Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
den Bosch, dat is heel ver van fok!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
omgeving Den Boschhoe was de operatie van je vrouw gegaan?
Ik gok dat alleen de slang los zit, dus het is waterballet op dit momentquote:
gewoon boven het douche putje zetten en gebruikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gok dat alleen de slang los zit, dus het is waterballet op dit momentKomt wel goed
Fok is overalquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
den Bosch, dat is heel ver van fok!![]()
operatie ging goed, knie is verloren, versleten tot het bot.
maar te jong voor een kunst knie![]()
even afwachten hoe het gaat, ze is nog herstellende
Niet als je deze kant op komtquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deventer is een beetje uit de richting
Slang vervangen? Misschien is hij lek?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gok dat alleen de slang los zit, dus het is waterballet op dit momentKomt wel goed
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Slang vervangen? Misschien is hij lek?
De OP was eerst ook heel goedquote:
ze had afbrokkelend kraakbeen, een ruige vorm van slijtage.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Fok is overal
Verloren? Hoe komt dat trouwens? En nu dan? Rolstoel of wat? Jeetje zeg....
Wat een verlies - verlies situatie zeg. Wat ontzettend kutquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze had afbrokkelend kraakbeen, een ruige vorm van slijtage.
er is nog een optie, been breken en schuin zetten, daardoor gebruikt ze de buiten kant van haar knie meer en kan ze nog een paar jaar vooruit.
nadeel is dat ze 3 maanden moet revalideren. dat is niet echt handig met kleine kinderen.
ander nadeel is dat de operatie maar in 50% succesvol is.
als het echt fout gaat wordt het dan een rolstoel. nu heeft ze eigenlijk "alleen" maar pijn.
tja, we hebben nog wat opties, de fysio helpt met opbouw van spieren waardoor het beter moet gaan en we gaan nog iets met steunzolen proberen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat een verlies - verlies situatie zeg. Wat ontzettend kut
Ik zal duimen in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, we hebben nog wat opties, de fysio helpt met opbouw van spieren waardoor het beter moet gaan en we gaan nog iets met steunzolen proberen.
als je dat weet (omdat je het ziet, neem ik aan) dan kan je hem ook makenquote:
Jeetje zeg, wat een stomme keuzesquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze had afbrokkelend kraakbeen, een ruige vorm van slijtage.
er is nog een optie, been breken en schuin zetten, daardoor gebruikt ze de buiten kant van haar knie meer en kan ze nog een paar jaar vooruit.
nadeel is dat ze 3 maanden moet revalideren. dat is niet echt handig met kleine kinderen.
ander nadeel is dat de operatie maar in 50% succesvol is.
als het echt fout gaat wordt het dan een rolstoel. nu heeft ze eigenlijk "alleen" maar pijn.
Ja, blijkbaar is het niet op mijn werkquote:
Ik ook, ik ook!quote:
Inderdaad ja, want als ik een gebroken been heb kan ik hem ook zelf zettenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:41 schreef Nijns het volgende:
als je dat weet (omdat je het ziet, neem ik aan) dan kan je hem ook maken![]()
Sorry hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad ja, want als ik een gebroken been heb kan ik hem ook zelf zetten![]()
![]()
![]()
Nee ik kan het niet zien, maar het is een gokje gezien de problematiek
Was niet gemeen bedoeld hoorquote:
Plus dat je dat apparaat moet versjouwen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad ja, want als ik een gebroken been heb kan ik hem ook zelf zetten![]()
![]()
![]()
Nee ik kan het niet zien, maar het is een gokje gezien de problematiek
dat is een plantquote:
Dat vooralquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Plus dat je dat apparaat moet versjouwen.
Nogmaals, het is dat Deventer zo´n eind weg is
hij is nog niet goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
De OP was eerst ook heel goed![]()
"gf"
Maar toen moest de echte OP er nog in natuurlijk
Hij is perfect prachtig.quote:
Weer de UI van Fruts?quote:
hoiquote:
van mij ook niet hoorquote:
quote:
Ja, sstt, geen slapende honden wakker maken enzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beter dan wat die andere er van maakte.
dat welquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beter dan wat die andere er van maakte.
gfjequote:
niet te klagenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
gfjegoed weekend geweest in de club?
mooiquote:
hoe bevalt je nieuwe werk ?quote:
wel redelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe bevalt je nieuwe werk ?
werk ze Fhaquote:
je moet je draai nog vindenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel redelijknog een beetje wennen..
Werk zequote:
"Slaap" zequote:
trustenquote:
Je kind Hommel noemenquote:Kort en eenvoudig is een van de trends van de laatste jaren, maar unieke, eigenwijze namen zijn ook populair. Namen als Bloem, Hommel, Ruiter, Panter en Diesel. Mooi, maar je moet ermee oppassen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef DaMart het volgende:
http://www.nu.nl/column-d(...)-naam--diagnose.html
[..]
Je kind Hommel noemen.
indahquote:
quote:Top 100 van vrijdag 11 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
017. 154 Ladylike
020. 147 goldfinger1963
quote:
quote:Top 100 van zondag 13 december 2009
Ergens een probleempje met de gasleidingen dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:24 schreef BlackLining het volgende:
Fucking hel, er knalt hier iets in de buurt, glazen stonden te trillen in de kast. Omgeving Tilburg, iemand gehoord?
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:24 schreef BlackLining het volgende:
Fucking hel, er knalt hier iets in de buurt, glazen stonden te trillen in de kast. Omgeving Tilburg, iemand gehoord?
Klonkquote:Op woensdag 16 december 2009 05:45 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
Eindelijk is het zover, ik mag vandaag naar de film van het huis van Anubis
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-12-2009
![]()
01. 119 goldfinger1963
02. 096 wel.o.k
03. 073 Fha
04. 062 Ladylike
05. 041 indahnesia.com
06. 031 DaMart
07. 030 MPG
08. 027 MaleDuck
09. 023 DjRex89
10. 016 john-frusciante
11. 016 TJDoornbos
12. 014 Nijns
13. 012 Lenny_Leonard
14. 010 VergaderEend
15. 005 Symphonic
16. 005 marcb1974
17. 004 Bengeltje
18. 002 OA
19. 002 cablegunmaster
20. 002 Sjowhan
Reeks-statistieken!
DaMartquote:Op woensdag 16 december 2009 06:46 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Bij wie liep de temperatuur van de koffie en thee gisteren het hoogst op?
[..]
quote:Top 100 van dinsdag 15 december 2009
027. 122 goldfinger1963
039. 102 Fha
041. 101 Ladylike
043. 096 wel.o.k
MDquote:
ja, heb hem ook niet uitgekozen, onze clienten hebben er massaal voor gestemd, ze mochten kiezen en de ruime meerderheid wou naar die filmquote:Op woensdag 16 december 2009 06:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Klonk
is dat geen jeugdfilm ?
als er niet teveel lawaai is kan dat wel lukkenquote:Op woensdag 16 december 2009 07:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, heb hem ook niet uitgekozen, onze clienten hebben er massaal voor gestemd, ze mochten kiezen en de ruime meerderheid wou naar die film![]()
ach, het is warm, en het is donker prima plek om een uiltje te knappen straks
het gaat toch nog niet vandaag al sneeuwen hoop ikquote:Op woensdag 16 december 2009 07:49 schreef Klonk het volgende:
maar voor de rest een leuk programma, een toespraak van de burgermeester en daarna een lopend buffet en oud hollandse spelletjes
hoop alleen dat het oud hollandse sneeuwvallen vanmiddag niet tot bij ons doordringt, heb weinig zin om 15 km in de sneeuw te fietsen
OAquote:
eendquote:
pak ik nog ff een bak koffiequote:
de jam mag je houden de andere ga ik wel voorquote:Op woensdag 16 december 2009 08:06 schreef Klonk het volgende:
hollands ontbijt, bammetje kaas, bammetje pindkaas, bammetje jam en een glas melk, hallo burgerlijkheid
Ik had vanochtend ook twee bammetjes met pindakaas en een beker melk!quote:Op woensdag 16 december 2009 08:06 schreef Klonk het volgende:
hollands ontbijt, bammetje kaas, bammetje pindkaas, bammetje jam en een glas melk, hallo burgerlijkheid
Ik heb nu thuis iets als Zweedse vossenbessenjam van de Ikeaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik heb van de AH met cashewnotenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:14 schreef Klonk het volgende:
pindakaas is lekker, ik heb van die hele goedkope van de Lidl maar die is zooooooo lekker, als ik niet op mijn gewicht zou moeten letten zou ik het liefste dik boter en dan nog een dikke laag pindakaas er overheen plamuren
die van de lidl is ook echt lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 08:14 schreef Klonk het volgende:
pindakaas is lekker, ik heb van die hele goedkope van de Lidl maar die is zooooooo lekker, als ik niet op mijn gewicht zou moeten letten zou ik het liefste dik boter en dan nog een dikke laag pindakaas er overheen plamuren
quote:Op woensdag 16 december 2009 07:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
Actie tegen massale doding gezonde geiten
dit is iets voor WOK
en vorige week zijn ze echt begonnen met actie ondernemenquote:In 2007 werd al bekend wat voor risico de intensieve geitenhouderij vormt voor de volksgezondheid.
cashewnoten ?quote:
WOKquote:Op woensdag 16 december 2009 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
en vorige week zijn ze echt begonnen met actie ondernemen![]()
dobroe utro
thuis koffie.
examen begint om 11:00quote:Op woensdag 16 december 2009 08:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
WOK
hoe laat heb je je examen ?
gewoon wat hagelslag er opquote:Op woensdag 16 december 2009 08:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen rare fratsen in mijn pindakaas
ieuwwwquote:Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
gewoon wat hagelslag er op![]()
En een goeie morgen
dank je.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef Klonk het volgende:
sterkte WOK
en WTF het is nu kouder dan vanmorgen heel vroeg
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
gewoon wat hagelslag suiker er op![]()
En een goeie morgen
ik ga hem niet alleen volspammenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:19 schreef wel.o.k het volgende:
verrek, dit is dezelfde pagina als waar ik gisteren nog opzat. GF, ben je ziek?
![]()
[..]
examen begint om 11:00
Dan moet je je wel afvragen of ze werklijk in de winkel is geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het vrouwtje gister speciaal naar de winkel gegaan om senseo pads te gaan halen heeft ze die nog vergeten mee te brengen
Klonkquote:
Symquote:Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goede morgen
De koffie staat hier heerlijk te dampen.
Het is dat ik je vrouw niet ben, anders had het over mij kunnen gaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het vrouwtje gister speciaal naar de winkel gegaan om senseo pads te gaan halen heeft ze die nog vergeten mee te brengen
Het zijn kleine potjes en je betaalt er ¤2/stuk voorquote:Op woensdag 16 december 2009 08:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
cashewnoten ?
die ken ik niet![]()
de volgende keer dat ik bij AH kom maar eens meenemen
Rond zonsopgang is altijd de koudste tijd van de dagquote:Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef Klonk het volgende:
sterkte WOK
en WTF het is nu kouder dan vanmorgen heel vroeg
Vertrouwenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
gewoon wat hagelslag er op![]()
En een goeie morgen
dat is ze wel geweest de rest van de boodschappen heeft ze iig wel gehaaldquote:Op woensdag 16 december 2009 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je je wel afvragen of ze werklijk in de winkel is geweest
O, ik heb een mosterd-maaltijd te pakken.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je.
klopt, tegen zons opkomst daalt de temperatuur.
ga ik een keertje proberenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:24 schreef OA het volgende:
[..]
Het zijn kleine potjes en je betaalt er ¤2/stuk voor
ik breng altijd alleen maar mee wat er op het boodschappenlijstje staatquote:Op woensdag 16 december 2009 08:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat ik je vrouw niet ben, anders had het over mij kunnen gaan.
Ben echt de helft vergeten gisteren.
eitje met jamquote:Op woensdag 16 december 2009 08:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
ieuwww
maar goed ik eet een eitje lekker met jam
extra bonuspuntenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
ook leuk, wil ik om 6 uur mailen ligt de hele mail omgeving plat van het ministerie.
kon ik eerst dat maken![]()
Maar nu ben ik wel de held(en het was eigenlijk maar een kleinigheid)
handschoenen aan doenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:35 schreef Thrust het volgende:
Ga de kou weer inmaar hopen dat al me vingertjes er aan blijven zitten
![]()
Latersss
flesquote:
hij doet het alleen wat rustiger aan dan jijquote:
DJquote:
zou het niet weten ben nog niet buiten geweestquote:
whehehehequote:Op woensdag 16 december 2009 09:19 schreef Ladylike het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEr is er een jarig hoer-a hoer-b, dat kun je wel zien dat is hij...
* LL wijst op GF
Van harte gefeliciteerd GF, ik hoop dat je een leuke dag hebt en vanavond veel lol met nic en de rest![]()
dat je maar veel bier en tieten mag krijgen, maar ik heb de indruk dat dat wel goed komt
xxxxx
Zo, goede morgen mensen
En zaterdag breng ik je wel pilsjesquote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehehe![]()
dat zal zeker wel lukken![]()
Morguh LL![]()
dankjewelquote:
breng je me ook koffiequote:Op woensdag 16 december 2009 09:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En zaterdag breng ik je wel pilsjesspeciaal voor je verjaardag
nou even niet zeggen dat ik dat altijd al doe als ik werk... maakt het minder speciaal![]()
Ik strooi koffiequote:
doe dat maar nietquote:
Ik wilde je gewoon naakt zien, maar je had een short aanquote:Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe dat maar niet![]()
moet ik weer een andere broek gaan aandoen
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wilde je gewoon naakt zien, maar je had een short aan
Gefeliciteerd gf!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:19 schreef Ladylike het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEr is er een jarig hoer-a hoer-b, dat kun je wel zien dat is hij...
* LL wijst op GF
Van harte gefeliciteerd GF, ik hoop dat je een leuke dag hebt en vanavond veel lol met nic en de rest![]()
dat je maar veel bier en tieten mag krijgen, maar ik heb de indruk dat dat wel goed komt
xxxxx
Zo, goede morgen mensen
Een paar weken geleden was mijn achterbuurman nog in dat programma!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand gister het programma Showroom gezien? Heb me kapot gelachen om die boer. Zeker een aanrader om terug te kijken via internet
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand gister het programma Showroom gezien? Heb me kapot gelachen om die boer. Zeker een aanrader om terug te kijken via internet
Ll, liefjequote:Op woensdag 16 december 2009 09:19 schreef Ladylike het volgende:
* LL wijst op GF
xxxxx
Zo, goede morgen mensen
ik bier en tietenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll, liefje![]()
![]()
![]()
@GF Gefeliciteerd
ik kreeg lekker een stripshowtje van Ll voor mijn verjaardag
ik hoef geen van allen... verjaardag... is gewoon net zoals andere dagen een dag van 24 uurquote:Op woensdag 16 december 2009 09:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook gehad, en een tegeltje met wijze spreuk
jij maar 1 paarquote:Op woensdag 16 december 2009 09:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook gehad, en een tegeltje met wijze spreuk
maar dan met veel kadootjesquote:Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik hoef geen van allen... verjaardag... is gewoon net zoals andere dagen een dag van 24 uur
Dan gaan ze mensen interviewen die of op een speciale manier leven of speciale hobby's hebben enzo. Ooit hebben ze iemand gehad die verzamelingen verzameldequote:
hebbertquote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dan met veel kadootjes![]()
![]()
de plaatselijke dorpsgekken worden dus opgezochtquote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan gaan ze mensen interviewen die of op een speciale manier leven of speciale hobby's hebben enzo. Ooit hebben ze iemand gehad die verzamelingen verzameldeDie man was helemaal gestoord maar wel grappig om te zien
echt niet, kijk maarquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:13 schreef OA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:
ohw.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bedoelt virtuele tieten![]()
ik heb het over echte
mogguh muckquote:
en terecht... al zin in de zon?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:07 schreef Sjowhan het volgende:
Ik pak inderdaad maar een lekker bakkie
Inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de plaatselijke dorpsgekken worden dus opgezocht
hoeveel paar heb jij gekregen dan?quote:
succesquote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
batterij van de laptop is bijna leeg.![]()
toch knap vanaf 6:05
en het is tijd om naar het examen te gaan.
ik hoef nu niet te krabben
al 2 paar maar vanavond zal dat aantal flink oplopenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoeveel paar heb jij gekregen dan?
4 uurquote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
dat is wel makkelijkquote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
wedden dat ie vanavond enorm veel paar tieten krijgtquote:Op woensdag 16 december 2009 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoeveel paar heb jij gekregen dan?
kloptquote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat ie vanavond enorm veel paar tieten krijgt
en mogguh binnenkomers
Oeh een van de medewerkers moet in Aken (!) de kerstpakketten ophalen
We krijgen dus wel een kerstpakket
Mireille was al bang dat ze het weer volgende week donderdag moest regelenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
ik zal proberen ze te tellen voor je
kerstpakket
Maar wat moet je met al die tieten, je kan ze lastig allemaal boven je bed hangenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat ie vanavond enorm veel paar tieten krijgt
en mogguh binnenkomers
Oeh een van de medewerkers moet in Aken (!) de kerstpakketten ophalen
We krijgen dus wel een kerstpakket
Ik kan ook best 3uur doen met een laptopaccu, maar moet dan geen zware programma's draaienquote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
4 uurDat vind ik aardig lang hoor.
Succes!
Mogguh lieverdquote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
klink als een nicht
ola allemaal
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh lieverd
Oh het kerstpakket blijkt een of ander wijnpakket te zijn
nope, mijn wekker liep om half 7 al afquote:
das al meer dan ik krijgquote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
Oh het kerstpakket blijkt een of ander wijnpakket te zijn
jij krijgt helemaal niksquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gefeliciteerd dat er nog vele jaren volgen
Ik heb mijn kerstpakket gisteren gekregen. Eindeljik eens een no nonsense pakket met rotzooi die je nooit eet. Hoewel pruimensap.....quote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar wat moet je met al die tieten, je kan ze lastig allemaal boven je bed hangen
Ik krijg vrijdag mn kerstpakket!
aaaaaaaaahwquote:Op woensdag 16 december 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
[..]
nope, mijn wekker liep om half 7 al af
nopequote:
bij mij varieert het tussen half 6 en een uur of 10quote:Op woensdag 16 december 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aaaaaaaaahw
ow wacht; dat heb ik ook al 12 jaar lang
en hoi
bijna zaagmans-tijd
wat een lame uitzendbureauquote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
nope
niet van mijn werk en niet van mijn uitzendbureau
[..]
bij mij varieert het tussen half 6 en een uur of 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
bij de telegraaf kregen we veelquote:Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een lame uitzendbureau
mag ik vragen welk?
ik heb tot nu toe bij ieder uitzendbureau wat gekregen, al was het maar een "stomme" chocoletter met sinterklaas. Met kerst sowieso altijd wat gehad.. zelfs met pasen nog
sometimes i forgot what's up and what's down![]()
Dan heb je wel uitgeslapen, toen was ik al een half uur wakkerquote:Op woensdag 16 december 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
[..]
nope, mijn wekker liep om half 7 al af
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja man, zelfs Distriq geeft nog een kerstpakketquote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bij de telegraaf kregen we veel
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
mogguh!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef biekske2009 het volgende:
Goeiemorgen iedereen![]()
Deze is voor Goldfinger:
[ afbeelding ]
sorry maar je plaatje werkt niet echt...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
hmmm de enige referentie die ik heb is mn huidige baas... en daarvan krijg ik een kerstpakket.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja man, zelfs Distriq geeft nog een kerstpakket<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hier wel...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
sorry maar je plaatje werkt niet echt...
![]()
![]()
Hier nietquote:
het is ook een raar uitzendbureau, Susaquote:Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een lame uitzendbureau
mag ik vragen welk?
ik heb tot nu toe bij ieder uitzendbureau wat gekregen, al was het maar een "stomme" chocoletter met sinterklaas. Met kerst sowieso altijd wat gehad.. zelfs met pasen nog
En met Sinterklaas hebben we ook niets gehad
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
de telegraafquote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bij de telegraaf kregen we veel
dan nog liever geen kerstpakket
Mijn laatste kerstpakket (vorig jaar) bestond uit een zakje magnetron-popcorn, 2 schaaltjes met popcornprint aan de binnenkant en de mededeling dat ik in maart op straat zou staan. Da's pas een leuke kerstboodschap![]()
![]()
![]()
het zal de crisis wel zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
het is ook een raar uitzendbureau, Susa
ik heb gewerkt voorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm de enige referentie die ik heb is mn huidige baas... en daarvan krijg ik een kerstpakket.
-medtronic
-een advocaat (waar ik de enige medewerker was en dus een attentie ipv pakket heb gehad)
-Tempo team
-Vedior
-Randstad
-manpower
-nog een uitzendbureau (kom ff niet op de naam)
dankje welquote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef biekske2009 het volgende:
Goeiemorgen iedereen![]()
Deze is voor Goldfinger:
[ afbeelding ]
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Neuh, vorig jaar kregen we ook al nietsquote:Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het zal de crisis wel zijnIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
hoezo?? is toch niks mis meequote:Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
de telegraaf
ik vind het echt een hele slechte krantquote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoezo?? is toch niks mis mee
een soort Privé op krantformaatIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
je werkt niet voor de telegraaf hoor, je bezorgt hem alleen..quote:Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
de telegraaf
en ik denk dat jij voor dat salaris echt wel die krant ging bezorgen
wij kregen voor 2 uurtjes werk per week, ruim 125 euro per maand
maar vooral direct negatief doen bij het woord Telegraaf..
oh ja, studentenuitzendbureaus zijn kut..quote:Op woensdag 16 december 2009 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
het is ook een raar uitzendbureau, Susa
Ik zou staken!
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef OA het volgende:
GF, gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkig is het grolsch en geen jupiler
Hopelijk krijg ik ook een kerstpakkerAl gaat het alleen om het idee
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het echt een hele slechte krant
een soort Privé op krantformaat
Dat ze het een krant durven noemen
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
en fijne feestdagenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef biekske2009 het volgende:
Mijn laatste kerstpakket (vorig jaar) bestond uit een zakje magnetron-popcorn, 2 schaaltjes met popcornprint aan de binnenkant en de mededeling dat ik in maart op straat zou staan. Da's pas een leuke kerstboodschap![]()
Lopend buffet? Dat stadium komt normaal pas na het warm en het koud buffetquote:Op woensdag 16 december 2009 07:49 schreef Klonk het volgende:
maar voor de rest een leuk programma, een toespraak van de burgermeester en daarna een lopend buffet en oud hollandse spelletjes...
Het begint immers als warm buffet, na een tijdje is het dan een koud buffet en uiteindelijk is het een lopend buffet...
Zeg maar tegen die bolle theeleut dat ie niet zo lang ouwehoert.
Idem hier. Is het al bijna zomer?quote:hoop alleen dat het oud hollandse sneeuwvallen vanmiddag niet tot bij ons doordringt, heb weinig zin om 15 km in de sneeuw te fietsenKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
als je er werkt of ervoor werkt hoef je die toch niet te lezen, it pays de bills!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het echt een hele slechte krant
een soort Privé op krantformaat
al kreeg ik betaald voor stront te scheppen
Ah op die manier.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je werkt niet voor de telegraaf hoor, je bezorgt hem alleen..
en ik denk dat jij voor dat salaris echt wel die krant ging bezorgen
wij kregen voor 2 uurtjes werk per week, ruim 125 euro per maand
maar vooral direct negatief doen bij het woord Telegraaf..![]()
Wonderlijk is dat ja... toen ik nog kranten bezorgde (Utrechts Nieuwsblad btw) kreeg ik met sinterklaas een letter en met kerst een bonus, en dat verdiende ook zeker niet slecht (buitenwijk ftw)
heel erg kut. Die mensen bellen op de meest rare tijden met de meest domme vragenquote:[..]
oh ja, studentenuitzendbureaus zijn kut..
Ik zou staken!
"blablablablablablab"
- eh, het komt nu niet zo goed uit, ik ben aan het werk...
"oh eeeeecht? oh ja, ik zie het op de planning ja, hihi"
-
en dat niet één keer, maar echt vaak
we gaan het gewoon weer doen!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je er werkt of ervoor werkt hoef je die toch niet te lezen, it pays de bills!
oh nee, kut, de zondagseditie stopte
dat is waar, ik heb zelf ook geen enkele verzekering bij het bedrijf waar ik werkquote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je er werkt of ervoor werkt hoef je die toch niet te lezen, it pays de bills!
dan is het goedquote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef biekske2009 het volgende:
Tjha, echt rouwig was ik er niet om eigenlijk
oh echtquote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Wonderlijk is dat ja... toen ik nog kranten bezorgde (Utrechts Nieuwsblad btw) kreeg ik met sinterklaas een letter en met kerst een bonus, en dat verdiende ook zeker niet slecht (buitenwijk ftw)
[..]
heel erg kut. Die mensen bellen op de meest rare tijden met de meest domme vragen
"blablablablablablab"
- eh, het komt nu niet zo goed uit, ik ben aan het werk...
"oh eeeeecht? oh ja, ik zie het op de planning ja, hihi"
-
en dat niet één keer, maar echt vaak
voor dat soort mensen zouden ze lijfstraffen opnieuw moeten invoeren
waar is dat wel nog tegenwoordigquote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is waar, ik heb zelf ook geen enkele verzekering bij het bedrijf waar ik werk
![]()
de enige zekerheid wat je hebt is dat je doodgaat vroeg of laatsometimes i forgot what's up and what's down![]()
Ik heb hier ook nog nooit een booreiland besteldquote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is waar, ik heb zelf ook geen enkele verzekering bij het bedrijf waar ik werk
nietquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog nooit een booreiland besteld
Lastige was alleen dat mijn ziekteverzuim (totaal 3 weken) er nog achteraan geplakt werd, dus ipv begin maart klaar met werken werd het begin april... En die 3 laatste weken gingen zooooooooo langzaam voorbijquote:![]()
![]()
Beter africhtenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het vrouwtje gister speciaal naar de winkel gegaan om senseo pads te gaan halen heeft ze die nog vergeten mee te brengen...
Natuurlijk is ze daar geweest, het is een vrouw. Ten minste 100 andere artikelen zullen wel in Huize GF beland zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je je wel afvragen of ze werklijk in de winkel is geweestDat is dan, even kijken, licentiekosten, administratiekosten, minus decemberkorting en kwantumkorting: 142 euro en 87 cent. Overmaken op het welbekende rekeningnummer, binnen 30 dagen, o.v.v. klantnummer 161096 en factuurnummer 20091216001 a.u.b.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:25 schreef OA het volgende:
[..]
O, ik heb een mosterd-maaltijd te pakken.
Excuses, MPGVan harte GFeliciteerdquote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehehe![]()
dat zal zeker wel lukken![]()
Morguh LL![]()
.
Ouwe Seksbaas
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
mag ik 1 homo aubquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vaag he? ik kan daar ook zoooooo slecht tegen...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh echt
voor dat soort mensen zouden ze lijfstraffen opnieuw moeten invoeren
ik heb om 1 uur een afspraak met ze....It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Neequote:quote:ik werk niet in een gaybar...
nou strijkze... jij liever dan ikquote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik moet er vandoor. De huishoudelijke plicht (lees: 3 manden strijkgoed) roept weer
Met een beetje mazzel krijg ik weer wat op werk én een prul van die payrolltoko.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
nope
niet van mijn werk en niet van mijn uitzendbureau
Sowieso krijg ik zondag de jaarlijkse VVV-bon bij het zwemmelen.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
biekskequote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik moet er vandoor. De huishoudelijke plicht (lees: 3 manden strijkgoed) roept weer
oh ja, die mooie bon van vorig jaarquote:Op woensdag 16 december 2009 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel krijg ik weer wat op werk én een prul van die payrolltoko.
Sowieso krijg ik zondag de jaarlijkse VVV-bon bij het zwemmelen.
quote:
zou je korting krijgen als je het wel deed vraag ik me dan weer afquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:
idd meer dan genoegquote:[..]
Natuurlijk is ze daar geweest, het is een vrouw. Ten minste 100 andere artikelen zullen wel in Huize GF beland zijn.
ben ik blij dat ik het niet heb gedaanquote:[..]
Dat is dan, even kijken, licentiekosten, administratiekosten, minus decemberkorting en kwantumkorting: 142 euro en 87 cent. Overmaken op het welbekende rekeningnummer, binnen 30 dagen, o.v.v. klantnummer 161096 en factuurnummer 20091216001 a.u.b.
quote:[..]
Van harte GFeliciteerd.
Ouwe Seksbaas
*proestquote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zou je korting krijgen als je het wel deed vraag ik me dan weer af
Ik eet wel de sla van mijn werkquote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is waar, ik heb zelf ook geen enkele verzekering bij het bedrijf waar ik werk.
Omdat ik elke week een zak mee naar huis krijg, gratis.En dat kleedt nog wel zo af, in de tuinquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog nooit een booreiland besteld...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Mja, ik verwacht dit jaar weer eenzelfde fantastische kerstattentiequote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja, die mooie bon van vorig jaar...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Mogge![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Jawel, maar dan moet ik toch al gauw een kleine 10 miljoen ophoesten, dan heb je een kleintje en dan moet ik nog zelf al het equipment kopen en het staal...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zou je korting krijgen als je het wel deed vraag ik me dan weer af<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Spammertjes
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik neem deze kosten wel voor m'n rekening. Het komt tegelijk met je maandelijkse toelage.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan, even kijken, licentiekosten, administratiekosten, minus decemberkorting en kwantumkorting: 142 euro en 87 cent. Overmaken op het welbekende rekeningnummer, binnen 30 dagen, o.v.v. klantnummer 161096 en factuurnummer 20091216001 a.u.b.![]()
![]()
Mogge! MPG is weer klaar met MPG-enquote:
staal kan ik met korting via mn pa kopenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik toch al gauw een kleine 10 miljoen ophoesten, dan heb je een kleintje en dan moet ik nog zelf al het equipment kopen en het staal...
mocht je 10 miljoen over hebben, hoor ik het wel
MPGquote:
Dat is heel nobel van je.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:21 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik neem deze kosten wel voor m'n rekening. Het komt tegelijk met je maandelijkse toelage.
Dankjewel.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ja dan hoor het... ik zal proberen elke dag een euro opzij te leggen voor deze aankoop...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
staal kan ik met korting via mn pa kopen
mocht je 10 miljoen over hebben, hoor ik het wel<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
tot over 10 miljoen dagen danquote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dan hoor het... ik zal proberen elke dag een euro opzij te leggen voor deze aankoop...
Zo, ben weer thuis en heb het noodweer hier precies gemist. Het was lekker fris, dus de laatste kilometer heb ik gelopen.![]()
![]()
Jep, dan hoor je van mequote:
Maar hebben jullie nog grote plannen met kerst?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
indahquote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, ben weer thuis en heb het noodweer hier precies gemist. Het was lekker fris, dus de laatste kilometer heb ik gelopen.
whehehe wilde ik net in een topic IBTL zetten is het al verwijderd tijdens mijn post
IBTL? wasda?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe wilde ik net in een topic IBTL zetten is het al verwijderd tijdens mijn post<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
In Before The Lock
dus nog een post zetten voor het slotjeHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
IBTL?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe wilde ik net in een topic IBTL zetten is het al verwijderd tijdens mijn post![]()
zie mijn post boven jequote:
Wat is het nut om een post te zetten in een topic.
Dat toch op slot gaat omdat het bagger is?Houd je snater!![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef VergaderEend het volgende:
Dat toch op slot gaat omdat het bagger is?
goede vraag.
daar moeten we over gaan vergaderen
Oh, het is gf, dus dan is het wel duidelijk
Dat toch op slot gaat omdat het bagger is?deze kloon begint me nu echt wel te irriteren...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef VergaderEend het volgende:
Oh, het is gf, dus dan is het wel duidelijk
Wat had je gehoopt dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, dat is minder mysterieus dan ik had gehoopt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
valt tegen ik weet hetquote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, dat is minder mysterieus dan ik had gehoopt.
och laat hem toch proberen te bashenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
deze kloon begint me nu echt wel te irriteren...
dat het een kloon is vind ik geen probleem, maar het is irritant dat die kloon dezelfde usericon heeft... en ik heb geen zin om de mijne te veranderen...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och laat hem toch proberen te bashen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mja, das een beetje jammer ja. Een tijd terug was er ook een .MPG, met mijn UI, ondertitel én sig.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat het een kloon is vind ik geen probleem, maar het is irritant dat die kloon dezelfde usericon heeft... en ik heb geen zin om de mijne te veranderen...KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
wat is het nut van het klonen van iemand?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef VergaderEend het volgende:
Dat toch op slot gaat omdat het bagger is?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
je internet is weer traagquote:
Dat wil ik ook wel eens weten...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is het nut van het klonen van iemand?
op die manier.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat het een kloon is vind ik geen probleem, maar het is irritant dat die kloon dezelfde usericon heeft... en ik heb geen zin om de mijne te veranderen...
dat is wel kutdie had jouw dus echt helemaal gekloondquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, das een beetje jammer ja. Een tijd terug was er ook een .MPG, met mijn UI, ondertitel én sig.
tijdje terug...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, das een beetje jammer ja. Een tijd terug was er ook een .MPG, met mijn UI, ondertitel én sig.die user is al 719 dagen niet meer op fok geweest...
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is het nut van het klonen van iemand?![]()
goede vraag.
gewoon een kloon kan ik nog wel begrijpen....Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
en die zal het wel niet meer doen na de hackquote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tijdje terug...die user is al 719 dagen niet meer op fok geweest...
Nee, ben net thuis en ben moe.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je internet is weer traag![]()
![]()
gewoon irritant kunnen doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is het nut van het klonen van iemand?![]()
hack?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die zal het wel niet meer doen na de hack![]()
Daarom durft MPG het ook te zeggenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die zal het wel niet meer doen na de hack
Sommige mensen vinden dat uitermate grappig en hebben ze hun 5 minutes of fame. Voor heel even kan het leuk zijn, maar grappen die te lang doorgaan worden vervelend.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is het nut van het klonen van iemand?
Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die zal het wel niet meer doen na de hackNee, die is door de shredder gegaan, tegelijk met Phedo geloof ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tijdje terug...die user is al 719 dagen niet meer op fok geweest...
Zo drastisch had het voor mij overigens niet gehoeven.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
het is alweer bijna ninja tijd...
plus het is nu echt zaagtijd...
Dus wie zoekt er even een plaatje van een ninja met een zaag?
Ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
Dus wie zoekt er even een plaatje van een ninja met een zaag?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Inderdaad, want zoveel vergader ik tegenwoordig niet meer... dus hij slaat nergens meer op...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat uitermate grappig en hebben ze hun 5 minutes of fame. Voor heel even kan het leuk zijn, maar grappen die te lang doorgaan worden vervelend.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
dat kun je ook alleen als staff, aangezien de kloonscan wel voor gewone leden geldt maar niet voor hen blijkbaarquote:Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon irritant kunnen doen.
ah toe...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
not mequote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
Dus wie zoekt er even een plaatje van een ninja met een zaag?
Ah, dus ik moet de kloonmeester zoeken onder de staff...quote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kun je ook alleen als staff, aangezien de kloonscan wel voor gewone leden geldt maar niet voor hen blijkbaar
altijd goed om te weten...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
waar is WOK als je m nodig hebt...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
succes ninja's!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nee hoor. Kutkloons van crew worden ook geshredderd.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kun je ook alleen als staff, aangezien de kloonscan wel voor gewone leden geldt maar niet voor hen blijkbaarKSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
die van een paar maanden geleden toen moest je je ww veranderenquote:Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: