MDquote:
ja, heb hem ook niet uitgekozen, onze clienten hebben er massaal voor gestemd, ze mochten kiezen en de ruime meerderheid wou naar die filmquote:Op woensdag 16 december 2009 06:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Klonk
is dat geen jeugdfilm ?
als er niet teveel lawaai is kan dat wel lukkenquote:Op woensdag 16 december 2009 07:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, heb hem ook niet uitgekozen, onze clienten hebben er massaal voor gestemd, ze mochten kiezen en de ruime meerderheid wou naar die film![]()
ach, het is warm, en het is donker prima plek om een uiltje te knappen straks
het gaat toch nog niet vandaag al sneeuwen hoop ikquote:Op woensdag 16 december 2009 07:49 schreef Klonk het volgende:
maar voor de rest een leuk programma, een toespraak van de burgermeester en daarna een lopend buffet en oud hollandse spelletjes
hoop alleen dat het oud hollandse sneeuwvallen vanmiddag niet tot bij ons doordringt, heb weinig zin om 15 km in de sneeuw te fietsen
OAquote:
eendquote:
pak ik nog ff een bak koffiequote:
de jam mag je houden de andere ga ik wel voorquote:Op woensdag 16 december 2009 08:06 schreef Klonk het volgende:
hollands ontbijt, bammetje kaas, bammetje pindkaas, bammetje jam en een glas melk, hallo burgerlijkheid
Ik had vanochtend ook twee bammetjes met pindakaas en een beker melk!quote:Op woensdag 16 december 2009 08:06 schreef Klonk het volgende:
hollands ontbijt, bammetje kaas, bammetje pindkaas, bammetje jam en een glas melk, hallo burgerlijkheid
Ik heb nu thuis iets als Zweedse vossenbessenjam van de Ikeaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik heb van de AH met cashewnotenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:14 schreef Klonk het volgende:
pindakaas is lekker, ik heb van die hele goedkope van de Lidl maar die is zooooooo lekker, als ik niet op mijn gewicht zou moeten letten zou ik het liefste dik boter en dan nog een dikke laag pindakaas er overheen plamuren
die van de lidl is ook echt lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 08:14 schreef Klonk het volgende:
pindakaas is lekker, ik heb van die hele goedkope van de Lidl maar die is zooooooo lekker, als ik niet op mijn gewicht zou moeten letten zou ik het liefste dik boter en dan nog een dikke laag pindakaas er overheen plamuren
quote:Op woensdag 16 december 2009 07:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
Actie tegen massale doding gezonde geiten
dit is iets voor WOK
en vorige week zijn ze echt begonnen met actie ondernemenquote:In 2007 werd al bekend wat voor risico de intensieve geitenhouderij vormt voor de volksgezondheid.
cashewnoten ?quote:
WOKquote:Op woensdag 16 december 2009 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
en vorige week zijn ze echt begonnen met actie ondernemen![]()
dobroe utro
thuis koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |