FOK FIGHTquote:Op maandag 14 december 2009 18:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben liever hondslelijk dan een kankerhoer die zich elke avond laat uitwonen door negers en turken.
Met de viertoetsen loopt ze vooruit enzo.quote:
of nog erger flevolandquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef reetveter het volgende:
JB je gaat me toch niet vertellen dat jij in die lichtenstad woont he![]()
Ado heeft al verschillende keren hier foto's neergegooid hoorquote:
de bakker zegt ook altijd dat zijn brood het beste isquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado heeft al verschillende keren hier foto's neergegooid hoor
En ik vind het wel meevallen, ben niet lelijk iig
watquote:
Al mn hele levenquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef reetveter het volgende:
JB je gaat me toch niet vertellen dat jij in die lichtenstad woont he![]()
Daar dus niet (vooralsnog iig )quote:
Lopen snap ik wel. Maar gamen met een mousepad lijkt me echt zo kut.quote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met de viertoetsen loopt ze vooruit enzo.
Allure als je over de mousepad heen gaat met je hand kan je rondkijken.
Ik zeg dta het wel gaatquote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef gers het volgende:
[..]
de bakker zegt ook altijd dat zijn brood het beste is
PM je hyves eensquote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Al mn hele leven
[..]
Daar dus niet (vooralsnog iig )
ja toen had ik een banquote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado heeft al verschillende keren hier foto's neergegooid hoor
En ik vind het wel meevallen, ben niet lelijk iig
Gers weet ook niet hoe die tegen meidne moet reagerenquote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg dta het wel gaat
Ik mis de vergelijking
Leer zoeken.quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
beter post hier iemand ineens pics van mijn verloren liefde
geef dan adviesquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gers weet ook niet hoe die tegen meidne moet reageren
Verstandig.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga hier niemand mijn hyves geven, okee?
als we nee zeggen helpt dat danquote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorryquote:Op maandag 14 december 2009 18:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo ineens zo pijnlijk reageren
Ik eet nooit als ik op school ben.quote:Op maandag 14 december 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff. Mijn huisgenoten eten altijd veel meer dan ik en dan kijken ze me raar aan als ik weinig eet.
Verdomme, dat was mijn beste pick-up linequote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee jij bent een manquote:Op maandag 14 december 2009 18:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Gers en Kurk, ik wil nu jullie Hyveslinkjes zien.
O is dat zo?quote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef kurk_droog het volgende:
http://www.club-noa.nl/ga(...)ngresso/DSC_8792.jpg
ynuhh met haar vriendinnen
zonder naam, leeftijd en woonplaats of zoals amsterdam kk grote woontplaats.. Makkelijk zoeken zeker?quote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die niet op hyves kunnen zoeken![]()
!
Naar is dat he?quote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik eet nooit als ik op school ben.
Nu denken mensen dat ik annorect ben.
Ken je achtung die kurve?quote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
Nou, ik ben er al over uit dat ik het geen leuk spel vind.
Dus ik moet weten met wie ik mij bega in deze sc.quote:
Ik lijk niet eens op 'die' rechtse.quote:Op maandag 14 december 2009 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar die rechtse zou kunnen. Had geen zin om verder te kijken nu
Bewijs!quote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
oh en chuck.. ik ben niet dik en geen computernerd
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
oh en chuck.. ik ben niet dik en geen computernerd
Ja weet ik toch nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik lijk niet eens op 'die' rechtse.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
jb doet onaardig en ze wil dat jullie mij een pic van haar geven..
Het zal me aan mijn lul zweren.quote:Op maandag 14 december 2009 18:52 schreef reetveter het volgende:
Mozy weet je waar ik jou op vind lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |