abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75701063
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zo zie ik er niet uit.
Ik zie er uit als een klein kind, volgens sommige mensen.
Zo wil je er ook niet uit zien. Is alleen leuk voor mannen als ze 10 bier op hebben en man en vrouw allebei hun waardigheid thuis hebben gelaten

En je gedraagt je ook zo zeker?
Waarom dan eigenlijk?
pi_75701173
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zo wil je er ook niet uit zien. Is alleen leuk voor mannen als ze 10 bier op hebben en man en vrouw allebei hun waardigheid thuis hebben gelaten

En je gedraagt je ook zo zeker?
Waarom dan eigenlijk?
Nee, zo gedraag ik me niet. Soms wel, maar dat is als ik in een gekke bui ben en een beetje zin heb om anderen gek te maken.

Ik ben klein en heel dun gebouwd. Het is dan ook erg irritant als mensen zeggen dat ik moet aankomen, omdat het gewoon geen nut heeft.
Ik ben een pure Turk.
pi_75701214
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zo zie ik er niet uit.
Ik zie er uit als een klein kind, volgens sommige mensen.
Ahhhh, wat lieeffffff
Cool story, Hansel.
pi_75701216
pff ik ben echt dood, les gehad van half 9 tot 5 uur zonder tussenuren
pi_75701242
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ahhhh, wat lieeffffff
Ja, zo doen ze dan.
Ik ben een pure Turk.
pi_75701248
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Ayca het volgende:
5 uur?!
Ik ben een pure Turk.
pi_75701266
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Ayca het volgende:
Ik had vorig trimester wel eens van 9 tot half 7 les. Niet zeuren dus .

(niet dat ik netjes naar alle colleges ging als het zo'n lange dag was ... )
Cool story, Hansel.
pi_75701296
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, zo gedraag ik me niet. Soms wel, maar dat is als ik in een gekke bui ben en een beetje zin heb om anderen gek te maken.

Ik ben klein en heel dun gebouwd. Het is dan ook erg irritant als mensen zeggen dat ik moet aankomen, omdat het gewoon geen nut heeft.
Ja, maar dat doet iedereen toch

Lengte/gewicht? Wel irritant ja.. als je aankomt wordt je waarschijnlijk buiten proportie en da's pas lelijk
Misschien beetje misplaatste vraag maar heb je wel een beetje vormen of ben je net een man
pi_75701299
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, zo doen ze dan.
Ik krijg ook wel eens de opmerking dat ik een 'jong' gezicht heb . Dat vind ik niet zo fijn om te horen.
Cool story, Hansel.
pi_75701318
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

5 uur?!
Ja, 5 uur

Nouja van 4 tot 5 hadden we de beleggingsclub, dus dat was wel relaxed, maar toch
pi_75701399
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, maar dat doet iedereen toch

Lengte/gewicht? Wel irritant ja.. als je aankomt wordt je waarschijnlijk buiten proportie en da's pas lelijk
Misschien beetje misplaatste vraag maar heb je wel een beetje vormen of ben je net een man
Gewicht verschilt van 47 tot 50, lengte 1.60.
Zeer misplaatste vraag. Ieder wijf heeft wel vormen, de een groter dan de ander. Of heb ik het mis?
Ik ben een pure Turk.
pi_75701462
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik krijg ook wel eens de opmerking dat ik een 'jong' gezicht heb . Dat vind ik niet zo fijn om te horen.
Bij mij gaat het zelden om m'n gezicht, gaat vooral om m'n lengte. Ik vind het eigenlijk ook niet erg om te horen dat ik jong ben, maar dat "aaaah wat schattig " en dan knuffel van me willen enzo. Al helemaal als jongens over schattigheid beginnen. Vind jij jezelf er ook jong uitzien of alleen anderen?
Ik ben een pure Turk.
pi_75701510
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gewicht verschilt van 47 tot 50, lengte 1.60.
Zeer misplaatste vraag. Ieder wijf heeft wel vormen, de een groter dan de ander. Of heb ik het mis?
Mwah, dat is wel normaal toch ofzo?
Nou ik zie soms vrouwen waar je 3x moet kijken wat het nou is Zolang het maar een beetje in proportie is boeit het niet
pi_75701512
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ja, 5 uur

Nouja van 4 tot 5 hadden we de beleggingsclub, dus dat was wel relaxed, maar toch
Beleggingsclub?
Ik ben een pure Turk.
pi_75701547
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Bij mij gaat het zelden om m'n gezicht, gaat vooral om m'n lengte. Ik vind het eigenlijk ook niet erg om te horen dat ik jong ben, maar dat "aaaah wat schattig " en dan knuffel van me willen enzo. Al helemaal als jongens over schattigheid beginnen. Vind jij jezelf er ook jong uitzien of alleen anderen?
Ik begrijp het wel een beetje, ik heb een groot hoofd en de meeste mensen zien dat waarschijnlijk als een teken van jeugdigheid .
Cool story, Hansel.
pi_75701555
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mocht je wel je rijbewijs halen dan?
pi_75701579
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Mwah, dat is wel normaal toch ofzo?
Nou ik zie soms vrouwen waar je 3x moet kijken wat het nou is Zolang het maar een beetje in proportie is boeit het niet
Ja, het is normaal, maar ik zie er erg dun uit, krijg er ook regelmatig opmerkingen over.
Je ziet wel meteen dat ik een meisje ben, maar dat komt niet door de grootte van vormen, maar ook door taille enzo. Zeer smalle taille, dus ik vind het onzin om te zeggen dat het lastig is om het verschil tussen een meisje en een jongen te zien. Al heeft een meisje/vrouw kleinere vormen, je ziet het wel door haar taille.
Ik ben een pure Turk.
pi_75701633
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel een beetje, ik heb een groot hoofd en de meeste mensen zien dat waarschijnlijk als een teken van jeugdigheid .
Waterhoofd!
Ik heb ook een jonge uitstraling, zie opzich wel het verschil als ik naar andere meisjes kijk van mijn leeftijd.
Ik ben een pure Turk.
pi_75701740
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, het is normaal, maar ik zie er erg dun uit, krijg er ook regelmatig opmerkingen over.
Je ziet wel meteen dat ik een meisje ben, maar dat komt niet door de grootte van vormen, maar ook door taille enzo. Zeer smalle taille, dus ik vind het onzin om te zeggen dat het lastig is om het verschil tussen een meisje en een jongen te zien. Al heeft een meisje/vrouw kleinere vormen, je ziet het wel door haar taille.
Het valt tegen, echt waar Ook van die aardappelgezichten waar je niks mee kan
pi_75701746
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waterhoofd!
Ik heb ook een jonge uitstraling, zie opzich wel het verschil als ik naar andere meisjes kijk van mijn leeftijd.
Oeh, die kwam hard aan hoor, monobrow .

Ik hoop dat ik binnenkort een baard kan laten groeien om mijn mannelijkheid te verduidelijken .
Cool story, Hansel.
pi_75701879
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Oeh, die kwam hard aan hoor, monobrow .

Ik hoop dat ik binnenkort een baard kan laten groeien om mijn mannelijkheid te verduidelijken .
Komt vanzelf, bij mij was het ook nooit veel soeps, maar laatste jaar gaat het steeds sneller en voor je het weet kan je tussen de haatbaarden in Cairo lopen
pi_75702157
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Beleggingsclub?
Ja, elke woensdag gaat lekker, 17 % winst op Randstad
pi_75702240
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ja, elke woensdag gaat lekker, 17 % winst op Randstad
Met echt geld of gewoon voor de lol?

Hier op de uni wilde ik eigenlijk ook bij een beleggingsclub gaan, ik heb het alleen niet gedaan omdat ik te lui was .
Cool story, Hansel.
pi_75702310
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef Rookert het volgende:

[..]

Het valt tegen, echt waar Ook van die aardappelgezichten waar je niks mee kan
Aardappelgezichten? Leg uit.
Ik ben een pure Turk.
pi_75702332
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Aardappelgezichten? Leg uit.
Je gaat me niet vertellen dat je nog nooit een aardappelgezicht heb gezien?
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')