http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5quote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, misschien staat hier wat;
www.rtvnoord.nl
http://www.ns.nl/storingen/index.form
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5
Vianen ligt anders goed vol?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:33 schreef Kjelleke het volgende:
In midden Nederland is het nog steeds om te huilen.
Ik hoor net de files...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen bussen, geen treinen & geen school hoorde ik, ja.
Hier ook nu....heeeeeel minimaalquote:Op donderdag 17 december 2009 09:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
JippieHet sneeuwt miezerige sneeuwvlokjesjesjesjes
Da's wel erg lang!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik hoor net de files...![]()
![]()
Mijnbelde, net op z'n werk gearriveerd, om 8 uur al vertrokken, van Haren naar Groningen centrum. Zielug.
Almeloquote:Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
Hier ook nu....heeeeeel minimaal
Woon jij?
almelo en sneeuw is helaas geen goed combiquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:08 schreef Gewas het volgende:
Ik heb net een sneeuwpop gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tussen jou bericht en mijn bericht zit dan ook een dag, nu kijk ik uit op een winter wonder land. Tevens geen school vandaag, gedonder met treinenquote:
wtf nicequote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef nuget het volgende:
word net wakker..... kijk naar buiten... en het sneeuwt nog steeds... er ligt nu 40 cm sneeuw in drachten
[ afbeelding ]
40???? serieus????quote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef nuget het volgende:
word net wakker..... kijk naar buiten... en het sneeuwt nog steeds... er ligt nu 40 cm sneeuw in drachten
Mooi gezicht. In Leeuwarden ligt wel iets minderquote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef nuget het volgende:
Ik denk dat dequote:Op donderdag 17 december 2009 10:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
40???? serieus????
hier ligt og altijd 0,1 cm
Je woont echt 50m bij me vandaan, sneeuwballengevecht?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Net even naar buiten geweest (nog steeds Groningen,)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat mag,quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik ook dooi melden? In Scheveningen slinkt de sneeuw behoorlijk.
Mss dat nu het oosten mag genieten van sneeuw?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik ook dooi melden? In Scheveningen slinkt de sneeuw behoorlijk.
Nou van echt genieten is het hier met krap 2 cm ook niet gekomen hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mss dat nu het oosten mag genieten van sneeuw?
Marum?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef Cbazz het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons achter het huis![]()
In alkmaar is het altijd droevig..quote:Op donderdag 17 december 2009 11:13 schreef Soohr het volgende:
[..]
dat mag,
in alkmaar is het ook droevig.
[ afbeelding ]
Paddepoel?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Net even naar buiten geweest (nog steeds Groningen,)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:44 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
In alkmaar is het altijd droevig..
da's een dorpje in het noorden waar je schnitzels zo groot als deurmatten kan eten..quote:
Hier lichte sneeuwval.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Lonker het volgende:
IK STA HIER BUITEN IN DEN HAAG EN HET LIJKT ALSOF ER BAKKEN SNEEUW NAAR BEnede..........AWRGAH HELP !!
ahaaquote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
da's een dorpje in het noorden waar je schnitzels zo groot als deurmatten kan eten..
Landgraaf (Limburg).quote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef Flabbelaar het volgende:
Vraag: Waar is er nog geen/nauwelijks sneeuw?
Hier (Dr.) ligt bijna niets...
Ja, er ligt hier nu 0cm en 5 mm waterquote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef remlof het volgende:
Hier in Arnhem ligt een stuk meer dan gisteren![]()
[ afbeelding ]
Maar dat is overal wel denk ik
Katwijk ZH, er lag een miezerig beetje vanochtend, en het is nu alweer bijna weg..quote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef Flabbelaar het volgende:
Vraag: Waar is er nog geen/nauwelijks sneeuw?
Hier (Dr.) ligt bijna niets...
Kerel, moet je niet werken ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, denk een cm of 3-4 hier nuquote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
je woont in drenthe of zo?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef gelly het volgende:
30 cm nu denk ik.. en het blijft sneeuwen.
Groningen stad.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
je woont in drenthe of zo?
Verhip. vanmorgen was het nog zo'n 10 cmquote:
Uh, ik wel...maar hier is niet zo veel sneeuw hoor...of althans...het was er nauwelijks...en nu sneeuwt het wel hardquote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
je woont in drenthe of zo?
quote:
De Wijert/Helpmanquote:
de taxi komt over een kwartiertje tot half uurquote:Op donderdag 17 december 2009 14:53 schreef justmattie het volgende:
En nu kun je niet shoppen en kroegen?
Doorzetter ben jijquote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de taxi komt over een kwartiertje tot half uur![]()
Als ik bier wil dan laat ik me niet tegenhouden door een beetje sneeuw hoor
Succes.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Het begint te sneeuwen !!!
Den Helder..
Heel Den Haag is kutquote:Op donderdag 17 december 2009 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Scheveningen is het groen weer zichtbaar, maar het dwarrelt wel. Maar niet echt noemenswaardig.
Emmen ookquote:
NASSE SCHNEE!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |