Ik denk dat met de combinaties van vragen heel veel mogelijkheden per keer afvallen en je best veel informatie krijgt over wie het zou kunnen zijn. Je moet het eigenlijk gewoon eens testen, zelf de Akinator spelen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met mijn droomuitleg heb ik me weer raarder gemaakt, maar ik heb laatst dus met iemand uitgebreid gediscussieerd hoe iets als Arkinator het best zou kunnen werken
quote:
Sukkol.quote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe krijg ik het nou weer voor elkaar om op zondagavond knetterstoned thuis te komen terwijl ik nog dingen moet maken voor morgen!
Dat kan al jarenquote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat met de combinaties van vragen heel veel mogelijkheden per keer afvallen en je best veel informatie krijgt over wie het zou kunnen zijn. Je moet het eigenlijk gewoon eens testen, zelf de Akinator spelen.
Gebrek aan discipline. En ga nu maar, ja.quote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe krijg ik het nou weer voor elkaar om op zondagavond knetterstoned thuis te komen terwijl ik nog dingen moet maken voor morgen!
OF JE DOET EVEN AARDIG OFZO!?quote:Op maandag 14 december 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gebrek aan discipline. En ga nu maar, ja.
Oké, ik heb iemand in gedachten.quote:
Verveel je me expres?quote:Op maandag 14 december 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
De basis van 'veilig raden' is volgens mij om een vraag te stellen over een eigenschap die de groep van mogelijke resultaten zo veel mogelijk delen.
Man of vrouw bvb: daar halveer je het zeg maar mee.
Stel dat je 5 kwaliteiten neemt... geslacht, huidskleur, haarkleur, oogkleur, bril
Als je nou in je eerste vraag meteen heeft ie een bril zegt, en het antwoord is ja, dan vallen daar weliswaar de meeste mensen mee af, maarrr als het nee zou zijn, dan vallen daar weer de minste mensen mee af.
Er is dus een soort... ideale win/verlies verhouding waarin je kan spelen
Er zit ook een soort gewicht systeem aan, sommige antwoord reeksen lijden sneller tot het ene dan het andere.
Gelukkig is die Joint zo wel weer uitgewerkt en kan je rolijk aan het werk.quote:
Allerliefste Bt, je moet even je schoolwerk gaan doen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OF JE DOET EVEN AARDIG OFZO!?
Klinkt logisch.quote:Op maandag 14 december 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
De basis van 'veilig raden' is volgens mij om een vraag te stellen over een eigenschap die de groep van mogelijke resultaten zo veel mogelijk delen.
Stel dat je 5 kwaliteiten neemt... geslacht, huidskleur, haarkleur, oogkleur, bril
Als je nou in je eerste vraag meteen heeft ie een bril zegt, en het antwoord is ja, dan vallen daar weliswaar de meeste mensen mee af, maarrr als het nee zou zijn, dan vallen daar weer de minste mensen mee af.
Er zit ook een soort gewicht systeem aan, sommige antwoord reeksen lijden sneller tot het ene dan het andere.
Alsof ik dat kan op dit momentquote:Op maandag 14 december 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allerliefste Bt, je moet even je schoolwerk gaan doen.
Uhu, dat klinkt plausibel. Wat ben jij intelligent.quote:Op maandag 14 december 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |