staal kan ik met korting via mn pa kopenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik toch al gauw een kleine 10 miljoen ophoesten, dan heb je een kleintje en dan moet ik nog zelf al het equipment kopen en het staal...
MPGquote:
Dat is heel nobel van je.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:21 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik neem deze kosten wel voor m'n rekening. Het komt tegelijk met je maandelijkse toelage.
Ja dan hoor het... ik zal proberen elke dag een euro opzij te leggen voor deze aankoop...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
staal kan ik met korting via mn pa kopen
mocht je 10 miljoen over hebben, hoor ik het wel
tot over 10 miljoen dagen danquote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dan hoor het... ik zal proberen elke dag een euro opzij te leggen voor deze aankoop...
Jep, dan hoor je van mequote:
indahquote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, ben weer thuis en heb het noodweer hier precies gemist. Het was lekker fris, dus de laatste kilometer heb ik gelopen.
IBTL? wasda?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe wilde ik net in een topic IBTL zetten is het al verwijderd tijdens mijn post
IBTL?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe wilde ik net in een topic IBTL zetten is het al verwijderd tijdens mijn post
zie mijn post boven jequote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef VergaderEend het volgende:
Wat is het nut om een post te zetten in een topic.
Dat toch op slot gaat omdat het bagger is?
Oh, het is gf, dus dan is het wel duidelijk
deze kloon begint me nu echt wel te irriteren...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef VergaderEend het volgende:
Oh, het is gf, dus dan is het wel duidelijk
Wat had je gehoopt dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, dat is minder mysterieus dan ik had gehoopt.
valt tegen ik weet hetquote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, dat is minder mysterieus dan ik had gehoopt.
och laat hem toch proberen te bashenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
deze kloon begint me nu echt wel te irriteren...
dat het een kloon is vind ik geen probleem, maar het is irritant dat die kloon dezelfde usericon heeft... en ik heb geen zin om de mijne te veranderen...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och laat hem toch proberen te bashen
Mja, das een beetje jammer ja. Een tijd terug was er ook een .MPG, met mijn UI, ondertitel én sig.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat het een kloon is vind ik geen probleem, maar het is irritant dat die kloon dezelfde usericon heeft... en ik heb geen zin om de mijne te veranderen...
wat is het nut van het klonen van iemand?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef VergaderEend het volgende:
je internet is weer traagquote:
Dat wil ik ook wel eens weten...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is het nut van het klonen van iemand?
op die manier.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat het een kloon is vind ik geen probleem, maar het is irritant dat die kloon dezelfde usericon heeft... en ik heb geen zin om de mijne te veranderen...
die had jouw dus echt helemaal gekloondquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, das een beetje jammer ja. Een tijd terug was er ook een .MPG, met mijn UI, ondertitel én sig.
tijdje terug...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, das een beetje jammer ja. Een tijd terug was er ook een .MPG, met mijn UI, ondertitel én sig.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die zal het wel niet meer doen na de hackquote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tijdje terug...die user is al 719 dagen niet meer op fok geweest...
Nee, ben net thuis en ben moe.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je internet is weer traag
gewoon irritant kunnen doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hack?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die zal het wel niet meer doen na de hack
Daarom durft MPG het ook te zeggenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat uitermate grappig en hebben ze hun 5 minutes of fame. Voor heel even kan het leuk zijn, maar grappen die te lang doorgaan worden vervelend.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nee, die is door de shredder gegaan, tegelijk met Phedo geloof ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tijdje terug...die user is al 719 dagen niet meer op fok geweest...
Ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
het is alweer bijna ninja tijd...
plus het is nu echt zaagtijd...
Dus wie zoekt er even een plaatje van een ninja met een zaag?
Inderdaad, want zoveel vergader ik tegenwoordig niet meer... dus hij slaat nergens meer op...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat uitermate grappig en hebben ze hun 5 minutes of fame. Voor heel even kan het leuk zijn, maar grappen die te lang doorgaan worden vervelend.
dat kun je ook alleen als staff, aangezien de kloonscan wel voor gewone leden geldt maar niet voor hen blijkbaarquote:Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon irritant kunnen doen.
ah toe...quote:
not mequote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
het is alweer bijna ninja tijd...
plus het is nu echt zaagtijd...
Dus wie zoekt er even een plaatje van een ninja met een zaag?
Ah, dus ik moet de kloonmeester zoeken onder de staff...quote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kun je ook alleen als staff, aangezien de kloonscan wel voor gewone leden geldt maar niet voor hen blijkbaar
waar is WOK als je m nodig hebt...quote:
Nee hoor. Kutkloons van crew worden ook geshredderd.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kun je ook alleen als staff, aangezien de kloonscan wel voor gewone leden geldt maar niet voor hen blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |