Hoezo? Zo jong zie ik er toch niet uit op die foto's?quote:Op maandag 14 december 2009 18:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan mag je je hyvesprofiel wel eens updaten!
Nou, je leeftijd klopt niet echtquote:Op maandag 14 december 2009 18:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoezo? Zo jong zie ik er toch niet uit op die foto's?
Nog een specifieke aanleiding tot deze uitspraak?quote:Op maandag 14 december 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb lieve kinderen
Jullie vinden dat vast fijn om te weten
Als ik toch eens een miljoen kreeg bij elke keer dat jij dat zei. Dan hoefde ik nooit meer te werkenquote:Op maandag 14 december 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb lieve kinderen
Jullie vinden dat vast fijn om te weten
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog een specifieke aanleiding tot deze uitspraak?
Ik zou dat miljoen zelf houden, zo aardig ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik toch eens een miljoen kreeg bij elke keer dat jij dat zei. Dan hoefde ik nooit meer te werken
Aber wohnt ihr in das selbe dorpf denn.quote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik vertelde dat Ado soms heel laat thuis is van zn werk en dat ze dan al in bed liggen en toen werd de oudste helemaal mopperig: maar dan zien we hem nooit
Das lief![]()
[..]
Ik zou dat miljoen zelf houden, zo aardig ben ik nou ook weer niet
Nee, dat komt nog welquote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aber wohnt ihr in das selbe dorpf denn.
Da's inderdaad lief.quote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik vertelde dat Ado soms heel laat thuis is van zn werk en dat ze dan al in bed liggen en toen werd de oudste helemaal mopperig: maar dan zien we hem nooit
Das lief![]()
[..]
Ik zou dat miljoen zelf houden, zo aardig ben ik nou ook weer niet
Je gooit Duits en Engels door elkaarquote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef gers het volgende:
WHO IST MEIN FAHRRAD
en meer duits ken ik niet
Ik moest wel lachen. Ze vindt hem echt heel leuk en dat is zooo fijnquote:
Die heeft hij geen, we noemen hem gewoon Ado.quote:
Ik heb geen idee wie je fiets isquote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef gers het volgende:
WHO IST MEIN FAHRRAD
en meer duits ken ik niet
Zwak.quote:Op maandag 14 december 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heeft hij geen, we noemen hem gewoon Ado.
Anders wordt het Man Zonder Naam en das zo lang
Kurk_droog... hoezo zou je hem wel hebben?quote:Op maandag 14 december 2009 18:32 schreef kurk_droog het volgende:
janiesbrownie.. hoezo heb ik jouw hyves nog niet?
Eindhoven Lelystadquote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Welke steden wonen jullie nu dan
omdat daar foto's staanquote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kurk_droog... hoezo zou je hem wel hebben?
Ik heb sowieso maar weinig mensen en twijfel ik weer om m weg te doen, want ik doe er niks mee
Ahhahaha, waarom kende ik die nog niet?quote:
Ja.quote:
jij bent toch een vrouw?quote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik probeerde net UT te spelen, maar ik kan helemaal niet 360 rond draaien zeg maar. Moet je iets veranderen bij de instellingen? Ik zie zo helemaal niet wat er om me heen gebeurd
.
En wat heb je daar nou weer aan?quote:
Omg is je download klaar?quote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik probeerde net UT te spelen, maar ik kan helemaal niet 360 rond draaien zeg maar. Moet je iets veranderen bij de instellingen? Ik zie zo helemaal niet wat er om me heen gebeurd
.
Een meisje dat gamedquote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
.
Kssht, het is een bazengame, dan mag het.quote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een meisje dat gamedWaar gaat het heen met de wereld
.
Ik heb geen muisquote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omg is je download klaar?En het is normaal dat je niet alles ziet he
Muis bewegen is om je heen kijken
kijken of je lekker bentquote:Op maandag 14 december 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En wat heb je daar nou weer aan?
Ik heb geloof ik maar 1 foto erop staan
Dat weet ik niet eens
He? Hoe beweeg je alles dan?quote:
I second that.quote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En toch is er niemand zo hondslelijk als jij.
Ik ben liever hondslelijk dan een kankerhoer die zich elke avond laat uitwonen door negers en turken.quote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En toch is er niemand zo hondslelijk als jij.
PRESENTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |