waar is dat wel nog tegenwoordigquote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is waar, ik heb zelf ook geen enkele verzekering bij het bedrijf waar ik werk
Ik heb hier ook nog nooit een booreiland besteldquote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is waar, ik heb zelf ook geen enkele verzekering bij het bedrijf waar ik werk
nietquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog nooit een booreiland besteld
Lastige was alleen dat mijn ziekteverzuim (totaal 3 weken) er nog achteraan geplakt werd, dus ipv begin maart klaar met werken werd het begin april... En die 3 laatste weken gingen zooooooooo langzaam voorbijquote:
Beter africhtenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het vrouwtje gister speciaal naar de winkel gegaan om senseo pads te gaan halen heeft ze die nog vergeten mee te brengen
Natuurlijk is ze daar geweest, het is een vrouw. Ten minste 100 andere artikelen zullen wel in Huize GF beland zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je je wel afvragen of ze werklijk in de winkel is geweest
Dat is dan, even kijken, licentiekosten, administratiekosten, minus decemberkorting en kwantumkorting: 142 euro en 87 cent. Overmaken op het welbekende rekeningnummer, binnen 30 dagen, o.v.v. klantnummer 161096 en factuurnummer 20091216001 a.u.b.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:25 schreef OA het volgende:
[..]
O, ik heb een mosterd-maaltijd te pakken.
Excuses, MPG
Van harte GFeliciteerdquote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehehe![]()
dat zal zeker wel lukken![]()
Morguh LL![]()
mag ik 1 homo aubquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vaag he? ik kan daar ook zoooooo slecht tegen...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh echt
voor dat soort mensen zouden ze lijfstraffen opnieuw moeten invoeren
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Neequote:
quote:
nou strijkze... jij liever dan ikquote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik moet er vandoor. De huishoudelijke plicht (lees: 3 manden strijkgoed) roept weer
Met een beetje mazzel krijg ik weer wat op werk én een prul van die payrolltoko.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
nope
niet van mijn werk en niet van mijn uitzendbureau
biekskequote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik moet er vandoor. De huishoudelijke plicht (lees: 3 manden strijkgoed) roept weer
oh ja, die mooie bon van vorig jaarquote:Op woensdag 16 december 2009 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel krijg ik weer wat op werk én een prul van die payrolltoko.
Sowieso krijg ik zondag de jaarlijkse VVV-bon bij het zwemmelen.
quote:
zou je korting krijgen als je het wel deed vraag ik me dan weer afquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:
idd meer dan genoegquote:[..]
Natuurlijk is ze daar geweest, het is een vrouw. Ten minste 100 andere artikelen zullen wel in Huize GF beland zijn.
ben ik blij dat ik het niet heb gedaanquote:[..]
Dat is dan, even kijken, licentiekosten, administratiekosten, minus decemberkorting en kwantumkorting: 142 euro en 87 cent. Overmaken op het welbekende rekeningnummer, binnen 30 dagen, o.v.v. klantnummer 161096 en factuurnummer 20091216001 a.u.b.
quote:[..]
Van harte GFeliciteerd.
Ouwe Seksbaas
*proestquote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zou je korting krijgen als je het wel deed vraag ik me dan weer af
Ik eet wel de sla van mijn werkquote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
En dat kleedt nog wel zo af, in de tuinquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mja, ik verwacht dit jaar weer eenzelfde fantastische kerstattentiequote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja, die mooie bon van vorig jaar
Jawel, maar dan moet ik toch al gauw een kleine 10 miljoen ophoesten, dan heb je een kleintje en dan moet ik nog zelf al het equipment kopen en het staal...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zou je korting krijgen als je het wel deed vraag ik me dan weer af
Ik neem deze kosten wel voor m'n rekening. Het komt tegelijk met je maandelijkse toelage.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan, even kijken, licentiekosten, administratiekosten, minus decemberkorting en kwantumkorting: 142 euro en 87 cent. Overmaken op het welbekende rekeningnummer, binnen 30 dagen, o.v.v. klantnummer 161096 en factuurnummer 20091216001 a.u.b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |