Ik was altijd blauwquote:Op maandag 14 december 2009 18:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat deden wij altijd op school. Iedereen heeft 2 knopjes en dan ben je een lijntje. Dat is echt oldschool pret. Zoek maar eens op.
CNTRL + ALTquote:Op maandag 14 december 2009 18:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik was altijd blauwDe muis .
quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg zelf.
http://joeyy7.hyves.nl/quote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
ik stuur geen hyves voordat ik in mijn inbox hyves heb van andere die ik toevoeg dan
Wie?quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeg zelf.
Doe ik zo vaak man.quote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zonder naam, leeftijd en woonplaats of zoals amsterdam kk grote woontplaats.. Makkelijk zoeken zeker?
Lekkere boi. Heb hem geR&R'd .quote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://joeyy7.hyves.nl/
kijk deze held
wat een koningquote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://joeyy7.hyves.nl/
kijk deze held
In je eentje is het niet leuk neequote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
Nou, ik ben er al over uit dat ik het geen leuk spel vind.
Ahhaha Zatackaquote:Op maandag 14 december 2009 18:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat deden wij altijd op school. Iedereen heeft 2 knopjes en dan ben je een lijntje. Dat is echt oldschool pret. Zoek maar eens op.
werk weet ik.. meer nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe ik zo vaak man.Je weet altijd iets; school, werk, uitgaansplaats, interesses.
Bij iedereen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Er gingen vandaag allemaal veel te jonge meisjes naar me fluiten en roepen op het station. Zouden ze dat nou bij iedereen doen? Zo uitzonderlijk lekker ben ik toch ook weer niet?
... of toch?.
Je bent uitzonderlijk lekker. Ik viel ook altijd op jongens als jij toen ik een jaar of 13 was.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Er gingen vandaag allemaal veel te jonge meisjes naar me fluiten en roepen op het station. Zouden ze dat nou bij iedereen doen? Zo uitzonderlijk lekker ben ik toch ook weer niet?
... of toch?.
Tom?quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe ik zo vaak man.Je weet altijd iets; school, werk, uitgaansplaats, interesses.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent uitzonderlijk lekker. Ik viel ook altijd op jongens als jij toen ik een jaar of 13 was.
Control alt was oranje tochquote:
Geef ze m'n nummer volgende keer, ja.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
... of toch?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |