Mooi gezicht. In Leeuwarden ligt wel iets minderquote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef nuget het volgende:
word net wakker..... kijk naar buiten... en het sneeuwt nog steeds... er ligt nu 40 cm sneeuw in drachten
Ik denk dat dequote:Op donderdag 17 december 2009 10:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
40???? serieus????
hier ligt og altijd 0,1 cm
Je woont echt 50m bij me vandaan, sneeuwballengevecht?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Net even naar buiten geweest (nog steeds Groningen,)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat mag,quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik ook dooi melden? In Scheveningen slinkt de sneeuw behoorlijk.
Mss dat nu het oosten mag genieten van sneeuw?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik ook dooi melden? In Scheveningen slinkt de sneeuw behoorlijk.
Nou van echt genieten is het hier met krap 2 cm ook niet gekomen hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mss dat nu het oosten mag genieten van sneeuw?
Marum?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef Cbazz het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons achter het huis![]()
In alkmaar is het altijd droevig..quote:Op donderdag 17 december 2009 11:13 schreef Soohr het volgende:
[..]
dat mag,
in alkmaar is het ook droevig.
[ afbeelding ]
Paddepoel?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Net even naar buiten geweest (nog steeds Groningen,)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:44 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
In alkmaar is het altijd droevig..
da's een dorpje in het noorden waar je schnitzels zo groot als deurmatten kan eten..quote:
Hier lichte sneeuwval.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Lonker het volgende:
IK STA HIER BUITEN IN DEN HAAG EN HET LIJKT ALSOF ER BAKKEN SNEEUW NAAR BEnede..........AWRGAH HELP !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |