Verkapte ik-ga-naar-een-priveschool-net-zoals-de-coole-wikwakka2 post.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Ayca het volgende:
Moet je maar niet op een pauperschool zitten![]()
Onze school heeft geen problemen met leraren
Frans kan ik ook zelf bijhouden, zijn beide simpel, het is zelfs lekker dat het uitvalt. Alleen kut als je gewend bent aan die tussenuren en je docent weer terugkomt.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, Engels kan je zelf bijhouden, Frans is wel kut
Onze school stond in de krant, in de top 5 ofzo.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Ayca het volgende:
Moet je maar niet op een pauperschool zitten![]()
Onze school heeft geen problemen met leraren
quote:
Prenten?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Weten jullie waar ik een overzicht van prenten kan vinden van het NRChandelsblad?
Ja. Weet niet of je 'm kent, maar stonden volgens mij Germanen en christenen op.quote:
Ze hebben er iets van 15 per week he?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Weet niet of je 'm kent, maar stonden volgens mij Germanen en christenen op.
Ja.. ik moet m vinden.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze hebben er iets van 15 per week he?
Succes met school enzo petitequote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga me voorbereiden op morgen. Doei.
quote:
Yel heette ze. Ze ging ophuwelijksreis, ze kwam niet meer terug.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:53 schreef Slayage het volgende:
iemand hier was toch recent getrouwd, wie was dat?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ze dit vanavond leest ben je er geweest.
Deed nog wel zo mijn best om aardig over te komen op Fok. Niemand die erin trapte blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
das wel de bedoeling ja, voel me een beetje suicidaal vanavond
Haha geweldigquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Check deze boomhut... Zulks, een huis..
[ [url=http://i35.tinypic.com/1zwc3h1.jpg[/img
][img=300]http://i37.tinypic.com/r9h4qs.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Klikbaar.)
| Forum Opties | |
|---|---|