Ze heeft rhesus antagonisme met haar kind (veel antistoffen in het bloed) dus ze mag sowieso niet overtijd gaan, en vandaag zijn er kennelijk mensen beschikbaar om bloed te doneren indien mogelijk. oid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
Vlinder en Tan succes morgen! Dat jullie maar snel jullie babietjes in jullie armen mogen houden! Ik post vanaf m'n mobiel, kan geen smilies doen, maar denk bij dit bericht maar wat puf- en sterktewens smilies! Owja, vlinder, waarom werd jij ook alweer ingeleid morgen?
nah, tis al een paar dagen, dus voor de kerst nog.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:07 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ruime week? Dan ga je met kerst bevallen Davinia
Spannend hoor pessie!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:14 schreef pessie het volgende:
Hm Amaranta? Alles goed? Klinkt allemaal wel heel spannend... Maar wat zou het makkelijk zijn als je weeën uit de kast kon pakken! (doen ze ook in het ziekenhuis...).
Hier langzamerhand steeds beter. Voel me nog steeds heel moe, maar niet meer echt misselijk, zolang ik de hele tijd sneetjes brood eet. Heb wel veel last van mn borsten.
Vandaag 8 wekenDus nog 2 weken en een dag voor de echo!
Meh, ik hoop het niet want dan moet ik nu ook gaan bevallen en das nog een beetje te vroeg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:17 schreef amaranta het volgende:
Als koud hebben een voorteken is! Dan jompel ik want ik had het koud in bed.
Verder nog niks wat op een naderende bevalling wijst.
Jeee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:01 schreef Asyniur het volgende:
Mijn Quilts zijn al klaar en vandaag bij het postkantoor afgegeven!![]()
spannend!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:15 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
nah, tis al een paar dagen, dus voor de kerst nog.
ik heb al vanaf het begin het idee dat ik ergens in week 38 ga bevallen, en mss gaat het nog lukken ook!
naja, eerst de andere twee kinders (minitan en tinus) bewonderen, mss wordt de dan zo blij dat ze er meteen uit wilwe shall see
Quiltsquote:
Ja en eventueel ook stoffen en als je haar even een mailtje stuurt, kun je ook een compleet doe-het-zelf-pakket krijgen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:36 schreef pessie het volgende:
Jeee!Je kunt via die website veel patronen bestellen, ga ik doen
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef amaranta het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou ymme? Je bent er maar weinig de laatste tijd
is je kinderwagen probleem al opgelost?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:44 schreef freecell het volgende:
Pessie 8 wekenmijlpaal! Mijlpalen zijn hip
Ymme, het wil niet hè? Met die bak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |