet naar station Noord groningen en moet ik verder lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |