IBMquote:
Wtf, Bt? Ik denken dat ik de eerste vrouw was waar je over droomde, aber nein.quote:Op maandag 14 december 2009 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Trouwens Fasc, Chrrris en Bt waren de 2 voor jou
Huh wat huh?quote:Op maandag 14 december 2009 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, Bt? Ik denken dat ik de eerste vrouw was waar je over droomde, aber nein.
Waar droomde je bij Bt over dan?
Chrrris is ook een vrouwquote:Op maandag 14 december 2009 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, Bt? Ik denken dat ik de eerste vrouw was waar je over droomde, aber nein.
Waar droomde je bij Bt over dan?
Mijn god, ik wil dit zo graag snappen dat het me gek maakt.quote:Op maandag 14 december 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
De basis van 'veilig raden' is volgens mij om een vraag te stellen over een eigenschap die de groep van mogelijke resultaten zo veel mogelijk delen.
Man of vrouw bvb: daar halveer je het zeg maar mee.
Stel dat je 5 kwaliteiten neemt... geslacht, huidskleur, haarkleur, oogkleur, bril
Als je nou in je eerste vraag meteen heeft ie een bril zegt, en het antwoord is ja, dan vallen daar weliswaar de meeste mensen mee af, maarrr als het nee zou zijn, dan vallen daar weer de minste mensen mee af.
Er is dus een soort... ideale win/verlies verhouding waarin je kan spelen
Er zit ook een soort gewicht systeem aan, sommige antwoord reeksen lijden sneller tot het ene dan het andere.
Oh.quote:
Iemand postte zo'n website die kan raden welke persoon jij in gedachten heb, door een aantal random vragen te stellenquote:Op maandag 14 december 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil dit zo graag snappen dat het me gek maakt.
Oiquote:Op maandag 14 december 2009 01:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen zorgen, het is gewoon een onschuldige obsessie die je voor me hebt.
Weet ikquote:Op maandag 14 december 2009 01:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik heb ook meerdere keren over Bt gedroomd.
OOOOOOOOOOOOOOH! Now it all makes sensequote:Op maandag 14 december 2009 01:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iemand postte zo'n website die kan raden welke persoon jij in gedachten heb, door een aantal random vragen te stellen
Maisnon probeert te benaderen hoe het systeem werkt.
Okay, dan leg ik het je uitquote:Op maandag 14 december 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn god, ik wil dit zo graag snappen dat het me gek maakt.
quote:Op maandag 14 december 2009 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Okay, dan leg ik het je uit
Het gaat over wie is het? en dat soort spellen. Dat iemand moet raden wat jij in gedachte hebt.
Wat zijn dan, met een bepaalde groep personen, de beste vragen om te stellen?
Die vragen hangen samen met de eigenschappen die de personen die nog geraden kunnen worden, delen.
Je moet er voor zorgen dat je als je wint of verliest ongeveer evenveel overhoud, als je het safe wil spelen.
Stel dat je 10 mensen nog over hebt. 5 zijn man, 5 zijn vrouw. 1 heeft er een bril, 9 niet.
Dan is het logischer dat je vraagt: is het een man? dan: heeft ie een bril?
Met de 2e vallen er weliswaar 9 af als je het goed hebt, maar als je het fout hebt maar 1tje. En bij de eerste vallen er 5 af als je het goed hebt, minder dan 9. Maar je hebt wel minder risico: als je het fout hebt vallen er 5 af!
Sorry dat ik overal een enter tussen zet
Jawel, in dit geval heb je een gigantische database met celebrities.quote:Op maandag 14 december 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
Maarrrr.. Je weet toch juist niet wat voor mensen je nog over hebt? Dus stel het zijn 9 mannen en 1 vrouw en 9 van de 10 hebben een bril.. Dan heb je dus meer kans als je vraagt wie er een bril heeft.
Dus hoe weet je dan wat je moet vragen?
Maar je weet dus al hoeveel daarvan er man zijn en hoeveel vrouw?quote:Op maandag 14 december 2009 01:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, in dit geval heb je een gigantische database met celebrities.
als 9 een bril hebben en 1 niet.quote:Op maandag 14 december 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
Maarrrr.. Je weet toch juist niet wat voor mensen je nog over hebt? Dus stel het zijn 9 mannen en 1 vrouw en 9 van de 10 hebben een bril.. Dan heb je dus meer kans als je vraagt wie er een bril heeft.
Dus hoe weet je dan wat je moet vragen?
Ja.quote:Op maandag 14 december 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je weet dus al hoeveel daarvan er man zijn en hoeveel vrouw?
Verpest m'n semi-intelligente opmerking niet Maisnonquote:Op maandag 14 december 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
als 9 een bril hebben en 1 niet.
En 9 een man zijn en 1 niet.
Dan is dat evenveel
Ja je hebt een soort rijtje eigenschappen van iedereen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je weet dus al hoeveel daarvan er man zijn en hoeveel vrouw?
Aha oke. Maar interessante theorie van jouw kant, ik denk dat je helemaal gelijk hebt en dat het niet meer dan logisch is!quote:Op maandag 14 december 2009 01:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja je hebt een soort rijtje eigenschappen van iedereen.
Maar dat zijn wel allemaal 'waar/nietwaar' dingen.
Dus niet oogkleur: groen, blauw, bruin
Maar groene ogen: niet waar
Iedereen noemt mijn studie HBO+quote:Op maandag 14 december 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik doe een veredelde knutselstudie he die meer op HBO lijkt dan WO
Trusten. Ik ga ook maar eens slapen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aha oke. Maar interessante theorie van jouw kant, ik denk dat je helemaal gelijk hebt en dat het niet meer dan logisch is!
En nu ga ik slapen![]()
!
Ah, koetsiekoetsiekoee, jij bent ook slim hoor B'teetje.quote:Op maandag 14 december 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verpest m'n semi-intelligente opmerking niet Maisnonwe voelen ons hier allemaal al dom genoeg naast jou.
Ja bij mij is het eigenlijk zoquote:Op maandag 14 december 2009 01:36 schreef Fascination het volgende:
Maisnon is volgens mij zo iemand die zelfs in ruzies nog lief blijft.
Dat respect ook wat hij krijgt. Wat een treurigheid.quote:Op maandag 14 december 2009 11:37 schreef Skylark. het volgende:
http://moker-1-8-7.hyves.nl/fotos/750502096/0/w1gT/
![]()
.
Geef hem de auto mee.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme, omdat die kankerhuisgenoot van mij zn rekeningen niet betaald maar wel een auto koopt krijg ik een deurwaarder op mn dak
Ja zou ik haast doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |