Zo had ik vorige week een paar dagen waarop de kleine minder actief was. Een beetje porren hielp ook niet, maar af en toe voelde ik ineens weer een kleine beweging, pfieuuww! Daar kun je inderdaad onzeker van worden zeg!quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef lily het volgende:
[..]
ik weet...
ik sta soms op het punt het zkh te bellen en dan voel ik weer wat en dat laat ik het weer
Ah je bent dus lekker opgeschoten thuis! Voor de kratjes ben ik bij de supermarkt langsgegaan, en ik kan ze voor 1,50 euro 'kopen'! Handig!quote:Op maandag 14 december 2009 17:44 schreef DaviniaHR het volgende:
harley, fijn dat jullie goedgekeurd zijn!
lily, je mag wel liggen puffen tijdens de ks,maar dat is ook zo raar!
oh, en de administratie is gedaan!1,5u over gedaan!
morgen de banken.
oh, crap! kben vergeten om kratten te halen vandaag!![]()
heb ff gecheckt, en ongeveer 10 dagen nadat ik klaar was met nesteldrangen, diende meneertje zich aan.
nou, in dat geval ben ik spontaan klaar met nesteldragen!
nah, morgen nog, en daarna zien we wel weer verder.
Wh0000t!!quote:Op maandag 14 december 2009 17:54 schreef Tan het volgende:
Dus... een datum tweeling met VlindurAls alles goed en snel gaat tenminste
Ik heb 'al' twee cm ontsluiting, dus bij mij gaat het hoogstwaarschijnlijk wel gebeuren morgen. Hoop bij jou ook! Las nog meer baby's in aantocht? Wordt spannend!!! Wel leuk zeg, een datummeerlingquote:Op maandag 14 december 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wh0000t!!![]()
![]()
![]()
Wat fijn dat ze je inleiden! Dat zou wat zijn als we samen bevallen!(ik denk niet dat ik morgen al beval hoor!
)
Succes!Zet hem op en zet een mooie gezonde baby op de wereld! Ik hoop dat je daarna gauw opknapt
![]()
Ik zat donderdag op een krappe 1 cm, dus ik verwacht nog niet zoveelquote:Op maandag 14 december 2009 18:05 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik heb 'al' twee cm ontsluiting, dus bij mij gaat het hoogstwaarschijnlijk wel gebeuren morgen. Hoop bij jou ook! Las nog meer baby's in aantocht? Wordt spannend!!! Wel leuk zeg, een datummeerling
Wat zij zegtquote:Op maandag 14 december 2009 18:02 schreef innepin het volgende:
Ahh ik vind het altijd zo spannend en bijzonder als er zoveel LLMs hier rondlopen
Zet 'm op Tan en Vlindur en andere dames-die-mogen
Hej, wil jij nu iedereen hier weg jagen, en in het babytjestopic hebben...quote:Op maandag 14 december 2009 18:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee wat spannend Tan!
en zoveel dames lekker aan het rommelen![]()
Fok babyboom kom maar op!!!
en dan allemaal gezellig naar het kleine babytjestopic
Waarom niet? Je hebt toch ook al een cm?quote:Op maandag 14 december 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wh0000t!!![]()
![]()
![]()
Wat fijn dat ze je inleiden! Dat zou wat zijn als we samen bevallen!(ik denk niet dat ik morgen al beval hoor!
)
quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Meimeltje het volgende:
Haha half uurtje geleden had ik nog gepost hoor
Echt helemaal niets aan de hand hier! Was het maar waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |