Bij heel veel van die online beursspellen krijg je 100kquote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
100.000 euro. Dat is wel een beetje onrealistisch veel
.
Maar je doet het dus echt alleen voor nep geld? Echt geld lijkt me wel toffer, al helemaal als je ook nog eens wat winst binnenhaalt.
Zaanstad doet er ook toe. Zaanse Schans?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Randstad bestaat alleen uit steden die er écht toedoen. Ik noem een Utrecht, Den Haag, Amsterdam en last but not least een Rotterdam.
Ik ga me er ook maar eens in verdiepen. Hoe heet die belegwebsite ook alweer waar je met nep geld echte aandelen kan verhandelen?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij heel veel van die online beursspellen krijg je 100kdus vandaar.
Ja, nu is het nog allemaal nep, maar ik doe het nog maar 3 wekenmet echt geld lijkt me ook wel heel tof
![]()
wiequote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Rookert het volgende:
Zaanstad, daar woont een jongen uit m'n werkgroep
Ik doe het via belegger.nl, en dan naar beursspelquote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga me er ook maar eens in verdiepen. Hoe heet die belegwebsite ook alweer waar je met nep geld echte aandelen kan verhandelen?
Bedankt, ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik doe het via belegger.nl, en dan naar beursspel
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hebben een nieuwe regel bij Duits: Duits spreken en anders rondjes om je tafel heen rennen.
Wij hebben er eentje uit Duitsland. Had in het begin medelijden met haar, maar als zij lastig gaat doen over een slokje water en de hele les lang aantekeningen over me maakt en me aanstaart, dan is het snel afgelopen. Ik kom ook niet meer naar haar lessen, gaat echt niet goed met haar.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
, wij hebben een oosterijkse als lerares Duits, ze is heel aardig maar niemand luistert naar haar
soms heb ik medelijden met haar
Stalkerquote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even hyven, maar vind neits.
Ben nu 1e-jaars en dan is het nog hetzelfde als normaal rechten, maar ik vind het wel boeiend opzich. Ene natuurlijk wat meer dan het andere, maar het valt niet tegen gelukkigquote:
Wat je stalker noemt.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stalker
[..]
Ben nu 1e-jaars en dan is het nog hetzelfde als normaal rechten, maar ik vind het wel boeiend opzich. Ene natuurlijk wat meer dan het andere, maar het valt niet tegen gelukkig
Ach, Engels kan je zelf bijhouden, Frans is wel kutquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hebben 1/2 maanden geen Engels gehad, een tekort aan docenten.
We hebben nu al een tijdje geen Frans, onze docente heeft een gevaarlijk hoge bloeddruk.
Gaat lekker met de docenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |