want?quote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja echt he iedereen heeft fucking eetstoornissen ofzo![]()
Voel je niks van.quote:
JA ik dacht bijna een date met haar te hebben en misschien haar hyves.. Lees ik afgelopen iets van haar met vriend in 1 zinquote:
Ja, zo'n grote zwarte neger.quote:
Oh, dan voel je er wel wat van. Negeer mijn vorige post.quote:
Ze had geen hyves zei zequote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JA ik dacht bijna een date met haar te hebben en misschien haar hyves.. Lees ik afgelopen iets van haar met vriend in 1 zin
Een heel erg doenbaar meisje.quote:Op maandag 14 december 2009 17:12 schreef reetveter het volgende:
K_D ik volgde je voorbeeld en poste tetten in het fobo van tliciouz. Wie de fuck is dat eignelijk?
linkquote:Op maandag 14 december 2009 17:12 schreef reetveter het volgende:
K_D ik volgde je voorbeeld en poste tetten in het fobo van tliciouz. Wie de fuck is dat eignelijk?
Maar het is waar dus?quote:Op maandag 14 december 2009 17:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Look a like van Notorious BIG.![]()
O nee.
http://fotoboek.fok.nl/tliciouzquote:Op maandag 14 december 2009 17:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
linkDat moet van voor mijn ban zijn
Die tieten vielen mij ook al op.quote:Op maandag 14 december 2009 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind haar konijnachtig, maar ze heeft wel goeie tieten.
nee ik had 20m vertraging. Trein reed niet door logistiek probleemquote:Op maandag 14 december 2009 17:16 schreef S.Seagal het volgende:
Kurk had je trein 20 minuten vertraging?
Ait. Want mijn trein had namelijk 20 minuten vertraging. Dus ik dacht misschien zelfde trein.quote:Op maandag 14 december 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee ik had 20m vertraging. Trein reed niet door logistiek probleemDe volgende dan weer wel
Maar was echt kanker koudStations moeten ze verwarmen en dicht makne!
welke trein was dat?quote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ait. Want mijn trein had namelijk 20 minuten vertraging. Dus ik dacht misschien zelfde trein.
Niet dat het iets had uitgemaakt want ik weet niet hoe je eruit ziet enzo.
Verkapte-kijk-mij-met-kurk-droog-willen-daten-om-hem-daarna-woest-hard-te-palen-in-de-plees-van-de-trein.quote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ait. Want mijn trein had namelijk 20 minuten vertraging. Dus ik dacht misschien zelfde trein.
Niet dat het iets had uitgemaakt want ik weet niet hoe je eruit ziet enzo.
20 meter?quote:Op maandag 14 december 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee ik had 20m vertraging. Trein reed niet door logistiek probleemDe volgende dan weer wel
Maar was echt kanker koudStations moeten ze verwarmen en dicht makne!
WTF is datquote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
welke trein was dat?
Dit wel eng:
[ afbeelding ]
dat is laster tochquote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
welke trein was dat?
Dit wel eng:
[ afbeelding ]
Van Amersfoort naar Leeuwarden.quote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
welke trein was dat?
Dit wel eng:
[ afbeelding ]
Jij bent zo scherp altijd. Kut!quote:Op maandag 14 december 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-met-kurk-droog-willen-daten-om-hem-daarna-woest-hard-te-palen-in-de-plees-van-de-trein.
Dat is zijn chick toch.quote:Op maandag 14 december 2009 17:21 schreef kurk_droog het volgende:
Nee was andere trein..
Daar staat dat wijf met dikke tetten op toch? :")
omdat ik het ermee eens benquote:Op maandag 14 december 2009 17:21 schreef reetveter het volgende:
K_D waarom post je dat in mijn fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |