quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Min-e is toch van huwbare leeftijd?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:53 schreef Slayage het volgende:
iemand hier was toch recent getrouwd, wie was dat?
Ja het begon met een y volgens mij? ze was aleviet toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:53 schreef Slayage het volgende:
nee die is al te laatquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Min-e is toch van huwbare leeftijd?
zoek maar even naar turkse uitspraak lahmacun doner, dan vind je het topic vanzelf.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef Rookert het volgende:
Waar staat die uitspraak van zarGon dan? Ben benieuwd, kan als raskakstudent indruk maken met een perfecte uitspraak
In het Turks zegt hij juist dat het Ottomaanse rijk de beste tijd voor de Turken was o.i.d.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef IHVK het volgende:
tunahanyildiz93
Everyone had problems with Turks. Ottoman Empire timely , European countries gave good
tunahanyildiz93
Herkesin derdi Türkler olmuş Demekki OSMANLI Zamanında iyi koymuş.
Hij faalt wel in zijn vertaling.
Hoe spreek je "Döner" uit?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zoek maar even naar turkse uitspraak lahmacun doner, dan vind je het topic vanzelf.
'Gegeven' doet mij aan andere dingen denken, ik kwam denk ik te vaak in KLBquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:05 schreef IHVK het volgende:
Hij zegt dat het Ottomaanse rijk de rest van de wereld had 'gegeven'.
Hij vertaald dit een beetje raar naar het Engels.
Dat is ook wat hij er mee bedoelt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Gegeven' doet mij aan andere dingen denken, ik kwam denk ik te vaak in KLB.
Een jongen uit mijn klas beweerde dat het duh-ni-ee (met een frans accent) was, zelfs toen ik zei dat het niet zo was, hield hij vol dat dat het was omdat er puntjes op de o staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe spreek je "Döner" uit?
Durum donèr kebap dus
Oh, ik dacht dat de Ottomanen letterlijk dingen als cultuur, uitvinden of zo hadden 'gegeven'quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is ook wat hij er mee bedoelt.
Waar zag hij dan een 'i' in dönerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een jongen uit mijn klas beweerde dat het duh-ni-ee (met een frans accent) was, zelfs toen ik zei dat het niet zo was, hield hij vol dat dat het was omdat er puntjes op de o staan
Dat is wel de meest vergezochte uitspraak ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een jongen uit mijn klas beweerde dat het duh-ni-ee (met een frans accent) was, zelfs toen ik zei dat het niet zo was, hield hij vol dat dat het was omdat er puntjes op de o staan
das wel de bedoeling ja, voel me een beetje suicidaal vanavondquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ze dit vanavond leest ben je er geweest.
quote:
Nee dus; 'koymak' is het Turkse 'geven', in de KLB-zin van het woord.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de Ottomanen letterlijk dingen als cultuur, uitvinden of zo hadden 'gegeven'![]()
.
Ik ga in 5 min slapen maar bied je tot die tijd troostquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben nergens gewenst. Wat een dag, wat een avond.
Ging deze avond kerstdiner met vriendin. Je moest van tevoren betalen en een briefje inleveren, maar wij hadden deze middag pas besloten dat we ook zouden gaan, dus waren van plan bij de deur te betalen. (school) We komen binnen, zo'n vieze hoer zegt: wat doen jullie hier? (met zo'n domme blik erbij), julli ehebben helemaal niet betaald en er is niet genoeg te eten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga in 5 min slapen maar bied je tot die tijd troost![]()
Wat is er dan meiske?
Meisjes als portier die niet gezellig genoeg zijn en dus bij de deur worden gezetquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ging deze avond kerstdiner met vriendin. Je moest van tevoren betalen en een briefje inleveren, maar wij hadden deze middag pas besloten dat we ook zouden gaan, dus waren van plan bij de deur te betalen. (school) We komen binnen, zo'n vieze hoer zegt: wat doen jullie hier? (met zo'n domme blik erbij), julli ehebben helemaal niet betaald en er is niet genoeg te eten.
woooow 2 mensen extra, eten te kort ! hahahah![]()
Kwam een docent: er is heus wel genoeg te eten, dus betalen en vooral ons geld eruit eten. Ook wat drinken gejat. Toen uit verveling beetje buiten geweest en het apengedrag van jongens/mannen meegemaakt. Jullie, mannen/jongens, zijn vreemde wezens.
![]()
Toen weer naar school en naar dansende mensen gekeken.![]()
Uiteindelijk hadden ze gourmetstel van m'n vrienden gebruikt, terwijl dat andere wijf zei: waarom heb je dat meegenomen? Je mag niet eens komen. hhahhahaha. Dat zei de organisatie dus.
ik heb m'n hart gelucht
Ze zijn wel gezellig tegen de rest, behalve tegen ons 2, omdat ik haar een keer heb teruggepakt op haar trieste sarcasme. Is wel erg representatief, vooral in de avond op straat, nja.. kan beter zeggen dat het een grote groep is, niet per se representatief.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisjes als portier die niet gezellig genoeg zijn en dus bij de deur worden gezet
En dat baltsgedrag van die jochies is niet representatief
Maar goed, je hebt toch gelachen, dus laat de rest zitten
Ik ga nu slapen, morgen half 7 opmeiske (voel me oud door dat te zeggen
)
Dus eigenlijk is de 'geef'-hype van Turkse oorsprongquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee dus; 'koymak' is het Turkse 'geven', in de KLB-zin van het woord.
Je had zo voor 100% Nederlander door kunnen gaanquote:Op woensdag 16 december 2009 08:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Half-Turkse groet haar mede Turken.Spreekt alleen geen woord Turks.
Ik weet het, en toch lijk ik heel veel op mijn vader.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had zo voor 100% Nederlander door kunnen gaan.
Niet iedere Turk heeft donker haar en/of donkere ogen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet het, en toch lijk ik heel veel op mijn vader.(die Turks is)
Hehehehe.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef wikwakka2 het volgende:
O, en als IHVK toch dit topic besluit te lezen:
GA
NU
STUDEREN!!!!!!!111111111111111
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is de 'geef'-hype van Turkse oorsprong?
Ow maj gawd?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet iedere Turk heeft donker haar en/of donkere ogen.
Was hij ook een blonde Turkquote:Op woensdag 16 december 2009 09:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet het, en toch lijk ik heel veel op mijn vader.(die Turks is)
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus jij kan ook een Turk worden als je wilt.
Zonder mij is het volk der Turken nooit compleet.quote:
haten is verlaten, je weet het!quote:
Mijn vader heeft had zwart haar en groene ogen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet iedere Turk heeft donker haar en/of donkere ogen.
19quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zijn wel gezellig tegen de rest, behalve tegen ons 2, omdat ik haar een keer heb teruggepakt op haar trieste sarcasme. Is wel erg representatief, vooral in de avond op straat, nja.. kan beter zeggen dat het een grote groep is, niet per se representatief.
Welterusten en succes met het opstaan.Je bent ook oud.
Nog mensen die rijlessen willenquote:Beste,
Wat leuk dat je rijlessen volgt bij WOLF rijbewijsshop!
Wil je snel en makkelijk ¤50,- of meer verdienen? Meld ייn of meerdere personen uit jouw omgeving aan bij WOLF rijbewijsshop en ontvang 50 euro per aanmelding.
Walgelijk mannetje ben jequote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog mensen die rijlessen willen?
19 is ook best oud, we schelen 2,5 jaarquote:
Het gaat nooit wat worden tussen ons, sorryquote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
19 is ook best oud, we schelen 2,5 jaar![]()
iemand heeft vandaag geprobeerd een tas naar m'n hoofd te gooien, maar ik hield de tas in de lucht tegen, met de snelheid van het licht
Stomme kutkinderen, de ander begon ook weer deo te spuiten. Wel achterna gerend en teruggepakt en broertje van vriendin hielp mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het gaat nooit wat worden tussen ons, sorry![]()
Ik ben vooral benieuwd naar de reden, maar goed gedaan hoor
Als je hem zo aandacht geeft dan houdt het idd nooit op, stiekem vind je het gewoon leukquote:Op woensdag 16 december 2009 17:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stomme kutkinderen, de ander begon ook weer deo te spuiten. Wel achterna gerend en teruggepakt en broertje van vriendin hielp mee.![]()
En een meisje uit m'n klas gek gemaakt, maar zij verdient het echt.
Vrienden en ik zijn weggelopen, maar ze stalken ons al pauzes lang. In het begin vond ik het wel leuk, geef ik toe, maar nu is het echt irritant. Ik kijk hem niet aan + lach niet om hem, maar hij gooit ook met flessen/pakken onze kant op. Vandaag kwam ie naar me toe en gooide die z'n tas in m'n gezicht, dan ga ik niet meer negeren. Ook niet als hij me onderspuit met z'n deo.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je hem zo aandacht geeft dan houdt het idd nooit op, stiekem vind je het gewoon leuk![]()
En nu ga je ontkennen blabla en zeg je dat je hem toch hebt teruggepakt blabla. Hij vraagt aandacht, jij geeft aandacht, negeren is dé oplossing, maar je wilt blijkbaar niet dat het stopt![]()
Oh waarom verdiende ze het?![]()
En is dit jouw haar?
[ afbeelding ]
Audrey Tautou
Je moet gewoon echt boos worden en niet achterna rennen, dat win je sowieso niet van die jochies die leven op energydrank enzo. Je speelt gewoon mee zoquote:Op woensdag 16 december 2009 18:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vrienden en ik zijn weggelopen, maar ze stalken ons al pauzes lang. In het begin vond ik het wel leuk, geef ik toe, maar nu is het echt irritant. Ik kijk hem niet aan + lach niet om hem, maar hij gooit ook met flessen/pakken onze kant op. Vandaag kwam ie naar me toe en gooide die z'n tas in m'n gezicht, dan ga ik niet meer negeren. Ook niet als hij me onderspuit met z'n deo.![]()
In het begin dacht ik wat een lieve bruggers.![]()
Dat meisje wilde gister niet dat wij op het kerstdiner kwamen, omdat we niet van tevoren hadden betaald, terwijl ik bij de deur wel gewoon wilde gaan betalen. Zij zei ik weet niet wat jullie hier komen doen, julli ehebben niet betaald. Toen bij leerjarcoordinator betaald, hij vond het geen probleem. Later kwam ze weer en zei ze oh jullie zijn toch ook vegetarisch (ik wil gewoon geen varken eten), dan is er ook niets te eten voor jullie. WAuw 2 personen extra, meteen eten te kort. Er was vlees over. Ze doet de hele tijd sarcastisch enzo, dus vandaag na schooltijd gepakt, begon ze over m'n gezicht en kleding en dat haar vrienden tenminste apart durven te zijn (fel gekleurde kleding enzo). Waar the fuck praat zij over.![]()
Nee, m'n haar is een paar centimer langer.
Haha, tuurlijk win ik dat wel, ik ben sneller. Ik ben vandaag ook voor het eerst echt boos geworden, dat was de keer dat ik 'm achterna rende, hoek ingeduwd enzo en later heeft een andere jongen 'm nog gepakt.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet gewoon echt boos worden en niet achterna rennen, dat win je sowieso niet van die jochies die leven op energydrank enzo. Je speelt gewoon mee zo![]()
Ja, dat vertelde je. Gewoon gefrustreerd zeikwijf, gewoon "" denken en laten waaien. En rundvlees is sowieso lekkerder dan varkensvlees
Wat valt er te zeggen over je gezicht dan?
![]()
Pic van meisjes:
[ afbeelding ]
Huppelkutten
Maar lijkt er wel op toch?![]()
Pizza nu
Ewa, ik weet waar je telefoon ringring doet en me neef gaat jou klappenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk win ik dat wel, ik ben sneller. Ik ben vandaag ook voor het eerst echt boos geworden, dat was de keer dat ik 'm achterna rende, hoek ingeduwd enzo en later heeft een andere jongen 'm nog gepakt.
Als het niet werkt, ga ik het morgen denk ik toch tegen m'n neef zeggen, want het begint nu echt irritant te worden. Eerst deed ik het niet, ze zijn 12/13 ofzo, dat gaat te ver.
Ik heb kip gegeten.![]()
Wat lijkt er wel op? Snap je foto niet haha.
Nee, ik ga m'n neef echt geen kind van 12/13 laten klappen. Als ik iemand van die leeftijd wil klappen, doe ik het zelf wel. Ik hoop alleen dat ze me serieuzer zullen nemen als m'n neef ze waarschuwt.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ewa, ik weet waar je telefoon ringring doet en me neef gaat jou klappenZoiets?
![]()
Het meest veelzijdige stukje vleesVarkensvlees is best lekker af en toe trouwens, rollade
![]()
"Waarom eet je het niet?![]()
"
"Dat beslis ik zelf wel"
"Doe niet zo serieus.."
"Ik beslis zelf wanneer ik serieus ben of niet!"
"Ja maar"
"Islam"
""
Ik bedoel je haar, het lijkt er verder toch wel op?
"Ik heb connectiesquote:Op woensdag 16 december 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik ga m'n neef echt geen kind van 12/13 laten klappen. Als ik iemand van die leeftijd wil klappen, doe ik het zelf wel. Ik hoop alleen dat ze me serieuzer zullen nemen als m'n neef ze waarschuwt.
Zo gaan onze discussies meestal.![]()
M'n haar lijkt daar totaal niet op... het raakt net m'n schouders niet en m'n haar is niet zo stijl.
Net kwam m'n zusje naar me toe, ze heeft ruzie met een meisje van haar school en de zus van dat meisje wil m'n zusje klappen. Ze is 17, echt triest.
Connecties.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Ik heb connecties"
![]()
maar je kan het proberen ja![]()
Tragisch![]()
Je bedoelt meer zo?
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou een mooie hijaab met een mooie inhoud, ook al heeft het vrij weinig nut als je toch al het haar ziet![]()
Is het zo rel "rustig rustig rustig' vmbo-sletje? Ik heb echt een schijthekel aan dat soort types
Post dan een foto waar het op lijktquote:Op woensdag 16 december 2009 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Connecties.Heb iig veel aan m'n neef.
![]()
Nee, mijn haar is donkerder. Ik vind het trouwens onzin dat mensen zeggen dat je met hoofddoek lelijk bent, sommige meisjes zijn dodend mooi, ook met hoofddoek.
Ze heeft vmbo gedaan. Op de basisschool deed ze erg haar best, maar helaas moest ze naar het vmbo. Ik mocht altijd in het plus-groepje, was beter dan zij en toen noemde ze me een nerd (fucking jaloezie). Terwijl ze zelf zo graag beter was geweest. Jaloezie is een bitch!Als ze wil, moet ze maar proberen m'n zusje te slaan, ziek in haar hoofd ofzo. Je gaat op je 17e, bijna 18, toch geen kind van 11 bedreigen.
Mijn haar is zo uniek, kan geen foto vinden dat erop lijkt.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Post dan een foto waar het op lijkt![]()
Of je eigen haar, of is dat te haramZeker, ken een meisje met een vet mooi gezicht
Dan vind ik het ergens jammer dat ze een hoofddoekje heeft, want dan is ze onbereikbaar voor m'n gevoel
![]()
Zeikwijf is het![]()
En wtf, 11?! Zij moet niet eens met je zusje opgaan, die werelden verschillen toch teveel![]()
Ik kan er alleen maar om lachen eigenlijk, is toch te belachelijk voor woorden
Wat een kutsmoesquote:Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn haar is zo uniek, kan geen foto vinden dat erop lijkt.Post jouw haar dan. Bekeer je.
Ze verdedigt haar zusje, want dat meisje zei tegen m'n zusje dat ons nichtje lelijke voeten heeft. Ze zag een foto van haar op msn, waarop ze in een kist zit met kerstmuts op enzoen ze steekt op die foto haar voet uit, je ziet het niet eens zo goed. Ze zei dat m'n zusje ook lelijk is enzo, m'n zusje ging erop in en nu wil dat meisje haar zus mijn zusje klappen. Van mij mag ze een poging doen tot, want eens in de zoveel tijd moet ik m'n energie toch kwijt.
Prachtige smoes!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes![]()
Bekeren ga ik niet doen voor een meisje, geloven heeft alleen zin als je er zelf voor gaat, niet als je het voor anderen doet.
Lelijke voeten![]()
![]()
![]()
Die foto's op msn zijn fucking 5 cm2 groot en de voeten dan iets van 0,5cm2 ofzo en op basis daarvan zeggen dat voeten lelijk zijnJe zusje had het moeten laten waaien, maar ze is 11, dus doet ze dat niet. Dat wijf van 17 moet echt opgroeien, komt nergens terecht zo, behalve achter de kassa en achter de kinderwagen
![]()
Ga boksen
Afroquote:Op woensdag 16 december 2009 19:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Prachtige smoes!
Dat van bekeren was een grapje, vind het zelf ook raar dat veel mannen en vrouwen zich pas voor het huwelijk bekeren.
Waarschijnlijk zei ze het gewoon omdat ze m'n zusje niet mag, want m'n nichtje is niet lelijk.![]()
Ja, ze is 11, ze had het zelf kunnen oplossen met dat meisje of ze konden elkaar negeren. De zus van dat meisje moet zich nergens mee bemoeien, ik ga toch ook geen kind van 11 slaan. Ik zou haar hooguit tegenhuoden, als ze m'n zusje aanvalt, maar niet slaan. Achter de kassa is niet verkeerd op deze leeftijd, achter de kinderwagen is ook niet verkeerd vanaf een bepaalde leeftijd, maar zij is zelf niet goed in haar hoofd. Ze zei ook tegen m'n vrienden dat ze zich beter voelde omdat ze havo doet, terwijl er toen nog niets was tussen ons.Jaloezie maakt sommige mensen echt ziek.
M'n zusje is nog mooier dan ik. Ik ben al vet mooi. Ben jaloers op haar.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Afro![]()
Ja, lekker makkelijk is dat, hypocriet hoor![]()
Pics van je zusje?![]()
Het is toch gewoon te kinderachtig voor woorden dit, niet te gelovenAchter de kinderwagen hoor je niet onder je 20e, tienermoeder is gewoon een belediging
Ik ben ook mooi, maar ga geen foto's neerzetten, dus ik kan alles zeggenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n zusje is nog mooier dan ik. Ik ben al vet mooi. Ben jaloers op haar.![]()
Ik dacht dat je 22/23 bedoelde, vind dat wel kunnen.
Ja, ik kan ook alles zeggen, maar ik ben gewoon mooi, hwuahwauwawa. Fuck pics.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben ook mooi, maar ga geen foto's neerzetten, dus ik kan alles zeggenPics
![]()
Vind ik net kunnen, niet uit principe, maar vind het gewoon best jong. Onder de 20 vind ik gewoon belachelijk
Whateverquote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook alles zeggen, maar ik ben gewoon mooi, hwuahwauwawa. Fuck pics.
Het is ook best jong, maar het verschilt per persoon, ik vind het wel kunnen.
Zo zie ik er niet uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
WhateverJe bent jailbait
![]()
[ afbeelding ]
Verschilt per persoon idd
Zo wil je er ook niet uit zien. Is alleen leuk voor mannen als ze 10 bier op hebben en man en vrouw allebei hun waardigheid thuis hebben gelatenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo zie ik er niet uit.![]()
Ik zie er uit als een klein kind, volgens sommige mensen.
Nee, zo gedraag ik me niet. Soms wel, maar dat is als ik in een gekke bui ben en een beetje zin heb om anderen gek te maken.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo wil je er ook niet uit zien. Is alleen leuk voor mannen als ze 10 bier op hebben en man en vrouw allebei hun waardigheid thuis hebben gelaten![]()
En je gedraagt je ook zo zeker?![]()
Waarom dan eigenlijk?
Ahhhh, wat lieeffffffquote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo zie ik er niet uit.![]()
Ik zie er uit als een klein kind, volgens sommige mensen.
5 uur?!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Ayca het volgende:
pff ik ben echt dood, les gehad van half 9 tot 5 uurzonder tussenuren
Ik had vorig trimester wel eens van 9 tot half 7 les. Niet zeuren dusquote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Ayca het volgende:
pff ik ben echt dood, les gehad van half 9 tot 5 uurzonder tussenuren
Ja, maar dat doet iedereen tochquote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zo gedraag ik me niet. Soms wel, maar dat is als ik in een gekke bui ben en een beetje zin heb om anderen gek te maken.![]()
Ik ben klein en heel dun gebouwd. Het is dan ook erg irritant als mensen zeggen dat ik moet aankomen, omdat het gewoon geen nut heeft.
Ik krijg ook wel eens de opmerking dat ik een 'jong' gezicht hebquote:
Gewicht verschilt van 47 tot 50, lengte 1.60.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet iedereen toch![]()
Lengte/gewicht?Wel irritant ja.. als je aankomt wordt je waarschijnlijk buiten proportie en da's pas lelijk
![]()
Misschien beetje misplaatste vraag maar heb je wel een beetje vormen of ben je net een man
Bij mij gaat het zelden om m'n gezicht, gaat vooral om m'n lengte. Ik vind het eigenlijk ook niet erg om te horen dat ik jong ben, maar dat "aaaah wat schattigquote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel eens de opmerking dat ik een 'jong' gezicht heb. Dat vind ik niet zo fijn om te horen.
Mwah, dat is wel normaal toch ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gewicht verschilt van 47 tot 50, lengte 1.60.
Zeer misplaatste vraag.Ieder wijf heeft wel vormen, de een groter dan de ander. Of heb ik het mis?
Beleggingsclub?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, 5 uur![]()
Nouja van 4 tot 5 hadden we de beleggingsclub, dus dat was wel relaxed, maar toch
Ik begrijp het wel een beetje, ik heb een groot hoofd en de meeste mensen zien dat waarschijnlijk als een teken van jeugdigheidquote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij mij gaat het zelden om m'n gezicht, gaat vooral om m'n lengte. Ik vind het eigenlijk ook niet erg om te horen dat ik jong ben, maar dat "aaaah wat schattig" en dan knuffel van me willen enzo. Al helemaal als jongens over schattigheid beginnen.
Vind jij jezelf er ook jong uitzien of alleen anderen?
Mocht je wel je rijbewijs halen dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel eens de opmerking dat ik een 'jong' gezicht heb. Dat vind ik niet zo fijn om te horen.
Ja, het is normaal, maar ik zie er erg dun uit, krijg er ook regelmatig opmerkingen over.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mwah, dat is wel normaal toch ofzo?
Nou ik zie soms vrouwen waar je 3x moet kijken wat het nou isZolang het maar een beetje in proportie is boeit het niet
Waterhoofd!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel een beetje, ik heb een groot hoofd en de meeste mensen zien dat waarschijnlijk als een teken van jeugdigheid.
Het valt tegen, echt waarquote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, het is normaal, maar ik zie er erg dun uit, krijg er ook regelmatig opmerkingen over.
Je ziet wel meteen dat ik een meisje ben, maar dat komt niet door de grootte van vormen, maar ook door taille enzo. Zeer smalle taille, dus ik vind het onzin om te zeggen dat het lastig is om het verschil tussen een meisje en een jongen te zien. Al heeft een meisje/vrouw kleinere vormen, je ziet het wel door haar taille.
Oeh, die kwam hard aan hoor, monobrowquote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waterhoofd!
Ik heb ook een jonge uitstraling, zie opzich wel het verschil als ik naar andere meisjes kijk van mijn leeftijd.
Komt vanzelf, bij mij was het ook nooit veel soeps, maar laatste jaar gaat het steeds sneller en voor je het weet kan je tussen de haatbaarden in Cairo lopenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oeh, die kwam hard aan hoor, monobrow.
Ik hoop dat ik binnenkort een baard kan laten groeien om mijn mannelijkheid te verduidelijken.
Met echt geld of gewoon voor de lol?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, elke woensdaggaat lekker, 17 % winst op Randstad
Aardappelgezichten? Leg uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het valt tegen, echt waarOok van die aardappelgezichten waar je niks mee kan
Je gaat me niet vertellen dat je nog nooit een aardappelgezicht heb gezien?quote:
Ik heb geen monobrow.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oeh, die kwam hard aan hoor, monobrow.
Ik hoop dat ik binnenkort een baard kan laten groeien om mijn mannelijkheid te verduidelijken.
Het is gewoon onzijdig op het 1e gezicht, vrouwelijk gezicht met stoppels of mannelijk gezicht met make up enzo, verwarrend hoorquote:
Heb het niet gezien..?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je nog nooit een aardappelgezicht heb gezien?
Nee, virtueel, al zijn er wel wat mensen die het ook met echt geld doen, maar daar wil ik nog even mee wachten, weet er nog te weinig overquote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met echt geld of gewoon voor de lol?
Hier op de uni wilde ik eigenlijk ook bij een beleggingsclub gaan, ik heb het alleen niet gedaan omdat ik te lui was.
Oh, hier is het echt een groep ding, je wordt in gropjes geplaatst en dan besluit je gezamenlijk wat je met de 'pot' gaat doen. De minimale buy in was wel 100 euro volgens mij, maar dat is ook maar 40% van een maand stufiquote:Op woensdag 16 december 2009 20:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, virtueel, al zijn er wel wat mensen die het ook met echt geld doen, maar daar wil ik nog even mee wachten, weet er nog te weinig over(voor mijn gevoel, al kies ik wel steeds de goede aandelen uit
)
Komt toch bijna niet voor. Onzin dus dat je verschil tussen meisje en jongen soms lastig ziet.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is gewoon onzijdig op het 1e gezicht, vrouwelijk gezicht met stoppels of mannelijk gezicht met make up enzo, verwarrend hoor
Bijna, soms, lastigquote:Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komt toch bijna niet voor. Onzin dus dat je verschil tussen meisje en jongen soms lastig ziet.
Ja, ik dacht ook na over die post.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bijna, soms, lastig
Je kan het dus wel een keer tegenkomen, which I happened to do
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeker na wat je laatst postte.
Ik zei ook niet dat ik er elke ochtend 1 bij het station zie ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook na over die post.![]()
Ik dacht, als hij het soms ziet, komt het dus wel voor (komt bijna niet voor, zei ik).
Bedoel ermee dat je er niet vaak mee in aanraking komt.
Randstadmeisje ben ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik er elke ochtend 1 bij het station zie ofzo![]()
Dorpsmeisje
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb nog steeds niet gestudeerd, en ik wou nog wel alvast mijn hele wiskundeboek maken voor het komende trimester.
Ja, hier is het ook een groep(1 groep maar tochquote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, hier is het echt een groep ding, je wordt in gropjes geplaatst en dan besluit je gezamenlijk wat je met de 'pot' gaat doen. De minimale buy in was wel 100 euro volgens mij, maar dat is ook maar 40% van een maand stufi.
Zaandam, het had net zo goed sexbierum of schubbekutteveen kunnen hetenquote:
wtfquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zaandam, het had net zo goed sexbierum of schubbekutteveen kunnen heten. Allemaal even onbenullig.
100.000 euroquote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, hier is het ook een groep(1 groep maar toch), wij kregen 100.000 euro en daar moesten we samen wat mee doen
verder doe ik ook nog online in een clubje mee en daar kan ik wel gewoon mijn eigen dingen kiezen
Jawel, maar ik snap je opmerking niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kent het Friesche dorpje sexbierum niet?
De Randstad bestaat alleen uit steden die er écht toedoen. Ik noem een Utrecht, Den Haag, Amsterdam en last but not least een Rotterdam.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, maar ik snap je opmerking niet.
Bij heel veel van die online beursspellen krijg je 100kquote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
100.000 euro. Dat is wel een beetje onrealistisch veel
.
Maar je doet het dus echt alleen voor nep geld? Echt geld lijkt me wel toffer, al helemaal als je ook nog eens wat winst binnenhaalt.
Zaanstad doet er ook toe. Zaanse Schans?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Randstad bestaat alleen uit steden die er écht toedoen. Ik noem een Utrecht, Den Haag, Amsterdam en last but not least een Rotterdam.
Ik ga me er ook maar eens in verdiepen. Hoe heet die belegwebsite ook alweer waar je met nep geld echte aandelen kan verhandelen?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij heel veel van die online beursspellen krijg je 100kdus vandaar.
Ja, nu is het nog allemaal nep, maar ik doe het nog maar 3 wekenmet echt geld lijkt me ook wel heel tof
![]()
wiequote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Rookert het volgende:
Zaanstad, daar woont een jongen uit m'n werkgroep
Ik doe het via belegger.nl, en dan naar beursspelquote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga me er ook maar eens in verdiepen. Hoe heet die belegwebsite ook alweer waar je met nep geld echte aandelen kan verhandelen?
Bedankt, ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik doe het via belegger.nl, en dan naar beursspel
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hebben een nieuwe regel bij Duits: Duits spreken en anders rondjes om je tafel heen rennen.
Wij hebben er eentje uit Duitsland. Had in het begin medelijden met haar, maar als zij lastig gaat doen over een slokje water en de hele les lang aantekeningen over me maakt en me aanstaart, dan is het snel afgelopen. Ik kom ook niet meer naar haar lessen, gaat echt niet goed met haar.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
, wij hebben een oosterijkse als lerares Duits, ze is heel aardig maar niemand luistert naar haar
soms heb ik medelijden met haar
Stalkerquote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even hyven, maar vind neits.
Ben nu 1e-jaars en dan is het nog hetzelfde als normaal rechten, maar ik vind het wel boeiend opzich. Ene natuurlijk wat meer dan het andere, maar het valt niet tegen gelukkigquote:
Wat je stalker noemt.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stalker
[..]
Ben nu 1e-jaars en dan is het nog hetzelfde als normaal rechten, maar ik vind het wel boeiend opzich. Ene natuurlijk wat meer dan het andere, maar het valt niet tegen gelukkig
Ach, Engels kan je zelf bijhouden, Frans is wel kutquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hebben 1/2 maanden geen Engels gehad, een tekort aan docenten.
We hebben nu al een tijdje geen Frans, onze docente heeft een gevaarlijk hoge bloeddruk.
Gaat lekker met de docenten.
Verkapte ik-ga-naar-een-priveschool-net-zoals-de-coole-wikwakka2 post.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Ayca het volgende:
Moet je maar niet op een pauperschool zitten![]()
Onze school heeft geen problemen met leraren
Frans kan ik ook zelf bijhouden, zijn beide simpel, het is zelfs lekker dat het uitvalt. Alleen kut als je gewend bent aan die tussenuren en je docent weer terugkomt.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, Engels kan je zelf bijhouden, Frans is wel kut
Onze school stond in de krant, in de top 5 ofzo.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Ayca het volgende:
Moet je maar niet op een pauperschool zitten![]()
Onze school heeft geen problemen met leraren
quote:
Prenten?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Weten jullie waar ik een overzicht van prenten kan vinden van het NRChandelsblad?
Ja. Weet niet of je 'm kent, maar stonden volgens mij Germanen en christenen op.quote:
Ze hebben er iets van 15 per week he?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Weet niet of je 'm kent, maar stonden volgens mij Germanen en christenen op.
Ja.. ik moet m vinden.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze hebben er iets van 15 per week he?
Succes met school enzo petitequote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga me voorbereiden op morgen. Doei.
quote:
Yel heette ze. Ze ging ophuwelijksreis, ze kwam niet meer terug.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:53 schreef Slayage het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ze dit vanavond leest ben je er geweest.
Deed nog wel zo mijn best om aardig over te komen op Fok. Niemand die erin trapte blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
das wel de bedoeling ja, voel me een beetje suicidaal vanavond
Haha geweldigquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Check deze boomhut... Zulks, een huis..
[ [url=http://i35.tinypic.com/1zwc3h1.jpg[/img
][img=300]http://i37.tinypic.com/r9h4qs.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Klikbaar.)
WOWZERSquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Check deze boomhut... Zulks, een huis..
yeliz jaquote:Op woensdag 16 december 2009 21:59 schreef Min-e het volgende:
Yel heette ze. Ze ging ophuwelijksreis, ze kwam niet meer terug.![]()
quote:Deed nog wel zo mijn best om aardig over te komen op Fok. Niemand die erin trapte blijkbaar.
Dat klinkt overtuigend, denk ikquote:Op woensdag 16 december 2009 22:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee hoor we vinden je allemaal aardig denk ik
ik kan natuurlijk alleen voor mezelf sprekenquote:
wel anoniemquote:Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk alleen voor mezelf sprekenwe kunnen wel een poll houden ofzo als je wilt
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag zei onze docente dat ze verdrietig is, dus alle leerlingen vragen waarom. Ze zei ik was gisternacht schrijfopdrachten aan het nakijken, ik heb er uren van wakker gelegen, jullie schrijven simpele dingen als werd fout (werdt) en dan moet ik proberen jullie iets te leren over congruentiefouten, dat klopt toch niet? Ze vroeg zich af of ze wel goed les kan geven. Die gaat zeker ook stoppen, lerarentekort.
Zo'n hele rits vrouwen naast elkaar aan de zonnepitten.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Min-e het volgende:
Heb net gereserveerd voor Yedi Kocali Hürmüz, mijn moeder was zo enthousiast, ze heeft allemaal vriendinnen meegevraagd. Ik ga dus naar de bios met de hele Turkse gemeenschap.
Vrees voor het resultaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk alleen voor mezelf sprekenwe kunnen wel een poll houden ofzo als je wilt
Hoop dat je voor wel me hebt gestemd, andersquote:Op woensdag 16 december 2009 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
yazik degil mi kadina, kreeg serieus medelijden
Omg, als ze zich maar inhouden.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo'n hele rits vrouwen naast elkaar aan de zonnepitten.
Ik zie het voor me..
Heb ik gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoop dat je voor wel me hebt gestemd, anders
Echt een gemene abla ben jij, ik ga nooit meer voor jou stemmen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed zo, en laat dit een waarschuwing zijn.![]()
ben nu wel even hard, maar dat is goed voor je
Kiz elime sopayi alirsamquote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt een gemene abla ben jij, ik ga nooit meer voor jou stemmen.
zal bestquote:Op woensdag 16 december 2009 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
yazik degil mi kadina, kreeg serieus medelijden
Ik ben dus niet een van de leerlingen waar ze het over had.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
zal best![]()
anders zou je wel beter je best doen als dat zo was
ik kreeg ook altijd de terlik van mijn moederquote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ozur dilerim ablacim. Eline sopa alma, terlik daha iyidir.
Hahaha, gevaarlijke moeder heb je. Niet die broertje, maar dat broertje.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kreeg ook altijd de terlik van mijn moederkwam elke keer door die irritante broertje van mij
wat voor cijfer had je dan ?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben dus niet een van de leerlingen waar ze het over had.
Turken zijn raar.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ozur dilerim ablacim. Eline sopa alma, terlik daha iyidir.
mwah valt wel meequote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahaha, gevaarlijke moeder heb je.
quote:Niet die broertje, maar dat broertje.
Een acht, maar ik had die schrijfopdracht al aan het begin van het jaar. Het ging niet alleen over onze klas, maar over alle klassen waar ze les aan geeft. Ze had zoiets van jullie kunnen de werkwoorden niet eens normaal spellen en maken vaak fouten met die/dat en dan moet ik het met jullie over congruentiefouten hebben, dat kan niet. Terwijl het wel toetsstof is. Ik snap haar wel, want er zijn heel wat leerlingen die de Nederlandse taal ontzettend slecht beheersen en dan kom je als docent met iets moeilijkere stof, waar ze dan helemaal niets meer van begrijpen.quote:
Studenten zakken voor Nederlands,quote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
er zijn heel wat leerlingen die de Nederlandse taal ontzettend slecht beheersen
Hoezo zijn Turken raar?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Turken zijn raar.![]()
En oh ja zarGon, denk niet dat ik je niet doorheb! Aardig overkomen? Ik ben aardig ja!
Die voorbeeldvragen, kloppen die echt? Nee toch.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Studenten zakken voor Nederlands,.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik wilde dat al zeggen toen ik die poll las. Min-e komt aardig over, maar ze is het niet.
Waarschijnlijk ja, want misschien ook wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja wie weet, maar daar zullen we waarschijnlijk nooit achter komen
nee letterlijk, wat zijn figuurlijk lange vingers?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Lange vingers zijn sneller geneigd te stelen.
Heb jullie lange vingers? (letterlijk en figuurlijk)
Hoeveel cm?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee letterlijk, wat zijn figuurlijk lange vingers?![]()
slapieslapie
laters mensjes
Onderschat Filosofie niet, het is juist een van de moeilijkste opleiding die er isquote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef Ayca het volgende:
Ik begin me serieus af te vragen of ik niet filosofie moest kiezen ipv scheikundegaat niet goed zo
Echt een Turk hè, met je verkiezingsfraude.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:11 schreef zarGon het volgende:
Poll: Komt Min-e aardig over?Ja. Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik heb gestemdquote:Op woensdag 16 december 2009 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt een Turk hè, met je verkiezingsfraude.
Vriend van me doet Wijsbegeerte, dat is ook superdiepe shitquote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Onderschat Filosofie niet, het is juist een van de moeilijkste opleiding die er is
Ik zit nog op de middelbare school hequote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Onderschat Filosofie niet, het is juist een van de moeilijkste opleiding die er is
Filosofie is wijsbegeerte, maar ja het is ook een verwarrende richtingquote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vriend van me doet Wijsbegeerte, dat is ook superdiepe shit![]()
Wel interessant, maar ik zou er gek van worden
quote:
Filosofie lijkt heel weinig op wat je in Middelbare onderwijs krijgt en ik vind juist super van je dat je nu al aan specialisatie zit te denkenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zit nog op de middelbare school heik heb vorig jaar Filosofie gehad, ging opzich wel redelijk haalde wel zevens en af en toe een acht, maar toch stond er op elk proefwerk SCHRIJF MEER en dat kan ik gewoon niet, waarom een heel verhaal neerzetten als het ook in 2 zinnen kan? Sommige mensen hadden 3 kantjes en ik had amper een bladzijde
Hoe is het met jou, meissie. Met mij wel goed, dank uquote:
Met mij eigenlijk ook wel. Titanic is op tv, heb net een stukje gekeken.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef siddha het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, meissie. Met mij wel goed, dank u
Één van de weinige film die ik nog nooit gezien heb, maar ik ga wel naar die nieuwste film van de regisseurquote:Op woensdag 16 december 2009 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met mij eigenlijk ook wel. Titanic is op tv, heb net een stukje gekeken.
Titanic nog niet gezien?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef siddha het volgende:
[..]
Één van de weinige film die ik nog nooit gezien heb, maar ik ga wel naar die nieuwste film van de regisseur![]()
![]()
"Avatar"
![]()
![]()
Nee, eerlijk gezegd ben ik ook trots opquote:
Is een mooie film heur.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd ben ik ook trots op![]()
Ik heb nooit van een rampen film gehouden, Je weet dat schip zinkt , en dan is het weinig interessant meer voor mijquote:
Gij romanticusquote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''I'll never let you go, Jack.''
- Rose trekt hand terug.
Ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 23:42 schreef Ayca het volgende:
Ik heb hem op videoband!
1x gezien toen ik 8 was, maar toen werd er wel op een gegeven moment op fastforward gedrukt![]()
Magnifacant en jij zijn wel watjes zegquote:Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik vind het best een vette film, vooral het laatste uur![]()
En dan die panfluit ofzo "whoehooe ooeoeoe hoeoheo hoeoeeeeeeeee"
Tranentrekker![]()
Pff, sommige films moet je gewoon waarderen in hun genrequote:Op woensdag 16 december 2009 23:50 schreef siddha het volgende:
[..]
Magnifacant en jij zijn wel watjes zeg
Luister eens naar de Turkse versie, gespeeld met bağlama...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff, sommige films moet je gewoon waarderen in hun genreEn ik luister nu de filmmuziek, die trouwens 15 nummers lang hetzelfde deuntje heeft ongeveer, en die is 's avonds heel relaxed
Exotisch, ook best relaxedquote:Op woensdag 16 december 2009 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Luister eens naar de Turkse versie, gespeeld met bağlama...
Er zijn ook "romantische"films die ik stiekem heel mooi vind, zoals Amelie, Lady in the lake, en veel films van Hugh Grantquote:Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff, sommige films moet je gewoon waarderen in hun genreEn ik luister nu de filmmuziek, die trouwens 15 nummers lang hetzelfde deuntje heeft ongeveer, en die is 's avonds heel relaxed
Films van Hugh Grant!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Er zijn ook "romantische"films die ik stiekem heel mooi vind, zoals Amelie, Lady in the lake, en veel films van Hugh Grant
Nou Notting Hill, Four weddings and a funeral vond ik wel mooi en een van zijn laatste is ook super, music and lyrics, Hmmm yep ik ben ook een watjequote:Op donderdag 17 december 2009 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Films van Hugh Grant!Dat is pas gay. En dan ons watjes durven noemen.
![]()
Wist toch al dat je heel kewl bent.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:36 schreef ClioSporT het volgende:
1 van mijn beste maten zit op de Uni van Leiden. Zit in een project gefinancieerd door het NWO.
Function:
* PhD Candidate
Expertise:
* Philosophy & History of Science
* Social & Cultural Studies of Science
* History of Philosophy
* Epistemology
* Metaphysics
Teaching
2009-2010 Second Semester: The Many Faces of Causality: The History and Metaphysics of Causation
Stoer he
Goede nacht, kerelquote:Op donderdag 17 december 2009 00:19 schreef Rookert het volgende:
Hugh Grant is gewoon een droge lul die steeds de sukkelige goedzak speeltKan hem meestal wel waarderen.
Amélie is geniaal, de muziek ook
En nu ga ik slapen, ben nu 18 uur wakker.. Trusten
Wat denk je zelf, eigenlijk?quote:
Wat zou jij gestemd hebben? Ik heb ook gestemd trouwensquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wist toch al dat je heel kewl bent.
Je moet het wel menen wat je stemdequote:Op donderdag 17 december 2009 00:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Wat zou jij gestemd hebben? Ik heb ook gestemd trouwens![]()
Ik heb ook JA gestemd, volgens mij ben je ook een heel aardig persoon, maar wel met eenl HEEL duidelijke meningquote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je moet het wel menen wat je stemde![]()
Ik vind mezelf best aardig overkomen, maar ik ben ook best heel aardig, meestal, soms, af en toe, ligt eraan.
Ik kan hier eigenlijk niets tegenin brengen.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:40 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb ook JA gestemd, volgens mij ben je ook een heel aardig persoon, maar wel met eenl HEEL duidelijke mening![]()
Mond dicht , we gaan trouwen.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef ClioSporT het volgende:
Erg is dat het mensen met een mening. bah..
Het wordt vechten of vluchten, voor jouquote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef ClioSporT het volgende:
Erg is dat het mensen met een mening. bah..
Clio en vluchtenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:50 schreef siddha het volgende:
[..]
Het wordt vechten of vluchten, voor jou
Run boy Runquote:
Run Forrest Run..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef siddha het volgende:
Trouwens ik zoek mn bed op, goede nacht allemaal
Zat net te denken dat ik je best aardig kan vinden. We hebben wel wat gemeen, heb nog nooit de titanic af kunnen kijken en Hugh Grant is ook een favo acteur van mij (sense and sensibilityquote:
Trustenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef siddha het volgende:
Trouwens ik zoek mn bed op, goede nacht allemaal
Wist je dat dat de eerste bioscoop film was, die ik echt leuk vond. Voordat ik die film zag, beweerde ik altijd dat de bioscoop voor lelijke mensen was bedoeld, die het fijn vonden om zich te verschuilen in het donker.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wist je dat dat de eerste bioscoop film was, die ik echt leuk vond. Voordat ik die film zag, beweerde ik altijd dat de bioscoop voor lelijke mensen was bedoeld, die het fijn vonden om zich te verschuilen in het donker.
Fucked up, ja. Vooral als je dan alles moet achterlaten enzo. Iedereen kijkt je met haat aan.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net iets vet gênants meegemaakt.Ik wilde net pinnen aan de kassa, zegt dat klote apparaat 'Saldo niet toereikend'......
![]()
Ik kon wel door de grond zakken, en die mensen aan de rij van de kassa keken mij echt aan van: HA-HA LOSER.
![]()
![]()
![]()
Daarna heb ik de helft met de pin en de helft contant betaald. Duurde vet lang, nu haat iedereen me zeker.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fucked up, ja. Vooral als je dan alles moet achterlaten enzo. Iedereen kijkt je met haat aan..
Ehm.. Ik kom echt op niks.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef zarGon het volgende:
Weten jullie leuke Turkse zinnen? Ik heb zin om Turks voor beginners te kicken, inclusief audio enzo..
whehehe, loooooooserquote:Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net iets vet gênants meegemaakt.Ik wilde net pinnen aan de kassa, zegt dat klote apparaat 'Saldo niet toereikend'......
![]()
Ik kon wel door de grond zakken, en die mensen aan de rij van de kassa keken mij echt aan van: HA-HA LOSER.
![]()
![]()
![]()
Aparte fobie had je danquote:Op donderdag 17 december 2009 01:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wist je dat dat de eerste bioscoop film was, die ik echt leuk vond. Voordat ik die film zag, beweerde ik altijd dat de bioscoop voor lelijke mensen was bedoeld, die het fijn vonden om zich te verschuilen in het donker.
Even verduidelijken, wilde nooit naar de bios, omdat ik dacht dat daar allemaal enge mensen zaten in het donker, maar toen zag ik die film en ik vond de mensen om me heen helemaal niet zo eng.
Ik sta al 1000 in de min.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
whehehe, loooooooser.
Gelukkig kan ik tot 1000 euro in de min staan.
Lolwat!quote:
Misschien wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lolwat!
Ik heb nog nooit negatief gestaan. Mischien moet je eens een baantje zoeken of studiefinanciering gaan ontvangen
.
Nee, en wat ik kon ben ik vergeten. Zo zonde he.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hey ratelslangetje.![]()
Spreek jij eigenlijk Turks?
Nee, als ik geld overmaak van mijn spaarrekening dan maak ik dat geld ook weer op. Het beste is gewoon werken. Maar het is hier echt een gat je kan nergens werk vinden. Morgen ga ik mij wel even inschrijven bij een uitzendbureau. En ik weet nog steeds niet wanneer mijn school begint. Volgens mij zijn ze mij gewoon vergeten of zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:34 schreef zarGon het volgende:
Allebei.
En wat voor werk denk je te willen doen?
Ja idd, we hadden het er een paar dagen geleden nog over, dat halfbloedjes met een Turkse vader vaak geen Turks spraken.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, en wat ik kon ben ik vergeten. Zo zonde he.
Dit klopt zo erg.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd, we hadden het er een paar dagen geleden nog over, dat halfbloedjes met een Turkse vader vaak geen Turks spraken.
"sana noluyor"quote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef zarGon het volgende:
Weten jullie leuke Turkse zinnen? Ik heb zin om Turks voor beginners te kicken, inclusief audio enzo..
Maar toch zijn ze in de minderheid. De halfbloedjes met een Turkse moeder daarentegen spreken vaak super goed Turks.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit klopt zo erg.![]()
Al ken ik ook een halfbloedje met een Turkse vader dat heel goed Nederlands en Turks spreekt.
Dat is wel waar, maar vind jij ook niet dat de meeste halfbloedjes een Turkse vader hebben i.p.v. een Turkse moeder?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar toch zijn ze in de minderheid. De halfbloedjes met een Turkse moeder daarentegen spreken vaak super goed Turks.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar vind jij ook niet dat de meeste halfbloedjes een Turkse vader hebben i.p.v. een Turkse moeder?
Ik ken bijna geen halfbloedjes met een Turkse moeder, alleen eentje van fok en eentje uit m'n directe omgeving. Met directe omgeving bedoel ik relatie, weet eigenlijk niet of ze een kind hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
De halfbloedjes die ik bedoel zijn dan ook nog maar 5-10 jaar oud.Ik zie dat nu pas, Turkse vrouwen die met Nederlandse mannen trouwen, 20 jaar geleden was dat niet zo makkelijk voor een Turkish vrouw.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar vind jij ook niet dat de meeste halfbloedjes een Turkse vader hebben i.p.v. een Turkse moeder?
Oh ik wel. Genoeg eigenlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken bijna geen halfbloedjes met een Turkse moeder, alleen eentje van fok en eentje uit m'n directe omgeving. Met directe omgeving bedoel ik relatie, weet eigenlijk niet of ze een kind hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |