quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Min-e is toch van huwbare leeftijd?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:53 schreef Slayage het volgende:
iemand hier was toch recent getrouwd, wie was dat?
Ja het begon met een y volgens mij? ze was aleviet toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:53 schreef Slayage het volgende:
iemand hier was toch recent getrouwd, wie was dat?
nee die is al te laatquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Min-e is toch van huwbare leeftijd?
zoek maar even naar turkse uitspraak lahmacun doner, dan vind je het topic vanzelf.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef Rookert het volgende:
Waar staat die uitspraak van zarGon dan? Ben benieuwd, kan als raskakstudent indruk maken met een perfecte uitspraak
In het Turks zegt hij juist dat het Ottomaanse rijk de beste tijd voor de Turken was o.i.d.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef IHVK het volgende:
tunahanyildiz93
Everyone had problems with Turks. Ottoman Empire timely , European countries gave good
tunahanyildiz93
Herkesin derdi Türkler olmuş Demekki OSMANLI Zamanında iyi koymuş.
Hij faalt wel in zijn vertaling.
Hoe spreek je "Döner" uit?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zoek maar even naar turkse uitspraak lahmacun doner, dan vind je het topic vanzelf.
'Gegeven' doet mij aan andere dingen denken, ik kwam denk ik te vaak in KLBquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:05 schreef IHVK het volgende:
Hij zegt dat het Ottomaanse rijk de rest van de wereld had 'gegeven'.
Hij vertaald dit een beetje raar naar het Engels.
Dat is ook wat hij er mee bedoelt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Gegeven' doet mij aan andere dingen denken, ik kwam denk ik te vaak in KLB.
Een jongen uit mijn klas beweerde dat het duh-ni-ee (met een frans accent) was, zelfs toen ik zei dat het niet zo was, hield hij vol dat dat het was omdat er puntjes op de o staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe spreek je "Döner" uit?
Durum donèr kebap dus
Oh, ik dacht dat de Ottomanen letterlijk dingen als cultuur, uitvinden of zo hadden 'gegeven'quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is ook wat hij er mee bedoelt.
Waar zag hij dan een 'i' in dönerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een jongen uit mijn klas beweerde dat het duh-ni-ee (met een frans accent) was, zelfs toen ik zei dat het niet zo was, hield hij vol dat dat het was omdat er puntjes op de o staan
Dat is wel de meest vergezochte uitspraak ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een jongen uit mijn klas beweerde dat het duh-ni-ee (met een frans accent) was, zelfs toen ik zei dat het niet zo was, hield hij vol dat dat het was omdat er puntjes op de o staan
das wel de bedoeling ja, voel me een beetje suicidaal vanavondquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ze dit vanavond leest ben je er geweest.
quote:
Nee dus; 'koymak' is het Turkse 'geven', in de KLB-zin van het woord.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de Ottomanen letterlijk dingen als cultuur, uitvinden of zo hadden 'gegeven'![]()
.
Ik ga in 5 min slapen maar bied je tot die tijd troostquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben nergens gewenst. Wat een dag, wat een avond.
Ging deze avond kerstdiner met vriendin. Je moest van tevoren betalen en een briefje inleveren, maar wij hadden deze middag pas besloten dat we ook zouden gaan, dus waren van plan bij de deur te betalen. (school) We komen binnen, zo'n vieze hoer zegt: wat doen jullie hier? (met zo'n domme blik erbij), julli ehebben helemaal niet betaald en er is niet genoeg te eten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga in 5 min slapen maar bied je tot die tijd troost![]()
Wat is er dan meiske?
Meisjes als portier die niet gezellig genoeg zijn en dus bij de deur worden gezetquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ging deze avond kerstdiner met vriendin. Je moest van tevoren betalen en een briefje inleveren, maar wij hadden deze middag pas besloten dat we ook zouden gaan, dus waren van plan bij de deur te betalen. (school) We komen binnen, zo'n vieze hoer zegt: wat doen jullie hier? (met zo'n domme blik erbij), julli ehebben helemaal niet betaald en er is niet genoeg te eten.
woooow 2 mensen extra, eten te kort ! hahahah![]()
Kwam een docent: er is heus wel genoeg te eten, dus betalen en vooral ons geld eruit eten. Ook wat drinken gejat. Toen uit verveling beetje buiten geweest en het apengedrag van jongens/mannen meegemaakt. Jullie, mannen/jongens, zijn vreemde wezens.
![]()
Toen weer naar school en naar dansende mensen gekeken.![]()
Uiteindelijk hadden ze gourmetstel van m'n vrienden gebruikt, terwijl dat andere wijf zei: waarom heb je dat meegenomen? Je mag niet eens komen. hhahhahaha. Dat zei de organisatie dus.
ik heb m'n hart gelucht
Ze zijn wel gezellig tegen de rest, behalve tegen ons 2, omdat ik haar een keer heb teruggepakt op haar trieste sarcasme. Is wel erg representatief, vooral in de avond op straat, nja.. kan beter zeggen dat het een grote groep is, niet per se representatief.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisjes als portier die niet gezellig genoeg zijn en dus bij de deur worden gezet
En dat baltsgedrag van die jochies is niet representatief
Maar goed, je hebt toch gelachen, dus laat de rest zitten
Ik ga nu slapen, morgen half 7 opmeiske (voel me oud door dat te zeggen
)
Dus eigenlijk is de 'geef'-hype van Turkse oorsprongquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee dus; 'koymak' is het Turkse 'geven', in de KLB-zin van het woord.
Je had zo voor 100% Nederlander door kunnen gaanquote:Op woensdag 16 december 2009 08:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Half-Turkse groet haar mede Turken.Spreekt alleen geen woord Turks.
Ik weet het, en toch lijk ik heel veel op mijn vader.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had zo voor 100% Nederlander door kunnen gaan.
Niet iedere Turk heeft donker haar en/of donkere ogen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet het, en toch lijk ik heel veel op mijn vader.(die Turks is)
Hehehehe.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef wikwakka2 het volgende:
O, en als IHVK toch dit topic besluit te lezen:
GA
NU
STUDEREN!!!!!!!111111111111111
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is de 'geef'-hype van Turkse oorsprong?
Ow maj gawd?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet iedere Turk heeft donker haar en/of donkere ogen.
Was hij ook een blonde Turkquote:Op woensdag 16 december 2009 09:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet het, en toch lijk ik heel veel op mijn vader.(die Turks is)
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus jij kan ook een Turk worden als je wilt.
Zonder mij is het volk der Turken nooit compleet.quote:
haten is verlaten, je weet het!quote:
Mijn vader heeft had zwart haar en groene ogen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet iedere Turk heeft donker haar en/of donkere ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |