quote:Op maandag 14 december 2009 16:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je verbrandt toch calorieen met trappen?
Ja jullie hapten maar nietquote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef Siniti het volgende:
wat de neuk reetveter ben je wel goed bij je hoofd
tussen 180 en 190quote:
Als jij 50 bent post je hier pics oke?quote:Op maandag 14 december 2009 17:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tussen 180 en 190![]()
Ik kan zoveel eten als ik wil. Ik word niet dik.. Misschien roesten alleen mijn aderen dicht
Villarreal was de terechte winnaar.quote:
Nee dan sta ik op de golfbaan in spanjequote:Op maandag 14 december 2009 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij 50 bent post je hier pics oke?
ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 14 december 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Hoe vaak is he twel niet voorbij gekomen dat iedereen zijn gewicht en lengte heeft geplaatst.
Ja echt he iedereen heeft fucking eetstoornissen ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Hoe vaak is he twel niet voorbij gekomen dat iedereen zijn gewicht en lengte heeft geplaatst.
Volgens mij bungelt daar ergens een lul.quote:
WAT HEEFT ZE EEN VRIENDquote:Op maandag 14 december 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Meer pics van jou en het uitmaken met je vriend
want?quote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja echt he iedereen heeft fucking eetstoornissen ofzo![]()
Voel je niks van.quote:
JA ik dacht bijna een date met haar te hebben en misschien haar hyves.. Lees ik afgelopen iets van haar met vriend in 1 zinquote:
Ja, zo'n grote zwarte neger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |