Ik heb geen monobrow.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oeh, die kwam hard aan hoor, monobrow.
Ik hoop dat ik binnenkort een baard kan laten groeien om mijn mannelijkheid te verduidelijken.
Het is gewoon onzijdig op het 1e gezicht, vrouwelijk gezicht met stoppels of mannelijk gezicht met make up enzo, verwarrend hoorquote:
Heb het niet gezien..?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je nog nooit een aardappelgezicht heb gezien?
Nee, virtueel, al zijn er wel wat mensen die het ook met echt geld doen, maar daar wil ik nog even mee wachten, weet er nog te weinig overquote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met echt geld of gewoon voor de lol?
Hier op de uni wilde ik eigenlijk ook bij een beleggingsclub gaan, ik heb het alleen niet gedaan omdat ik te lui was.
Oh, hier is het echt een groep ding, je wordt in gropjes geplaatst en dan besluit je gezamenlijk wat je met de 'pot' gaat doen. De minimale buy in was wel 100 euro volgens mij, maar dat is ook maar 40% van een maand stufiquote:Op woensdag 16 december 2009 20:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, virtueel, al zijn er wel wat mensen die het ook met echt geld doen, maar daar wil ik nog even mee wachten, weet er nog te weinig over(voor mijn gevoel, al kies ik wel steeds de goede aandelen uit
)
Komt toch bijna niet voor. Onzin dus dat je verschil tussen meisje en jongen soms lastig ziet.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is gewoon onzijdig op het 1e gezicht, vrouwelijk gezicht met stoppels of mannelijk gezicht met make up enzo, verwarrend hoor
Bijna, soms, lastigquote:Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komt toch bijna niet voor. Onzin dus dat je verschil tussen meisje en jongen soms lastig ziet.
Ja, ik dacht ook na over die post.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bijna, soms, lastig
Je kan het dus wel een keer tegenkomen, which I happened to do
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeker na wat je laatst postte.
Ik zei ook niet dat ik er elke ochtend 1 bij het station zie ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook na over die post.![]()
Ik dacht, als hij het soms ziet, komt het dus wel voor (komt bijna niet voor, zei ik).
Bedoel ermee dat je er niet vaak mee in aanraking komt.
Randstadmeisje ben ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik er elke ochtend 1 bij het station zie ofzo![]()
Dorpsmeisje
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb nog steeds niet gestudeerd, en ik wou nog wel alvast mijn hele wiskundeboek maken voor het komende trimester.
Ja, hier is het ook een groep(1 groep maar tochquote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, hier is het echt een groep ding, je wordt in gropjes geplaatst en dan besluit je gezamenlijk wat je met de 'pot' gaat doen. De minimale buy in was wel 100 euro volgens mij, maar dat is ook maar 40% van een maand stufi.
Zaandam, het had net zo goed sexbierum of schubbekutteveen kunnen hetenquote:
wtfquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zaandam, het had net zo goed sexbierum of schubbekutteveen kunnen heten. Allemaal even onbenullig.
100.000 euroquote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, hier is het ook een groep(1 groep maar toch), wij kregen 100.000 euro en daar moesten we samen wat mee doen
verder doe ik ook nog online in een clubje mee en daar kan ik wel gewoon mijn eigen dingen kiezen
Jawel, maar ik snap je opmerking niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kent het Friesche dorpje sexbierum niet?
De Randstad bestaat alleen uit steden die er écht toedoen. Ik noem een Utrecht, Den Haag, Amsterdam en last but not least een Rotterdam.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, maar ik snap je opmerking niet.
Bij heel veel van die online beursspellen krijg je 100kquote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
100.000 euro. Dat is wel een beetje onrealistisch veel
.
Maar je doet het dus echt alleen voor nep geld? Echt geld lijkt me wel toffer, al helemaal als je ook nog eens wat winst binnenhaalt.
Zaanstad doet er ook toe. Zaanse Schans?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Randstad bestaat alleen uit steden die er écht toedoen. Ik noem een Utrecht, Den Haag, Amsterdam en last but not least een Rotterdam.
Ik ga me er ook maar eens in verdiepen. Hoe heet die belegwebsite ook alweer waar je met nep geld echte aandelen kan verhandelen?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij heel veel van die online beursspellen krijg je 100kdus vandaar.
Ja, nu is het nog allemaal nep, maar ik doe het nog maar 3 wekenmet echt geld lijkt me ook wel heel tof
![]()
wiequote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Rookert het volgende:
Zaanstad, daar woont een jongen uit m'n werkgroep
Ik doe het via belegger.nl, en dan naar beursspelquote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga me er ook maar eens in verdiepen. Hoe heet die belegwebsite ook alweer waar je met nep geld echte aandelen kan verhandelen?
Bedankt, ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik doe het via belegger.nl, en dan naar beursspel
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hebben een nieuwe regel bij Duits: Duits spreken en anders rondjes om je tafel heen rennen.
Wij hebben er eentje uit Duitsland. Had in het begin medelijden met haar, maar als zij lastig gaat doen over een slokje water en de hele les lang aantekeningen over me maakt en me aanstaart, dan is het snel afgelopen. Ik kom ook niet meer naar haar lessen, gaat echt niet goed met haar.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
, wij hebben een oosterijkse als lerares Duits, ze is heel aardig maar niemand luistert naar haar
soms heb ik medelijden met haar
Stalkerquote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even hyven, maar vind neits.
Ben nu 1e-jaars en dan is het nog hetzelfde als normaal rechten, maar ik vind het wel boeiend opzich. Ene natuurlijk wat meer dan het andere, maar het valt niet tegen gelukkigquote:
Wat je stalker noemt.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stalker
[..]
Ben nu 1e-jaars en dan is het nog hetzelfde als normaal rechten, maar ik vind het wel boeiend opzich. Ene natuurlijk wat meer dan het andere, maar het valt niet tegen gelukkig
Ach, Engels kan je zelf bijhouden, Frans is wel kutquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hebben 1/2 maanden geen Engels gehad, een tekort aan docenten.
We hebben nu al een tijdje geen Frans, onze docente heeft een gevaarlijk hoge bloeddruk.
Gaat lekker met de docenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |