quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef amaranta het volgende:Hoe gaat het eigenlijk met jou ymme? Je bent er maar weinig de laatste tijd
is je kinderwagen probleem al opgelost?
Wat lief van je.
Dat ik er weinig ben/was komt vooral door het slaap tekort.
En heb nogal veel last van de bekken, dus lig ook veel plat.
Maar.... vanacht is het dus redelijk goed gegaan en heb best lekker geslapen. En dat doet een mens goed zeg

Dat had ik echt even nodig. Voel me vandaag ook stukken beter en fitter hierdoor.
Het is af en toe een beetje afzien, maar ach nog onveer 8/9 weken ofzo. Ik blijf positief denken
Gelukkig heb ik nog geen last van rare dromen. Het konijn is kapot
Maar goed, omdat ik vaak maar minder dan 30 min aan één stuk door slaap heb ik geen tijd om te dromen.

Oh je vroeg ook nog naar het verhaal betreft de kinderwagenbak.
Nou dat is me ook wat hoor. Paar weken geleden inderdaad een pakket van de babydump, of ik maar even 95 euro aan de postbode willen betalen, rembourszending dus. Uuh nee, dat doe ik niet. Want heb alles al betaald. Geweigerde bestelling dus wat weer terug kon naar de babydump.
Ik de klantenservice van babydump gebeld (ik was geloof ik niet zo heel vriendelijk meer maar goed). Waarom het nu wéér fout was gegaan. Ooh ja sorry mevrouw, dat is inderdaad een foutje. U heeft het tenslotte allang betaald. Ja joh!
Dus nu is het wéér wachten op de correcte bak.