kloptquote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat ie vanavond enorm veel paar tieten krijgt
en mogguh binnenkomers
Oeh een van de medewerkers moet in Aken (!) de kerstpakketten ophalen
We krijgen dus wel een kerstpakket
Mireille was al bang dat ze het weer volgende week donderdag moest regelenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
ik zal proberen ze te tellen voor je
kerstpakket
Maar wat moet je met al die tieten, je kan ze lastig allemaal boven je bed hangenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat ie vanavond enorm veel paar tieten krijgt
en mogguh binnenkomers
Oeh een van de medewerkers moet in Aken (!) de kerstpakketten ophalen
We krijgen dus wel een kerstpakket
Ik kan ook best 3uur doen met een laptopaccu, maar moet dan geen zware programma's draaienquote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
4 uurDat vind ik aardig lang hoor.
Succes!
Mogguh lieverdquote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
klink als een nicht
ola allemaal
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh lieverd
Oh het kerstpakket blijkt een of ander wijnpakket te zijn
nope, mijn wekker liep om half 7 al afquote:
das al meer dan ik krijgquote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
Oh het kerstpakket blijkt een of ander wijnpakket te zijn
jij krijgt helemaal niksquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gefeliciteerd dat er nog vele jaren volgen
Ik heb mijn kerstpakket gisteren gekregen. Eindeljik eens een no nonsense pakket met rotzooi die je nooit eet. Hoewel pruimensap.....quote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar wat moet je met al die tieten, je kan ze lastig allemaal boven je bed hangen
Ik krijg vrijdag mn kerstpakket!
aaaaaaaaahwquote:Op woensdag 16 december 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
[..]
nope, mijn wekker liep om half 7 al af
nopequote:
bij mij varieert het tussen half 6 en een uur of 10quote:Op woensdag 16 december 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aaaaaaaaahw
ow wacht; dat heb ik ook al 12 jaar lang
en hoi
bijna zaagmans-tijd
wat een lame uitzendbureauquote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
nope
niet van mijn werk en niet van mijn uitzendbureau
[..]
bij mij varieert het tussen half 6 en een uur of 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
bij de telegraaf kregen we veelquote:Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een lame uitzendbureau
mag ik vragen welk?
ik heb tot nu toe bij ieder uitzendbureau wat gekregen, al was het maar een "stomme" chocoletter met sinterklaas. Met kerst sowieso altijd wat gehad.. zelfs met pasen nog
sometimes i forgot what's up and what's down![]()
Dan heb je wel uitgeslapen, toen was ik al een half uur wakkerquote:Op woensdag 16 december 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
[..]
nope, mijn wekker liep om half 7 al af
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja man, zelfs Distriq geeft nog een kerstpakketquote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bij de telegraaf kregen we veel
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
mogguh!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef biekske2009 het volgende:
Goeiemorgen iedereen![]()
Deze is voor Goldfinger:
[ afbeelding ]
sorry maar je plaatje werkt niet echt...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: