Dat is uiteindelijk wel de reden waarom iedereen hier zit he!quote:Op maandag 14 december 2009 18:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Hej, wil jij nu iedereen hier weg jagen, en in het babytjestopic hebben...![]()

Dan ga je maar patiencen ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Maar maar maar......
Ik verveelde me tijdens het puffen![]()

quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef Meimeltje het volgende:
Dan denk ik toch dat het een meisje is Amaranta....anders had je vast nog wel een echt jongenssetje willen kopenMaar gelukkig heb je dus wel kleertjes hahaha.

Als je maar niet voor gaat dringen he! Je wilt toch graag nog bovenaan het lijstje komen te staanquote:

Mn moeder had voor de tweeling van mn broer 2 pakjes maat 44 gekocht: "ze zullen wel vroeg komen en erg klein zijn". Ze pasten wel 1 dag (ze waren 4 weken te vroeg, maar behoorlijk groot). Kortom, pas 44 kopen als je het echt nodig hebt! De meeste kindjes beginnen wel in maat 50. Heb maar 1 keer gehoord dat een kind met 56 begon.quote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef Meimeltje het volgende:
Ik had bij Kyllian geen maatje 50 gekocht omdat ze hem de hele zwangerschap door groot hadden geschat. Bij geboorte woog hij 3170 gram...dus hij verzoop in maat 56.
Nu heb ik dus wel pakjes in maat 50 en zal je straks zien dat het een flinkerd is(de vk schatte hm gister niet zo heel groot, max 3500 gr)

en een keizersnedequote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Sidn3y het volgende:
Wel veel bijzondere bevallingen deze maand trouwens, 3 keer inleiden, veel strippogingen, een vroeggeboorte.

Hier hetzelfde verhaal: B werd op 9 a 10 pond geschat. Was een ruime 7 ponder.quote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef Meimeltje het volgende:
Ik had bij Kyllian geen maatje 50 gekocht omdat ze hem de hele zwangerschap door groot hadden geschat. Bij geboorte woog hij 3170 gram...dus hij verzoop in maat 56.
Nu heb ik dus wel pakjes in maat 50 en zal je straks zien dat het een flinkerd is(de vk schatte hm gister niet zo heel groot, max 3500 gr)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |