quote:De veter heeft totaal niks gedaan dan me helse 'flut' weeën bezorgen. Ik ben nog geen mm opgeschoten en het doet echt zeer. Nu proberen te slapen en morgen om 8:00u weer een nieuwe veter. We balen als een stekker. Maar niks aan te doen. Welterusten!
Mijn keizersnee werd gepland voor precies 39 weken. Hier doen ze het niet eerder als er verder niks aan de hand is. Gelukkig kwam Thijs stiekem 9 dagen eerderquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:26 schreef Meimeltje het volgende:
Een geplande ks doen ze hier meestal wel rond de 38 weken, bij 39 weken kan er natuurlijk al vaak een spontane bevalling plaatsvinden. Vind het dus nog steeds raar vana je gyn.
Gelukkig heeft het dus wel íets gedaan. Vlindurquote:Slecht, maar wel wat geslapen. Heb nog wel pijn moeten wegpuffen. Hang nu aan ctg en ben getoucheerd. De bmm is aan het verweken! Maar het is nog niet genoeg en heb dus weer een nieuwe veter. Nu weer wachten wat de dag ons brengt. Tan al thuis? Nog meer bevallingen geweest? veel plezier met de echo straks!
nou ja, mijn geduld... ik ben pas 38 weken nog wat dus dat valt nog wel mee voor mij...quote:Op woensdag 16 december 2009 07:35 schreef happyme28 het volgende:
Meimeltje, Lilly en Amaranta ook een dikkevoor jullie geduld (maar goed, wat kun je ook anders)! Nog maar eventje.
Deze week is nog een stressy week. Er moet nog vanalles geregeld worden op school zo net voor de kerstvakantie (en wat heb ik toch in mijn hoofd gehaald om nog een proclamatie te helpen organiserenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:41 schreef Keshet het volgende:
Leonieke, hoe is het met jou? Kom je een beetje tot rust?
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
Vlindur, zet hem op vandaag!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier vanmorgen wakker geworden en ik dacht: hey, wat is mijn hartslag laag(ik voel mijn hartslag altijd overal en nergens in mijn lijf, dus weet wel hoe laag hij normaal is).
Dus ik voel mijn pols. Gewoon 50.
Maar ik voelde nog steeds een regelmatig klopje onderin mijn buik.
Oja! Hik!Goedemorgen baby!
Ik heb hem daar nog nooit voelen schoppen... dat is wat het zo raar maakt.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:44 schreef freecell het volgende:
Leonieke, kan het ook de baby zijn die je daar een beetje beurs geschopt heeft? Dat had ik bij de vorige zwangerschap en op een gegeven moment deed echt de hele bovenkant van mijn buik zeer (en was blauw)
Hihi dankje, maar denk eerst aan je eigen mannetje he!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:08 schreef Vlindur het volgende:
Thnx meimel, wat frustrerend ook dat het bij jou totaal niet opschiet.. Ik wens je een spoedige bevalling toe!
Leonieke, is het een gevoel alsof er iets 'scheurt'? Dat had ik, en dat waren de buikspieren die toch echt aan het eind van hun rek waren. Het zat vlak onder mijn ribben, aan de bovenkant van de bolling van mijn buik.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb hem daar nog nooit voelen schoppen... dat is wat het zo raar maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |