PMquote:Op maandag 14 december 2009 17:21 schreef Mozy het volgende:
Ik heb haar hyves.
Waarom zegt dat kind dan dat ze geen hyves heeftquote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef Mozy het volgende:
Het is echt heel makkelijk te vinden. Denk gewoon logisch na.
En tetten [ afbeelding ]
Maar konten.![]()
![]()
zo makkelijk is dat niet..quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef Mozy het volgende:
Het is echt heel makkelijk te vinden. Denk gewoon logisch na.
En tetten [ afbeelding ]
Maar konten.![]()
![]()
Ze wil je niet.quote:Op maandag 14 december 2009 17:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zegt dat kind dan dat ze geen hyves heeft![]()
![]()
Ow.quote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef kurk_droog het volgende:
Ik dacht dat je de hyves van Ynnuh had
gmtaquote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef kurk_droog het volgende:
Ik dacht dat je de hyves van Ynnuh had
Neem alle tijd. Ze heeft geen Hivvaquote:Op maandag 14 december 2009 17:33 schreef Mozy het volgende:
Ik hossel die hyve van Ynuhh wel.
Geef me de naam van haar woonplaats en wat tijd.
ik vind die met die dikke tetten helemaal niet zo lekker eigenlijk.. Van mij mogen het wel wat kleinere zijn en de rest stukken mooierquote:Op maandag 14 december 2009 17:33 schreef S.Seagal het volgende:
Is het erg als ik het niet dacht? (Omdat ik wist dat ze geen hyves heeft.)
nooooquote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Neem alle tijd. Ze heeft geen Hivva.
Zei ik tooch.quote:Op maandag 14 december 2009 17:33 schreef S.Seagal het volgende:
Is het erg als ik het niet dacht? (Omdat ik wist dat ze geen hyves heeft.)
Kan je even wijf voor mij zoeken..quote:Op maandag 14 december 2009 17:33 schreef Mozy het volgende:
Ik hossel die hyve van Ynuhh wel.
Geef me de naam van haar woonplaats en wat tijd.
Die ene die je met dat voetbal iets ontmoet hadquote:Op maandag 14 december 2009 17:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan je even wijf voor mij zoeken..
18 - 22 jaar oud. Blond. En woont in amsterdam
Kijk eens wat ik heb gemaakt:quote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef ynuhh het volgende:
Mensen die collages maken mogen mijn hyves wel.
Php.quote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef ynuhh het volgende:
Hoi, how you doinquote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef ynuhh het volgende:
An hero.quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEES BLIJKT DAT IK EEN NUMMER VAN KANE WEL OKE VIND![]()
![]()
![]()
Foutquote:
PM, niet door sturen hé?quote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik heb gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEES BLIJKT DAT IK EEN NUMMER VAN KANE WEL OKE VIND![]()
![]()
![]()
jaquote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die ene die je met dat voetbal iets ontmoet had
O, ik kon toch zweren dat ze in amersfoort woondequote:Op maandag 14 december 2009 17:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan je even wijf voor mij zoeken..
18 - 22 jaar oud. Blond. En woont in amsterdam
Dan maak je er toch ook eentje.quote:
Ja ze werkte bij catering in arena dus ik neem aan dat het dan amsterdam is of iets wat in de buurt zit...quote:Op maandag 14 december 2009 17:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O, ik kon toch zweren dat ze in amersfoort woondeIk kan in ieder geval niet 1-2-3 een 18-22 jarig meisje met haar naam in amersfoort vinden.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ze werkte bij catering in arena dus ik neem aan dat het dan amsterdam is of iets wat in de buurt zit...
Veel pagina's denk om dat allemaal te zoeken.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Amersfoort is saai.Serieus het is dat ik hier een mooie kamer heb met leuke huisgenoten. Maar ik zou er later voor geen goud willen wonen.
HOW CAN SHE SLAPquote:Op maandag 14 december 2009 17:42 schreef Maisnon het volgende:
HEY HOW YOU DOIN SORRY YOU CANT GET THROUGH WHY DONT YOU LEAVE YOUR NAME AND YOUR NUMBER AND ILL GET BACK TO YOU
Werken daar niet alleen maar negersquote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ze werkte bij catering in arena dus ik neem aan dat het dan amsterdam is of iets wat in de buurt zit...
Veel pagina's denk om dat allemaal te zoeken.
En misschien is ze 17 maar dat lijkt me niet...
Met computerspellen maak je geen indruk, sorry.quote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan maak je er toch ook eentje.
[ afbeelding ]
Nee naast vak424 alleen maar leuke damesquote:Op maandag 14 december 2009 17:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Werken daar niet alleen maar negers![]()
Haha A milliquote:
O wacht er zit ook naakt bij, editquote:Op maandag 14 december 2009 17:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met computerspellen maak je geen indruk, sorry.
quote:
Als je er serieus naar kijkt is het verschrikkelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 17:52 schreef Maisnon het volgende:
en een andere klassieker
DONT TAZE ME BRO
is dat die neger met baard?quote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef reetveter het volgende:
VANAVOND U F FUCKING C![]()
Kimbo in action
Die had mijn vader op zn antwoordapparaatquote:Op maandag 14 december 2009 17:42 schreef Maisnon het volgende:
HEY HOW YOU DOIN SORRY YOU CANT GET THROUGH WHY DONT YOU LEAVE YOUR NAME AND YOUR NUMBER AND ILL GET BACK TO YOU
quote:
Nee man fucking grappigquote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je er serieus naar kijkt is het verschrikkelijk.
Waar is dat vanquote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die had mijn vader op zn antwoordapparaat
Zo een slecht baggernummer, onbegrijpelijk dat die gewoon op 2 heeft gestaan in de nederlandse top 40quote:
Hoezo? Zo jong zie ik er toch niet uit op die foto's?quote:Op maandag 14 december 2009 18:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan mag je je hyvesprofiel wel eens updaten!
Nou, je leeftijd klopt niet echtquote:Op maandag 14 december 2009 18:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoezo? Zo jong zie ik er toch niet uit op die foto's?
Nog een specifieke aanleiding tot deze uitspraak?quote:Op maandag 14 december 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb lieve kinderen
Jullie vinden dat vast fijn om te weten
Als ik toch eens een miljoen kreeg bij elke keer dat jij dat zei. Dan hoefde ik nooit meer te werkenquote:Op maandag 14 december 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb lieve kinderen
Jullie vinden dat vast fijn om te weten
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog een specifieke aanleiding tot deze uitspraak?
Ik zou dat miljoen zelf houden, zo aardig ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik toch eens een miljoen kreeg bij elke keer dat jij dat zei. Dan hoefde ik nooit meer te werken
Aber wohnt ihr in das selbe dorpf denn.quote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik vertelde dat Ado soms heel laat thuis is van zn werk en dat ze dan al in bed liggen en toen werd de oudste helemaal mopperig: maar dan zien we hem nooit
Das lief![]()
[..]
Ik zou dat miljoen zelf houden, zo aardig ben ik nou ook weer niet
Nee, dat komt nog welquote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aber wohnt ihr in das selbe dorpf denn.
Da's inderdaad lief.quote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik vertelde dat Ado soms heel laat thuis is van zn werk en dat ze dan al in bed liggen en toen werd de oudste helemaal mopperig: maar dan zien we hem nooit
Das lief![]()
[..]
Ik zou dat miljoen zelf houden, zo aardig ben ik nou ook weer niet
Je gooit Duits en Engels door elkaarquote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef gers het volgende:
WHO IST MEIN FAHRRAD
en meer duits ken ik niet
Ik moest wel lachen. Ze vindt hem echt heel leuk en dat is zooo fijnquote:
Die heeft hij geen, we noemen hem gewoon Ado.quote:
Ik heb geen idee wie je fiets isquote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef gers het volgende:
WHO IST MEIN FAHRRAD
en meer duits ken ik niet
Zwak.quote:Op maandag 14 december 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heeft hij geen, we noemen hem gewoon Ado.
Anders wordt het Man Zonder Naam en das zo lang
Kurk_droog... hoezo zou je hem wel hebben?quote:Op maandag 14 december 2009 18:32 schreef kurk_droog het volgende:
janiesbrownie.. hoezo heb ik jouw hyves nog niet?
Eindhoven Lelystadquote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Welke steden wonen jullie nu dan
omdat daar foto's staanquote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kurk_droog... hoezo zou je hem wel hebben?
Ik heb sowieso maar weinig mensen en twijfel ik weer om m weg te doen, want ik doe er niks mee
Ahhahaha, waarom kende ik die nog niet?quote:
Ja.quote:
jij bent toch een vrouw?quote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik probeerde net UT te spelen, maar ik kan helemaal niet 360 rond draaien zeg maar. Moet je iets veranderen bij de instellingen? Ik zie zo helemaal niet wat er om me heen gebeurd
.
En wat heb je daar nou weer aan?quote:
Omg is je download klaar?quote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik probeerde net UT te spelen, maar ik kan helemaal niet 360 rond draaien zeg maar. Moet je iets veranderen bij de instellingen? Ik zie zo helemaal niet wat er om me heen gebeurd
.
Een meisje dat gamedquote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
.
Kssht, het is een bazengame, dan mag het.quote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een meisje dat gamedWaar gaat het heen met de wereld
.
Ik heb geen muisquote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omg is je download klaar?En het is normaal dat je niet alles ziet he
Muis bewegen is om je heen kijken
kijken of je lekker bentquote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En wat heb je daar nou weer aan?
Ik heb geloof ik maar 1 foto erop staan
Dat weet ik niet eens
He? Hoe beweeg je alles dan?quote:
I second that.quote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En toch is er niemand zo hondslelijk als jij.
Ik ben liever hondslelijk dan een kankerhoer die zich elke avond laat uitwonen door negers en turken.quote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En toch is er niemand zo hondslelijk als jij.
PRESENTquote:
FOK FIGHTquote:Op maandag 14 december 2009 18:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben liever hondslelijk dan een kankerhoer die zich elke avond laat uitwonen door negers en turken.
Met de viertoetsen loopt ze vooruit enzo.quote:
of nog erger flevolandquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef reetveter het volgende:
JB je gaat me toch niet vertellen dat jij in die lichtenstad woont he![]()
Ado heeft al verschillende keren hier foto's neergegooid hoorquote:
de bakker zegt ook altijd dat zijn brood het beste isquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado heeft al verschillende keren hier foto's neergegooid hoor
En ik vind het wel meevallen, ben niet lelijk iig
watquote:
Al mn hele levenquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef reetveter het volgende:
JB je gaat me toch niet vertellen dat jij in die lichtenstad woont he![]()
Daar dus niet (vooralsnog iig )quote:
Lopen snap ik wel. Maar gamen met een mousepad lijkt me echt zo kut.quote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met de viertoetsen loopt ze vooruit enzo.
Allure als je over de mousepad heen gaat met je hand kan je rondkijken.
Ik zeg dta het wel gaatquote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef gers het volgende:
[..]
de bakker zegt ook altijd dat zijn brood het beste is
PM je hyves eensquote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Al mn hele leven
[..]
Daar dus niet (vooralsnog iig )
ja toen had ik een banquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado heeft al verschillende keren hier foto's neergegooid hoor
En ik vind het wel meevallen, ben niet lelijk iig
Gers weet ook niet hoe die tegen meidne moet reagerenquote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg dta het wel gaat
Ik mis de vergelijking
Leer zoeken.quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
beter post hier iemand ineens pics van mijn verloren liefde
geef dan adviesquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gers weet ook niet hoe die tegen meidne moet reageren
Verstandig.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga hier niemand mijn hyves geven, okee?
als we nee zeggen helpt dat danquote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorryquote:Op maandag 14 december 2009 18:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo ineens zo pijnlijk reageren
Ik eet nooit als ik op school ben.quote:Op maandag 14 december 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff. Mijn huisgenoten eten altijd veel meer dan ik en dan kijken ze me raar aan als ik weinig eet.
Verdomme, dat was mijn beste pick-up linequote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee jij bent een manquote:Op maandag 14 december 2009 18:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Gers en Kurk, ik wil nu jullie Hyveslinkjes zien.
O is dat zo?quote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef kurk_droog het volgende:
http://www.club-noa.nl/ga(...)ngresso/DSC_8792.jpg
ynuhh met haar vriendinnen
zonder naam, leeftijd en woonplaats of zoals amsterdam kk grote woontplaats.. Makkelijk zoeken zeker?quote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die niet op hyves kunnen zoeken![]()
!
Naar is dat he?quote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik eet nooit als ik op school ben.
Nu denken mensen dat ik annorect ben.
Ken je achtung die kurve?quote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
Nou, ik ben er al over uit dat ik het geen leuk spel vind.
Dus ik moet weten met wie ik mij bega in deze sc.quote:
Ik lijk niet eens op 'die' rechtse.quote:Op maandag 14 december 2009 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar die rechtse zou kunnen. Had geen zin om verder te kijken nu
Bewijs!quote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
oh en chuck.. ik ben niet dik en geen computernerd
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
oh en chuck.. ik ben niet dik en geen computernerd
Ja weet ik toch nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik lijk niet eens op 'die' rechtse.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
jb doet onaardig en ze wil dat jullie mij een pic van haar geven..
Het zal me aan mijn lul zweren.quote:Op maandag 14 december 2009 18:52 schreef reetveter het volgende:
Mozy weet je waar ik jou op vind lijken
Dat deden wij altijd op schoolquote:
Ik was altijd blauwquote:Op maandag 14 december 2009 18:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat deden wij altijd op school. Iedereen heeft 2 knopjes en dan ben je een lijntje. Dat is echt oldschool pret. Zoek maar eens op.
CNTRL + ALTquote:Op maandag 14 december 2009 18:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik was altijd blauwDe muis .
quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg zelf.
http://joeyy7.hyves.nl/quote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
ik stuur geen hyves voordat ik in mijn inbox hyves heb van andere die ik toevoeg dan
Wie?quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg zelf.
Doe ik zo vaak man.quote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zonder naam, leeftijd en woonplaats of zoals amsterdam kk grote woontplaats.. Makkelijk zoeken zeker?
Lekkere boi. Heb hem geR&R'd .quote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://joeyy7.hyves.nl/
kijk deze held
wat een koningquote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
kijk deze held
In je eentje is het niet leuk neequote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
Nou, ik ben er al over uit dat ik het geen leuk spel vind.
Ahhaha Zatackaquote:Op maandag 14 december 2009 18:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat deden wij altijd op school. Iedereen heeft 2 knopjes en dan ben je een lijntje. Dat is echt oldschool pret. Zoek maar eens op.
werk weet ik.. meer nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe ik zo vaak man.Je weet altijd iets; school, werk, uitgaansplaats, interesses.
Bij iedereen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Er gingen vandaag allemaal veel te jonge meisjes naar me fluiten en roepen op het station. Zouden ze dat nou bij iedereen doen? Zo uitzonderlijk lekker ben ik toch ook weer niet?
... of toch?.
Je bent uitzonderlijk lekker. Ik viel ook altijd op jongens als jij toen ik een jaar of 13 was.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Er gingen vandaag allemaal veel te jonge meisjes naar me fluiten en roepen op het station. Zouden ze dat nou bij iedereen doen? Zo uitzonderlijk lekker ben ik toch ook weer niet?
... of toch?.
Tom?quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe ik zo vaak man.Je weet altijd iets; school, werk, uitgaansplaats, interesses.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent uitzonderlijk lekker. Ik viel ook altijd op jongens als jij toen ik een jaar of 13 was.
Control alt was oranje tochquote:
Geef ze m'n nummer volgende keer, ja.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
... of toch?.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
kijk deze held
Doen ze bij iedereen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
... of toch?.
Stfu, ik hossel met die shit ja.quote:
niet waar hoorquote:
0900 - MOOI?quote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geef ze m'n nummer volgende keer, ja.
Wij ookquote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In je eentje is het niet leuk nee!
[..]
Ahhaha Zatacka![]()
Wat een bazengame was dat. Speelden we in de 1e.
![]()
06-spangerdquote:
bij mij niet hoorquote:
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef ynuhh het volgende:
In 4 dagen bijna 100x naar Otis geluisterd.
Wat.quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef Mozy het volgende:
Mensen met telefoonnummers.
Ik neem die sletjes dezelfde avond nog mee.
Doe eens niet zo zuur. Dat vinden je jongetjes waar jij op valt alles behalve aantrekkelijk.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef Mozy het volgende:
Mensen met telefoonnummers.
Ik neem die sletjes dezelfde avond nog mee.
Ik vind 'm matigjes, Mozyquote:Op maandag 14 december 2009 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur. Dat vinden je jongetjes waar jij op valt alles behalve aantrekkelijk.
Want als je nou eens je zure sloot zou wassen en wat minder chagrijnig zou doen, zou je nu iemand hebben om mee te neuken.
Op de 1 of andere manier vind ik het niet zo slim om dat tegen Allure_ te zeggen. Vooral omdat ze knap isquote:Op maandag 14 december 2009 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur. Dat vinden je jongetjes waar jij op valt alles behalve aantrekkelijk.
Want als je nou eens je zure sloot zou wassen en wat minder chagrijnig zou doen, zou je nu iemand hebben om mee te neuken.
Opvallend hoeveel meisjes mij diggen met zon rotkop. Misschien moet jij ook eens proberen je niet als een aap te gedragen en normaal te doen tegen meisje.quote:Op maandag 14 december 2009 19:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You must be loaded.
Knap is nogal subjectief.quote:Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier vind ik het niet zo slim om dat tegen Allure_ te zeggen. Vooral omdat ze knap is
Koulo ma pampa.quote:Op maandag 14 december 2009 19:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You must be loaded.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel meisjes mij diggen met zon rotkop. Misschien moet jij ook eens proberen je niet als een aap - noot - mies.
Hoe ruikt electriciteit? Stroom is toch gewoon stroom?quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Broekpaling het volgende:
Godver, ik ruik iets electrisch in mijn kamer maar vooralsnog werkt het hele zooitje.
Doe ik aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd.quote:Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel meisjes mij diggen met zon rotkop. Misschien moet jij ook eens proberen je niet als een aap te gedragen en normaal te doen tegen meisje.
Die is bedorve!quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Broekpaling het volgende:
Godver, ik ruik iets electrisch in mijn kamer maar vooralsnog werkt het hele zooitje.
Klopt, ik zou niet weten of je wel eens een versterker hebt laten doorbranden, die lucht komt aardig in de buurt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe ruikt electriciteit? Stroom is toch gewoon stroom?
quote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent uitzonderlijk lekker.
quote:
welke?quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar Kurk ben jij die onderste dus?
Dat is reetveter.quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar Kurk ben jij die onderste dus?
wel met mien jaarclubquote:
2pac.quote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef S.Seagal het volgende:
Yes i am gonna say that i'm a thug. That's because is came from the gutter.
Goedzo. We houden het makkelijk:quote:
Goodlife.quote:Op maandag 14 december 2009 19:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Goedzo. We houden het makkelijk:
Where we like the girls who ain't on TV
Cause they got more ass than the models
Kanye.quote:Op maandag 14 december 2009 19:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Goedzo. We houden het makkelijk:
Where we like the girls who ain't on TV
Cause they got more ass than the models
Stanquote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ait. Deze moet met 1 zin te doen zijn:
Come to think about, his name was.. it was you.
We houden het easy:quote:
Ait. Werkse.quote:Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga als ik tijd heb toch even hyves zoeken voor die chickik hou jullie uiteraard op de hoogte.
Nu werken in makro![]()
One mic te makkelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
We houden het easy:
But my luck, I got up, the cop shot again
Bus stop glass bursts, a fiend drops his Heineken
Jeru met Come Clean.quote:Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef ynuhh het volgende:
Raad deze maar:
Breathe too deep and you'll wind up coma-
tose the king i'm hard like a fifth of vodka
Ricochet between the spots that i'm hiding itquote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
We houden het easy:
But my luck, I got up, the cop shot again
Bus stop glass bursts, a fiend drops his Heineken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |