PMquote:Op maandag 14 december 2009 17:21 schreef Mozy het volgende:
Ik heb haar hyves.
Waarom zegt dat kind dan dat ze geen hyves heeftquote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef Mozy het volgende:
Het is echt heel makkelijk te vinden. Denk gewoon logisch na.
En tetten [ afbeelding ]
Maar konten.![]()
![]()
zo makkelijk is dat niet..quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef Mozy het volgende:
Het is echt heel makkelijk te vinden. Denk gewoon logisch na.
En tetten [ afbeelding ]
Maar konten.![]()
![]()
Ze wil je niet.quote:Op maandag 14 december 2009 17:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zegt dat kind dan dat ze geen hyves heeft![]()
![]()
Ow.quote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef kurk_droog het volgende:
Ik dacht dat je de hyves van Ynnuh had
gmtaquote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef kurk_droog het volgende:
Ik dacht dat je de hyves van Ynnuh had
Neem alle tijd. Ze heeft geen Hivvaquote:Op maandag 14 december 2009 17:33 schreef Mozy het volgende:
Ik hossel die hyve van Ynuhh wel.
Geef me de naam van haar woonplaats en wat tijd.
ik vind die met die dikke tetten helemaal niet zo lekker eigenlijk.. Van mij mogen het wel wat kleinere zijn en de rest stukken mooierquote:Op maandag 14 december 2009 17:33 schreef S.Seagal het volgende:
Is het erg als ik het niet dacht? (Omdat ik wist dat ze geen hyves heeft.)
nooooquote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Neem alle tijd. Ze heeft geen Hivva.
Zei ik tooch.quote:Op maandag 14 december 2009 17:33 schreef S.Seagal het volgende:
Is het erg als ik het niet dacht? (Omdat ik wist dat ze geen hyves heeft.)
Kan je even wijf voor mij zoeken..quote:Op maandag 14 december 2009 17:33 schreef Mozy het volgende:
Ik hossel die hyve van Ynuhh wel.
Geef me de naam van haar woonplaats en wat tijd.
Die ene die je met dat voetbal iets ontmoet hadquote:Op maandag 14 december 2009 17:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan je even wijf voor mij zoeken..
18 - 22 jaar oud. Blond. En woont in amsterdam
Kijk eens wat ik heb gemaakt:quote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef ynuhh het volgende:
Mensen die collages maken mogen mijn hyves wel.
Php.quote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef ynuhh het volgende:
Hoi, how you doinquote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef ynuhh het volgende:
An hero.quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEES BLIJKT DAT IK EEN NUMMER VAN KANE WEL OKE VIND![]()
![]()
![]()
Foutquote:
PM, niet door sturen hé?quote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik heb gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEES BLIJKT DAT IK EEN NUMMER VAN KANE WEL OKE VIND![]()
![]()
![]()
jaquote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die ene die je met dat voetbal iets ontmoet had
O, ik kon toch zweren dat ze in amersfoort woondequote:Op maandag 14 december 2009 17:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan je even wijf voor mij zoeken..
18 - 22 jaar oud. Blond. En woont in amsterdam
Dan maak je er toch ook eentje.quote:
Ja ze werkte bij catering in arena dus ik neem aan dat het dan amsterdam is of iets wat in de buurt zit...quote:Op maandag 14 december 2009 17:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O, ik kon toch zweren dat ze in amersfoort woondeIk kan in ieder geval niet 1-2-3 een 18-22 jarig meisje met haar naam in amersfoort vinden.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ze werkte bij catering in arena dus ik neem aan dat het dan amsterdam is of iets wat in de buurt zit...
Veel pagina's denk om dat allemaal te zoeken.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Amersfoort is saai.Serieus het is dat ik hier een mooie kamer heb met leuke huisgenoten. Maar ik zou er later voor geen goud willen wonen.
HOW CAN SHE SLAPquote:Op maandag 14 december 2009 17:42 schreef Maisnon het volgende:
HEY HOW YOU DOIN SORRY YOU CANT GET THROUGH WHY DONT YOU LEAVE YOUR NAME AND YOUR NUMBER AND ILL GET BACK TO YOU
Werken daar niet alleen maar negersquote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ze werkte bij catering in arena dus ik neem aan dat het dan amsterdam is of iets wat in de buurt zit...
Veel pagina's denk om dat allemaal te zoeken.
En misschien is ze 17 maar dat lijkt me niet...
Met computerspellen maak je geen indruk, sorry.quote:Op maandag 14 december 2009 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan maak je er toch ook eentje.
[ afbeelding ]
Nee naast vak424 alleen maar leuke damesquote:Op maandag 14 december 2009 17:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Werken daar niet alleen maar negers![]()
Haha A milliquote:
O wacht er zit ook naakt bij, editquote:Op maandag 14 december 2009 17:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met computerspellen maak je geen indruk, sorry.
quote:
Als je er serieus naar kijkt is het verschrikkelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 17:52 schreef Maisnon het volgende:
en een andere klassieker
DONT TAZE ME BRO
is dat die neger met baard?quote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef reetveter het volgende:
VANAVOND U F FUCKING C![]()
Kimbo in action
Die had mijn vader op zn antwoordapparaatquote:Op maandag 14 december 2009 17:42 schreef Maisnon het volgende:
HEY HOW YOU DOIN SORRY YOU CANT GET THROUGH WHY DONT YOU LEAVE YOUR NAME AND YOUR NUMBER AND ILL GET BACK TO YOU
quote:
Nee man fucking grappigquote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je er serieus naar kijkt is het verschrikkelijk.
Waar is dat vanquote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die had mijn vader op zn antwoordapparaat
Zo een slecht baggernummer, onbegrijpelijk dat die gewoon op 2 heeft gestaan in de nederlandse top 40quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |