Fietsen om af te vallen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je blijft er wel lekker slank bij
Slapen in de bus lukt niet met al die krijsende huppelkutjes om je heen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
In de bus kan je slapen.![]()
Ik zou het wel weten als ik in je schoenen stond.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Mozy het volgende:
En als ik met de bus ga ben ik anderhalf uur onderweg.
Ik blijf liever tot 8 uur in mijn nest.
Waarom is jullie OV zo gay?quote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef Chai het volgende:
Ik moet 8 km heen en 8 km terug. Met de bus doe ik er minstens 50 minuten over en ik fiets het in 25 minuten.
Nee ik heb niets om te geven.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef reetveter het volgende:
Zou je dit chagerijntje geven?
[ afbeelding ]
Is het weer een van je facebook-sletjes?quote:
Lekker fietsen, tegenwind, koud.quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Slapen in de bus lukt niet met al die krijsende huppelkutjes om je heen.
Ja weet ik veel ik had mezelf stoerder ingeschat dan ik was denk ikquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omg wat![]()
Waarom
Ik was zonder handschoenen sowieso met de tram geweest. Maar dat hebben jullie niet he.
MySpace.quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is het weer een van je facebook-sletjes?
Ik zit eerst 35 minuten in de bus naar Eindhoven. En daar is de aansluiting op mijn school bagger.quote:
Je verbrandt toch calorieen met trappen?quote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Fietsen om af te vallen.
Sinds wanneer lees jij de viva.
Ohja en dat. Ik kan nog beter lopen vanaf het busstation naar mijn school en ik haat lopen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit eerst 35 minuten in de bus naar Eindhoven. En daar is de aansluiting op mijn school bagger.
Kost geen energie, voel je niet, voel je ook niet als je een beetje man bent.quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker fietsen, tegenwind, koud.
ik was laatst ook op eindhoven.. Nergens een mogelijkheid om briefgeld om te wisselen voor muntgeld dus ik kon geen bamihap uit de muur trekkenquote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit eerst 35 minuten in de bus naar Eindhoven. En daar is de aansluiting op mijn school bagger.
Maar dat is bijna niks.quote:Op maandag 14 december 2009 16:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je verbrandt toch calorieen met trappen?
quote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt, godverdomme zeg ik dacht dat ik dood ging.
Ik fiets naar de tram..2 minuten onderweg...val je dan ook af?quote:Op maandag 14 december 2009 16:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, jij bent dik.quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik fiets naar de tram..2 minuten onderweg...val je dan ook af?
quote:Op maandag 14 december 2009 16:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja jullie hapten maar nietquote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef Siniti het volgende:
wat de neuk reetveter ben je wel goed bij je hoofd
tussen 180 en 190quote:
Als jij 50 bent post je hier pics oke?quote:Op maandag 14 december 2009 17:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tussen 180 en 190![]()
Ik kan zoveel eten als ik wil. Ik word niet dik.. Misschien roesten alleen mijn aderen dicht
Villarreal was de terechte winnaar.quote:
Nee dan sta ik op de golfbaan in spanjequote:Op maandag 14 december 2009 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij 50 bent post je hier pics oke?
ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 14 december 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Hoe vaak is he twel niet voorbij gekomen dat iedereen zijn gewicht en lengte heeft geplaatst.
Ja echt he iedereen heeft fucking eetstoornissen ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Hoe vaak is he twel niet voorbij gekomen dat iedereen zijn gewicht en lengte heeft geplaatst.
Volgens mij bungelt daar ergens een lul.quote:
WAT HEEFT ZE EEN VRIENDquote:Op maandag 14 december 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Meer pics van jou en het uitmaken met je vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |