als 9 een bril hebben en 1 niet.quote:Op maandag 14 december 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
Maarrrr.. Je weet toch juist niet wat voor mensen je nog over hebt? Dus stel het zijn 9 mannen en 1 vrouw en 9 van de 10 hebben een bril.. Dan heb je dus meer kans als je vraagt wie er een bril heeft.
Dus hoe weet je dan wat je moet vragen?
Ja.quote:Op maandag 14 december 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je weet dus al hoeveel daarvan er man zijn en hoeveel vrouw?
Verpest m'n semi-intelligente opmerking niet Maisnonquote:Op maandag 14 december 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
als 9 een bril hebben en 1 niet.
En 9 een man zijn en 1 niet.
Dan is dat evenveel
Ja je hebt een soort rijtje eigenschappen van iedereen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je weet dus al hoeveel daarvan er man zijn en hoeveel vrouw?
Aha oke. Maar interessante theorie van jouw kant, ik denk dat je helemaal gelijk hebt en dat het niet meer dan logisch is!quote:Op maandag 14 december 2009 01:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja je hebt een soort rijtje eigenschappen van iedereen.
Maar dat zijn wel allemaal 'waar/nietwaar' dingen.
Dus niet oogkleur: groen, blauw, bruin
Maar groene ogen: niet waar
Iedereen noemt mijn studie HBO+quote:Op maandag 14 december 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik doe een veredelde knutselstudie he die meer op HBO lijkt dan WO
Trusten. Ik ga ook maar eens slapen.quote:Op maandag 14 december 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aha oke. Maar interessante theorie van jouw kant, ik denk dat je helemaal gelijk hebt en dat het niet meer dan logisch is!
En nu ga ik slapen![]()
!
Ah, koetsiekoetsiekoee, jij bent ook slim hoor B'teetje.quote:Op maandag 14 december 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verpest m'n semi-intelligente opmerking niet Maisnonwe voelen ons hier allemaal al dom genoeg naast jou.
Ja bij mij is het eigenlijk zoquote:Op maandag 14 december 2009 01:36 schreef Fascination het volgende:
Maisnon is volgens mij zo iemand die zelfs in ruzies nog lief blijft.
Dat respect ook wat hij krijgt. Wat een treurigheid.quote:Op maandag 14 december 2009 11:37 schreef Skylark. het volgende:
http://moker-1-8-7.hyves.nl/fotos/750502096/0/w1gT/
![]()
.
Geef hem de auto mee.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme, omdat die kankerhuisgenoot van mij zn rekeningen niet betaald maar wel een auto koopt krijg ik een deurwaarder op mn dak
Ja zou ik haast doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |