Eindhoven Lelystadquote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Welke steden wonen jullie nu dan
omdat daar foto's staanquote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kurk_droog... hoezo zou je hem wel hebben?
Ik heb sowieso maar weinig mensen en twijfel ik weer om m weg te doen, want ik doe er niks mee
Ahhahaha, waarom kende ik die nog niet?quote:
Ja.quote:
jij bent toch een vrouw?quote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik probeerde net UT te spelen, maar ik kan helemaal niet 360 rond draaien zeg maar. Moet je iets veranderen bij de instellingen? Ik zie zo helemaal niet wat er om me heen gebeurd
.
En wat heb je daar nou weer aan?quote:
Omg is je download klaar?quote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik probeerde net UT te spelen, maar ik kan helemaal niet 360 rond draaien zeg maar. Moet je iets veranderen bij de instellingen? Ik zie zo helemaal niet wat er om me heen gebeurd
.
Een meisje dat gamedquote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
.
Kssht, het is een bazengame, dan mag het.quote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een meisje dat gamedWaar gaat het heen met de wereld
.
Ik heb geen muisquote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omg is je download klaar?En het is normaal dat je niet alles ziet he
Muis bewegen is om je heen kijken
kijken of je lekker bentquote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En wat heb je daar nou weer aan?
Ik heb geloof ik maar 1 foto erop staan
Dat weet ik niet eens
He? Hoe beweeg je alles dan?quote:
I second that.quote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En toch is er niemand zo hondslelijk als jij.
Ik ben liever hondslelijk dan een kankerhoer die zich elke avond laat uitwonen door negers en turken.quote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En toch is er niemand zo hondslelijk als jij.
PRESENTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |