quote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://joeyy7.hyves.nl/
kijk deze held
Doen ze bij iedereen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Er gingen vandaag allemaal veel te jonge meisjes naar me fluiten en roepen op het station. Zouden ze dat nou bij iedereen doen? Zo uitzonderlijk lekker ben ik toch ook weer niet?
... of toch?.
Stfu, ik hossel met die shit ja.quote:
niet waar hoorquote:
0900 - MOOI?quote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geef ze m'n nummer volgende keer, ja.
Wij ookquote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In je eentje is het niet leuk nee!
[..]
Ahhaha Zatacka![]()
Wat een bazengame was dat. Speelden we in de 1e.
![]()
06-spangerdquote:
bij mij niet hoorquote:
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef ynuhh het volgende:
In 4 dagen bijna 100x naar Otis geluisterd.
Wat.quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef Mozy het volgende:
Mensen met telefoonnummers.
Ik neem die sletjes dezelfde avond nog mee.
Doe eens niet zo zuur. Dat vinden je jongetjes waar jij op valt alles behalve aantrekkelijk.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef Mozy het volgende:
Mensen met telefoonnummers.
Ik neem die sletjes dezelfde avond nog mee.

Ik vind 'm matigjes, Mozyquote:Op maandag 14 december 2009 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur. Dat vinden je jongetjes waar jij op valt alles behalve aantrekkelijk.
Want als je nou eens je zure sloot zou wassen en wat minder chagrijnig zou doen, zou je nu iemand hebben om mee te neuken.
Op de 1 of andere manier vind ik het niet zo slim om dat tegen Allure_ te zeggen. Vooral omdat ze knap isquote:Op maandag 14 december 2009 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur. Dat vinden je jongetjes waar jij op valt alles behalve aantrekkelijk.
Want als je nou eens je zure sloot zou wassen en wat minder chagrijnig zou doen, zou je nu iemand hebben om mee te neuken.
Opvallend hoeveel meisjes mij diggen met zon rotkop. Misschien moet jij ook eens proberen je niet als een aap te gedragen en normaal te doen tegen meisje.quote:Op maandag 14 december 2009 19:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You must be loaded.
Knap is nogal subjectief.quote:Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier vind ik het niet zo slim om dat tegen Allure_ te zeggen. Vooral omdat ze knap is
Koulo ma pampa.quote:Op maandag 14 december 2009 19:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You must be loaded.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel meisjes mij diggen met zon rotkop. Misschien moet jij ook eens proberen je niet als een aap - noot - mies.
Hoe ruikt electriciteit? Stroom is toch gewoon stroom?quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Broekpaling het volgende:
Godver, ik ruik iets electrisch in mijn kamer maar vooralsnog werkt het hele zooitje.
Doe ik aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd.quote:Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel meisjes mij diggen met zon rotkop. Misschien moet jij ook eens proberen je niet als een aap te gedragen en normaal te doen tegen meisje.
Die is bedorve!quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef Broekpaling het volgende:
Godver, ik ruik iets electrisch in mijn kamer maar vooralsnog werkt het hele zooitje.
Klopt, ik zou niet weten of je wel eens een versterker hebt laten doorbranden, die lucht komt aardig in de buurt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe ruikt electriciteit? Stroom is toch gewoon stroom?
quote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent uitzonderlijk lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |