Die sneeuwradar bedoel je? Dat wou ik ook net melden ja. Morgen net als vroeger (vorig jaar) vol verwachting meteen na het opstaan maar door de gordijnen kijken of het wit is buiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo te zien aan de radar duurt het nog wel ff voordat het in Deventer is
Veenendaal ook niet, dus je hoeft niet te gaan fietsen voor het spektakel hier.quote:
Ohw wat fijnquote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
Sneeuwval: Oui
Status lucht: Geen idee
[ afbeelding ]
Al het 3e topic waarin ik dit post
sneeuwt het daar nog steeds joh?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef Luco het volgende:
Groningen, veel sneeuw, zowel op de grond als in de lucht
meld het ff als het daar is, dan zal het ook snel hier zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo te zien aan de radar duurt het nog wel ff voordat het in Deventer is
Nu ook nog, als m'n ogen me neit bedriegenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
sneeuwt het daar nog steeds joh?
Het is er nog niet!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
meld het ff als het daar is, dan zal het ook snel hier zijn
Er ligt hier inderdaad ook aardig wat (Leek).quote:Op woensdag 16 december 2009 23:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Nu ook nog, als m'n ogen me neit bedriegen
Bankjesquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ligt inderdaad een flinterdun laagje nu:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
Sneeuwval: Oui
Status lucht: Geen idee
[ afbeelding ]
Al het 3e topic waarin ik dit post
Well donequote:
Huh? Het dooit toch niet? Hoezo is het alweer weg?quote:Hier is het ook al weer weg
Weggewaaidquote:Op donderdag 17 december 2009 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Well done
[..]
Huh? Het dooit toch niet? Hoezo is het alweer weg?
Check die foto van hoogezand
Fe verneuken een topic trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |