Een meisje dat gamedquote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik probeerde net UT te spelen, maar ik kan helemaal niet 360 rond draaien zeg maar. Moet je iets veranderen bij de instellingen? Ik zie zo helemaal niet wat er om me heen gebeurd
.
Kssht, het is een bazengame, dan mag het.quote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een meisje dat gamedWaar gaat het heen met de wereld
.
Ik heb geen muisquote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omg is je download klaar?En het is normaal dat je niet alles ziet he
Muis bewegen is om je heen kijken
kijken of je lekker bentquote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En wat heb je daar nou weer aan?
Ik heb geloof ik maar 1 foto erop staan
Dat weet ik niet eens
He? Hoe beweeg je alles dan?quote:
I second that.quote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En toch is er niemand zo hondslelijk als jij.
Ik ben liever hondslelijk dan een kankerhoer die zich elke avond laat uitwonen door negers en turken.quote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En toch is er niemand zo hondslelijk als jij.
PRESENTquote:
FOK FIGHTquote:Op maandag 14 december 2009 18:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben liever hondslelijk dan een kankerhoer die zich elke avond laat uitwonen door negers en turken.
Met de viertoetsen loopt ze vooruit enzo.quote:
of nog erger flevolandquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef reetveter het volgende:
JB je gaat me toch niet vertellen dat jij in die lichtenstad woont he![]()
Ado heeft al verschillende keren hier foto's neergegooid hoorquote:
de bakker zegt ook altijd dat zijn brood het beste isquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado heeft al verschillende keren hier foto's neergegooid hoor
En ik vind het wel meevallen, ben niet lelijk iig
watquote:
Al mn hele levenquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef reetveter het volgende:
JB je gaat me toch niet vertellen dat jij in die lichtenstad woont he![]()
Daar dus niet (vooralsnog iig )quote:
Lopen snap ik wel. Maar gamen met een mousepad lijkt me echt zo kut.quote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met de viertoetsen loopt ze vooruit enzo.
Allure als je over de mousepad heen gaat met je hand kan je rondkijken.
Ik zeg dta het wel gaatquote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef gers het volgende:
[..]
de bakker zegt ook altijd dat zijn brood het beste is
PM je hyves eensquote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Al mn hele leven
[..]
Daar dus niet (vooralsnog iig )
ja toen had ik een banquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado heeft al verschillende keren hier foto's neergegooid hoor
En ik vind het wel meevallen, ben niet lelijk iig
Gers weet ook niet hoe die tegen meidne moet reagerenquote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg dta het wel gaat
Ik mis de vergelijking
Leer zoeken.quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
beter post hier iemand ineens pics van mijn verloren liefde
geef dan adviesquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gers weet ook niet hoe die tegen meidne moet reageren
Verstandig.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga hier niemand mijn hyves geven, okee?
als we nee zeggen helpt dat danquote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorryquote:Op maandag 14 december 2009 18:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo ineens zo pijnlijk reageren
Ik eet nooit als ik op school ben.quote:Op maandag 14 december 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff. Mijn huisgenoten eten altijd veel meer dan ik en dan kijken ze me raar aan als ik weinig eet.
Verdomme, dat was mijn beste pick-up linequote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee jij bent een manquote:Op maandag 14 december 2009 18:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Gers en Kurk, ik wil nu jullie Hyveslinkjes zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |