tuurlijk, van mij wel hoorquote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef DaviniaHR het volgende:
en lijnloos, sidn3y, tan en ik mogen ook, he, lily?
Ik 'mag' ook, maar vind het, op dit moment, ook niet erg om nog 3 weken te wachten denk ik!quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef DaviniaHR het volgende:
en lijnloos, sidn3y, tan en ik mogen ook, he, lily?
ieks, straks ben ik "alleen" over van onze mijlpaal-trio!
amaranta, wat ben ik blij om jou nu nog te zien posten! Dan ben je niet aan het puffen. Houden zo!
Nog 7 uur en je mag los!![]()
![]()
Sjors is té rustig naar mijn zin. Heb hem sinds vanmiddag al niet gevoeld. Misschien straks na het eten even spelen.quote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef bodpa09 het volgende:
Jaah op mijn verjaardag !
En t lijkt te gaan lukken he! Sjors blijft gewoon lekker binnen.
Reageert ze wel op porren.Want ik heb me net suf zitten porren maar ik krijg geen schopje terug dan.quote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef lily het volgende:
hier ook al 2 dagen een erg rustige baby
maar ja, heeft natuurlijk totaal geen plaats meer gezien haar groei/gewicht
soms, niet altijdquote:Op maandag 14 december 2009 17:32 schreef amaranta het volgende:
Reageert ze wel op porren.Want ik heb me net suf zitten porren maar ik krijg geen schopje terug dan.
Ik word daar zo onzeker van. Ik weet dat er niks aan de hand is maar dan ga ik weer doemscenarios in mn hoofd projecteren enzo.quote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef lily het volgende:
[..]
soms, niet altijd
maar dat hele drukke heb ik al 2 dagen niet meer
ik weet...quote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik word daar zo onzeker van. Ik weet dat er niks aan de hand is maar dan ga ik weer doemscenarios in mn hoofd projecteren enzo.
Zo had ik vorige week een paar dagen waarop de kleine minder actief was. Een beetje porren hielp ook niet, maar af en toe voelde ik ineens weer een kleine beweging, pfieuuww! Daar kun je inderdaad onzeker van worden zeg!quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef lily het volgende:
[..]
ik weet...
ik sta soms op het punt het zkh te bellen en dan voel ik weer wat en dat laat ik het weer
Ah je bent dus lekker opgeschoten thuis! Voor de kratjes ben ik bij de supermarkt langsgegaan, en ik kan ze voor 1,50 euro 'kopen'! Handig!quote:Op maandag 14 december 2009 17:44 schreef DaviniaHR het volgende:
harley, fijn dat jullie goedgekeurd zijn!
lily, je mag wel liggen puffen tijdens de ks,maar dat is ook zo raar!
oh, en de administratie is gedaan!1,5u over gedaan!
morgen de banken.
oh, crap! kben vergeten om kratten te halen vandaag!![]()
heb ff gecheckt, en ongeveer 10 dagen nadat ik klaar was met nesteldrangen, diende meneertje zich aan.
nou, in dat geval ben ik spontaan klaar met nesteldragen!
nah, morgen nog, en daarna zien we wel weer verder.
Wh0000t!!quote:Op maandag 14 december 2009 17:54 schreef Tan het volgende:
Dus... een datum tweeling met VlindurAls alles goed en snel gaat tenminste
Ik heb 'al' twee cm ontsluiting, dus bij mij gaat het hoogstwaarschijnlijk wel gebeuren morgen. Hoop bij jou ook! Las nog meer baby's in aantocht? Wordt spannend!!! Wel leuk zeg, een datummeerlingquote:Op maandag 14 december 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wh0000t!!![]()
![]()
![]()
Wat fijn dat ze je inleiden! Dat zou wat zijn als we samen bevallen!(ik denk niet dat ik morgen al beval hoor!
)
Succes!Zet hem op en zet een mooie gezonde baby op de wereld! Ik hoop dat je daarna gauw opknapt
![]()
Ik zat donderdag op een krappe 1 cm, dus ik verwacht nog niet zoveelquote:Op maandag 14 december 2009 18:05 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik heb 'al' twee cm ontsluiting, dus bij mij gaat het hoogstwaarschijnlijk wel gebeuren morgen. Hoop bij jou ook! Las nog meer baby's in aantocht? Wordt spannend!!! Wel leuk zeg, een datummeerling
Wat zij zegtquote:Op maandag 14 december 2009 18:02 schreef innepin het volgende:
Ahh ik vind het altijd zo spannend en bijzonder als er zoveel LLMs hier rondlopen
Zet 'm op Tan en Vlindur en andere dames-die-mogen
Hej, wil jij nu iedereen hier weg jagen, en in het babytjestopic hebben...quote:Op maandag 14 december 2009 18:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee wat spannend Tan!
en zoveel dames lekker aan het rommelen![]()
Fok babyboom kom maar op!!!
en dan allemaal gezellig naar het kleine babytjestopic
Waarom niet? Je hebt toch ook al een cm?quote:Op maandag 14 december 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wh0000t!!![]()
![]()
![]()
Wat fijn dat ze je inleiden! Dat zou wat zijn als we samen bevallen!(ik denk niet dat ik morgen al beval hoor!
)
quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Meimeltje het volgende:
Haha half uurtje geleden had ik nog gepost hoor
Echt helemaal niets aan de hand hier! Was het maar waar
Dat is uiteindelijk wel de reden waarom iedereen hier zit he!quote:Op maandag 14 december 2009 18:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Hej, wil jij nu iedereen hier weg jagen, en in het babytjestopic hebben...![]()
Dan ga je maar patiencen ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Maar maar maar......
Ik verveelde me tijdens het puffen![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef Meimeltje het volgende:
Dan denk ik toch dat het een meisje is Amaranta....anders had je vast nog wel een echt jongenssetje willen kopenMaar gelukkig heb je dus wel kleertjes hahaha.
Als je maar niet voor gaat dringen he! Je wilt toch graag nog bovenaan het lijstje komen te staanquote:
Mn moeder had voor de tweeling van mn broer 2 pakjes maat 44 gekocht: "ze zullen wel vroeg komen en erg klein zijn". Ze pasten wel 1 dag (ze waren 4 weken te vroeg, maar behoorlijk groot). Kortom, pas 44 kopen als je het echt nodig hebt! De meeste kindjes beginnen wel in maat 50. Heb maar 1 keer gehoord dat een kind met 56 begon.quote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef Meimeltje het volgende:
Ik had bij Kyllian geen maatje 50 gekocht omdat ze hem de hele zwangerschap door groot hadden geschat. Bij geboorte woog hij 3170 gram...dus hij verzoop in maat 56.
Nu heb ik dus wel pakjes in maat 50 en zal je straks zien dat het een flinkerd is(de vk schatte hm gister niet zo heel groot, max 3500 gr)
en een keizersnedequote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Sidn3y het volgende:
Wel veel bijzondere bevallingen deze maand trouwens, 3 keer inleiden, veel strippogingen, een vroeggeboorte.
Hier hetzelfde verhaal: B werd op 9 a 10 pond geschat. Was een ruime 7 ponder.quote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef Meimeltje het volgende:
Ik had bij Kyllian geen maatje 50 gekocht omdat ze hem de hele zwangerschap door groot hadden geschat. Bij geboorte woog hij 3170 gram...dus hij verzoop in maat 56.
Nu heb ik dus wel pakjes in maat 50 en zal je straks zien dat het een flinkerd is(de vk schatte hm gister niet zo heel groot, max 3500 gr)
Ze heeft rhesus antagonisme met haar kind (veel antistoffen in het bloed) dus ze mag sowieso niet overtijd gaan, en vandaag zijn er kennelijk mensen beschikbaar om bloed te doneren indien mogelijk. oid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
Vlinder en Tan succes morgen! Dat jullie maar snel jullie babietjes in jullie armen mogen houden! Ik post vanaf m'n mobiel, kan geen smilies doen, maar denk bij dit bericht maar wat puf- en sterktewens smilies! Owja, vlinder, waarom werd jij ook alweer ingeleid morgen?
nah, tis al een paar dagen, dus voor de kerst nog.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:07 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ruime week? Dan ga je met kerst bevallen Davinia
Spannend hoor pessie!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:14 schreef pessie het volgende:
Hm Amaranta? Alles goed? Klinkt allemaal wel heel spannend... Maar wat zou het makkelijk zijn als je weeën uit de kast kon pakken! (doen ze ook in het ziekenhuis...).
Hier langzamerhand steeds beter. Voel me nog steeds heel moe, maar niet meer echt misselijk, zolang ik de hele tijd sneetjes brood eet. Heb wel veel last van mn borsten.
Vandaag 8 wekenDus nog 2 weken en een dag voor de echo!
Meh, ik hoop het niet want dan moet ik nu ook gaan bevallen en das nog een beetje te vroeg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:17 schreef amaranta het volgende:
Als koud hebben een voorteken is! Dan jompel ik want ik had het koud in bed.
Verder nog niks wat op een naderende bevalling wijst.
Jeee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:01 schreef Asyniur het volgende:
Mijn Quilts zijn al klaar en vandaag bij het postkantoor afgegeven!![]()
spannend!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:15 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
nah, tis al een paar dagen, dus voor de kerst nog.
ik heb al vanaf het begin het idee dat ik ergens in week 38 ga bevallen, en mss gaat het nog lukken ook!
naja, eerst de andere twee kinders (minitan en tinus) bewonderen, mss wordt de dan zo blij dat ze er meteen uit wilwe shall see
Quiltsquote:
Ja en eventueel ook stoffen en als je haar even een mailtje stuurt, kun je ook een compleet doe-het-zelf-pakket krijgen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:36 schreef pessie het volgende:
Jeee!Je kunt via die website veel patronen bestellen, ga ik doen
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef amaranta het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou ymme? Je bent er maar weinig de laatste tijd
is je kinderwagen probleem al opgelost?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:44 schreef freecell het volgende:
Pessie 8 wekenmijlpaal! Mijlpalen zijn hip
Ymme, het wil niet hè? Met die bak
Wat zit er in dat doe-het-zelf pakket??quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Quilts
[..]
Ja en eventueel ook stoffen en als je haar even een mailtje stuurt, kun je ook een compleet doe-het-zelf-pakket krijgen.![]()
En ze is heel erg liefen ontzettend snel
heb vorige week woensdag 2 babyquilts besteld en die zijn dus nu al klaar
Sjors laat me geen keus. Ik zou met alle liefde van de hele wereld willen voordringen, maar helaas pindakaas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:42 schreef sindell het volgende:
Alsof ze het lezen numaar toch: Tan en Vlindur veel succes!!
(stel je voor dat ze het wel lezen
)
Hier wordt baby steeds beweeglijker, buik hobbelt en golft vrolijk mee met baby.
Het gaat wel snel hoor, 13e in de lijst, sta zometeen snel in de top 10![]()
Maar ben wel nieuwsgierig naar ons meisje!
En voor Amaranta wordt het ook wel eens tijd om te bevallen inderdaad, maar misschien wacht ze netjes tot Tan en Vlindur klaar zijn
Ja, nog een jommetje!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:03 schreef amaranta het volgende:
Ik wist helemaal neit dat jij weer een babyboy krijgt Webkim. Superleuk!
pas maar, straks moet je doorbaren tot je een meid krijgt en dan zit je aan nummer 5 ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja, nog een jommetje!
Kunnen ze samen rauwdouwen én het houdt de deur op een kier voor ooit een baby3.![]()
Dubbel winst.
hier hierquote:
gheghe!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:07 schreef lily het volgende:
[..]
hier hier
ik was er al af en toe maar had niks te melden....
Pas maar opquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:06 schreef Webkim het volgende:
Tan gefeliciteerd!!!
[..]
Ja, nog een jommetje!
Kunnen ze samen rauwdouwen én het houdt de deur op een kier voor ooit een baby3.![]()
Dubbel winst.
you've got mail!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:15 schreef amaranta het volgende:
Oeh-ah een jongetje zelfS! Wat ontzettend leuk!
Mijn PM staat wagewijd open voor de naam en nog meer specs!
Dan wacht Sjors gewoon netjes op zijn beurt? Nu al goed opgevoed moet je maar denkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sjors laat me geen keus. Ik zou met alle liefde van de hele wereld willen voordringen, maar helaas pindakaas.
Ik had het al helemaal bedacht vanmorgen. Vanavond beken mijn vliezen en ben ik morgen moeder!
Wow, als [insert werktitel] donderdag vrolijk naar me zwaait ga ik zo'n boxkleed bestellen denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Quilts
[..]
Ja en eventueel ook stoffen en als je haar even een mailtje stuurt, kun je ook een compleet doe-het-zelf-pakket krijgen.![]()
En ze is heel erg liefen ontzettend snel
heb vorige week woensdag 2 babyquilts besteld en die zijn dus nu al klaar
EERDER!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:03 schreef amaranta het volgende:
Ohja, ik heb ook druk op mn achterste. Voelt als een soort van persdrang ofzo. Gewoon overal daaronder drukdrukdruk.
Maargoed, positief denken. Nog maximaal....tot kerst! Of eerder!
Zei ik dat ik 12 december was uitgerekend? Ik bedoelde eigenlijk 12 september (jammer dat je die getallen niet om kunt draaien)quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:08 schreef Meimeltje het volgende:
Volgende keer een award voor de langst lopende zwangere? Dan doe ik er wel een poging voor om die te gaan winnen(alhoewel ik soms ook hoor dat ze anderen tot 43 weken laten lopen, pfff).
Ik wilde net zeggen; dan moet je bixister eerst inhalen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:08 schreef Meimeltje het volgende:
Volgende keer een award voor de langst lopende zwangere? Dan doe ik er wel een poging voor om die te gaan winnen(alhoewel ik soms ook hoor dat ze anderen tot 43 weken laten lopen, pfff).
Pfff jeetje....ze hebben hier wel gezegd dat ze 42 weken aanhouden....dus daar ga ik ze toch echt aan houden!! En 43 weken dan zou het ook dag na kerst zijn, doen ze vast nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:14 schreef lily het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen; dan moet je bixister eerst inhalen...
Ja ik ben wat laat maar ik was even op mijn werk en toen moest ik naar de vroedvrouw en toen moest ik nodig wat eten... Verder heb ik niks meer gehoordquote:Heb verrekte pijn om de zoveel tijd. Er is iets gaande! Douche helpt niet. Wordt misschien straks nog getoucheerd. Ben benieuwd. Doet zeer joh! Wil je Tan feliciteren van me? Tot later!
ach, laat maar lopen nu...quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:41 schreef Keshet het volgende:
Zou het niet helpen als je de gyn morgenochtend nog een keertje belt als 'ie een paar bakken koffie op heeft? Misschien is hij dan voor wat meer rede vatbaar?
Waar concludeer jij dat uit?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef amaranta het volgende:
Vlindur wordt dus helaas ( voor ons/haar) morgen pas moeder
quote:De veter heeft totaal niks gedaan dan me helse 'flut' weeën bezorgen. Ik ben nog geen mm opgeschoten en het doet echt zeer. Nu proberen te slapen en morgen om 8:00u weer een nieuwe veter. We balen als een stekker. Maar niks aan te doen. Welterusten!
Mijn keizersnee werd gepland voor precies 39 weken. Hier doen ze het niet eerder als er verder niks aan de hand is. Gelukkig kwam Thijs stiekem 9 dagen eerderquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:26 schreef Meimeltje het volgende:
Een geplande ks doen ze hier meestal wel rond de 38 weken, bij 39 weken kan er natuurlijk al vaak een spontane bevalling plaatsvinden. Vind het dus nog steeds raar vana je gyn.
Gelukkig heeft het dus wel íets gedaan. Vlindurquote:Slecht, maar wel wat geslapen. Heb nog wel pijn moeten wegpuffen. Hang nu aan ctg en ben getoucheerd. De bmm is aan het verweken! Maar het is nog niet genoeg en heb dus weer een nieuwe veter. Nu weer wachten wat de dag ons brengt. Tan al thuis? Nog meer bevallingen geweest? veel plezier met de echo straks!
nou ja, mijn geduld... ik ben pas 38 weken nog wat dus dat valt nog wel mee voor mij...quote:Op woensdag 16 december 2009 07:35 schreef happyme28 het volgende:
Meimeltje, Lilly en Amaranta ook een dikkevoor jullie geduld (maar goed, wat kun je ook anders)! Nog maar eventje.
Deze week is nog een stressy week. Er moet nog vanalles geregeld worden op school zo net voor de kerstvakantie (en wat heb ik toch in mijn hoofd gehaald om nog een proclamatie te helpen organiserenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:41 schreef Keshet het volgende:
Leonieke, hoe is het met jou? Kom je een beetje tot rust?
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
Vlindur, zet hem op vandaag!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier vanmorgen wakker geworden en ik dacht: hey, wat is mijn hartslag laag(ik voel mijn hartslag altijd overal en nergens in mijn lijf, dus weet wel hoe laag hij normaal is).
Dus ik voel mijn pols. Gewoon 50.
Maar ik voelde nog steeds een regelmatig klopje onderin mijn buik.
Oja! Hik!Goedemorgen baby!
Ik heb hem daar nog nooit voelen schoppen... dat is wat het zo raar maakt.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:44 schreef freecell het volgende:
Leonieke, kan het ook de baby zijn die je daar een beetje beurs geschopt heeft? Dat had ik bij de vorige zwangerschap en op een gegeven moment deed echt de hele bovenkant van mijn buik zeer (en was blauw)
Hihi dankje, maar denk eerst aan je eigen mannetje he!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:08 schreef Vlindur het volgende:
Thnx meimel, wat frustrerend ook dat het bij jou totaal niet opschiet.. Ik wens je een spoedige bevalling toe!
Leonieke, is het een gevoel alsof er iets 'scheurt'? Dat had ik, en dat waren de buikspieren die toch echt aan het eind van hun rek waren. Het zat vlak onder mijn ribben, aan de bovenkant van de bolling van mijn buik.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb hem daar nog nooit voelen schoppen... dat is wat het zo raar maakt.
Ja, dat is echt het gevoel dat erbij hoort.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef McLaura het volgende:
[..]
Leonieke, is het een gevoel alsof er iets 'scheurt'? Dat had ik, en dat waren de buikspieren die toch echt aan het eind van hun rek waren. Het zat vlak onder mijn ribben, aan de bovenkant van de bolling van mijn buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |